Heb mij toch iets verkeken op mijn eigen patroon maken, ben vast blij als het klaar is, maar nu even niet. Kan de kraag nu al overnieuw tekenen, want ik vind de vorm niet mooi .
CoronaLime
Geplaatst: 01-02-12 21:08
lieveislief schreef:
die 2 kleuren stofjes
Iemand trouwens een idee hoe je zo'n 'dubbel' kraagje krijgt, met dat creme erbij zegmaar? Ik zat even te denken maar al mijn ideeen klinken zo onwijs ingewikkeld
Ja is goed Kaula! ik ga eerst even zelf kijken wat ik allemaal ga gebruiken enzo
Dankje Kaula! Dat was eigenlijk wel zo'n beetje hoe ik het ook in gedachten had maar dan duidelijk verwoord, dankjewel!
Kaula
Geplaatst: 01-02-12 22:32
Misschien vinden jullie dit ook wel geinig.. je kunt bij Couture Hippique je eigen jasje (en plastron e.d.) virtueel samenstellen. Dus mocht je nog wat inspiratie nodig hebben . (misschien komt er dan ook nog eens moois bij dat merk vandaan).
Leuk idee! Ga morgen verder zitten aan een sollicitatie brief en dan naaien. Hoe dat ik morgen een end verder kom. Al vrees ik van niet moet een stukje opnieuw die en daar kan ik geen motivatie voor vinden.....
Ik ben een beetje stiekum heb zaterdag al m'n stof en patroon naar degene gebracht die m'n trouwjurk gaat maken We waren daar en toen hadden we het erover dat het er maar niet van kwam en toen zei ze breng het maar, dus gedaan. Ben nu zo benieuwd!
Iemand nog knopensite aanraders? De 2 eerder genoemde al bekeken maar daar zag ik niet wat ik zoek. Ben op zoek naar koper met zwarte steen of zwarte knoop met bruine steen erin, niet al te opvallend maar wel weer iets aparts.