Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ik zou zo graag eens de broeken van Kramer willen passen. Dan weet ik of ik ze kan bestellen. Ze hebben vaak hele mooie broeken, maar gezien ik in een winkel met groot assortiment misschien 3 van de 80 broeken aankan durf ik de gok niet te nemen.![]()
Ben momenteel aan het azen op verlichting voor mijn paard trouwens. Ben nog op zoek naar de ideale rode achter verlichting.
Celebi schreef:Zo te zien wel ja.Maat 38! 36 past soms ook wel, maar die vind ik altijd net te strak op de heupen.
Texas02 schreef:Maar dat was een gewone retour? Of ook iets wat stuk was? Bij een gewone retour krijg ik ook altijd geld terug, maar tot nu toe bij iets wat stuk is altijd waardebon. Ik laat me iig verrassen! Als het een waardebon wordt, is dat ene halster iig voor mij
Flubberboot schreef:Texas02 schreef:Ik heb geen ideeIn ieder geval wel minder halsters dan dekjes, dan valt het nog mee toch?
![]()
Eigenlijk moet je een keer een collectie foto maken![]()
Celebi schreef:Ik had laatst een mooie dikke bodywarmer gekocht.. Paste goed dus alle kaartjes eraf getrokken en weg gegaan van huis. Na ongeveer 2,5 minuut kwam ik erachter dat de stof heel glad is en bij aanraking een geluid maakt waar ik niet tegen kan. Tot zover de bodywarmer.![]()
Miskoop van de eeuw, gratis af te halen.