ze mogen van mij wel snel zakken want het doet nu maar zeer in me knieholtes en heb geen hakjes erin

ik moet wel zeggen toen ik ze in de winkel paste zaten ze niet zo ruim als nu

maar goed kan ik ook nog dikke sokken er bij aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thunderluck schreef:De postbode bracht ze
Ik heb er ook al mee gereden en ze zitten best wel lekker.
Ik heb er ook van die hakjes in
Maar toen ik thuis kwam deed ik ze uit en toen waren ze echt helemaal nat aan de binnenkant een soort condens ofzo het was geen zweet want bij mijn voeten zat het niet ik heb ze gewoon afgedroogd maar vind het wel raar
Janine1990 schreef:Thunderluck schreef:De postbode bracht ze
Ik heb er ook al mee gereden en ze zitten best wel lekker.
Ik heb er ook van die hakjes in
Maar toen ik thuis kwam deed ik ze uit en toen waren ze echt helemaal nat aan de binnenkant een soort condens ofzo het was geen zweet want bij mijn voeten zat het niet ik heb ze gewoon afgedroogd maar vind het wel raar
Is dat geen condens ontstaan door de wind en kou, tegenover je warme benen en warm paard?
Nog steeds geen brief
Thunderluck schreef:Janine1990 schreef:Is dat geen condens ontstaan door de wind en kou, tegenover je warme benen en warm paard?
Nog steeds geen brief
Ja ik denk ook dat het daardoor komt ja
xFioon schreef:@sopper, waar kom je op uit als je je kuit opmeet? er zit ook nog elastiek in de laarzen dus ik zou gaan voor 34.
ik heb zel;f kuit 35, maar die hadden ze niet in mijn voetmaat (36) dus heb 36 genomen, maar bij mij zakken ze steeds af met rijden.
@uniqueM, ze zakken wel een stukje in ja. bij de een wel meer dan bij de ander denk ik. als ze te hoog zijn zullen ze eerder inzakken denk ik.