Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 10:57

Oh bij mij zie je geen randje? := Daar is de stof ook te dik voor. Maar misschien omdat die niet zo strak zit ook. Bij zomerbroek zou dat eerder zijn, maar ook die had ik beter in 36 kunnen pakken.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 11:21

Ook hier geen randjes, ik gok idd ook door de dikke stof.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 11:25

Ik zou zo graag eens de broeken van Kramer willen passen. Dan weet ik of ik ze kan bestellen. Ze hebben vaak hele mooie broeken, maar gezien ik in een winkel met groot assortiment misschien 3 van de 80 broeken aankan durf ik de gok niet te nemen. :')

Ben momenteel aan het azen op verlichting voor mijn paard trouwens. Ben nog op zoek naar de ideale rode achter verlichting.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 11:37

We waren er al achter dat je hier niet in de buurt zat toch? :') Ik heb 3 verschillende modellen van ze haha. 2 winter en 1 zomer. In het voorjaar haal ik er nog 1 of 2 zomer bij. Rijd op het moment alleen nog maar in hun broeken en 1 van ej. Die laatste is qua kwaliteit een stuk minder en bijna 2 keer zo duur. Montar heb ik wedstrijd broek van, maar ben erg tevreden over kramer. Mijn moeder heeft ook aardig wat modellen van ze, net weer andere als ik.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 12:16

Oh geen idee! Wel dezelfde provincie zo te zien. Ach, misschien kom ik ooit nog eens in de buurt van een van hun filialen. Ze zouden echt goed zaken doen denk ik als ze een Nederlands filiaal openen. :)*

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 12:24

Oh dan haal ik je door de war met iemand anders! Sorry.
Zelfde provincie is al beter, maar dan moet je maar net dezelfde maat hebben.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 12:29

Zo te zien wel ja. :') Maat 38! 36 past soms ook wel, maar die vind ik altijd net te strak op de heupen.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 12:44

Celebi schreef:
Ik zou zo graag eens de broeken van Kramer willen passen. Dan weet ik of ik ze kan bestellen. Ze hebben vaak hele mooie broeken, maar gezien ik in een winkel met groot assortiment misschien 3 van de 80 broeken aankan durf ik de gok niet te nemen. :')

Ben momenteel aan het azen op verlichting voor mijn paard trouwens. Ben nog op zoek naar de ideale rode achter verlichting.

Action... die hardloop band met klitteband in de staart hangen.. ( al heb ik zelf een lichtgevend hesje .. Rood
koplamp met mini rood achterlicht via wishes
Reflectie om alle 4 benen
Fietslampjes van action aan de rand van mijn laars wit voor rood achter
Een Reflectie uitrijden ( verschil wel in zomer en winter..) en zomer een Reflectie borsttuig ( winter zit daar nog Reflectie deken)
En een fietser naast mij met wegwerkers jas :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:39

Celebi schreef:
Zo te zien wel ja. :') Maat 38! 36 past soms ook wel, maar die vind ik altijd net te strak op de heupen.

Als je wilt kan je altijd passen hier, zit tussen gouda en zoetermeer in. Heb wel maar 3 modellen van ze, maar opzich klopt de maattabel redelijk goed. Behalve als het hoge taille is, dan komen de cm lager overeen maar in taille niet haha. Maar ik heb ze dus allemaal in maat 38, de ene zit strakker, de ander stuk losser.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:10

Ik ben laatst in een filiaal geweest. En ik vond het best tegenvallen. Onoverzichtelijk, chaotisch en volgepropt. Heb alleen gekocht wat ik ook op de website gezien had, echt lekker snuffelen vond ik er niet leuk. Terwijl ik dat normaal uren kan doen. Vooral de broeken vond ik dramatisch.

Ben wel erg blij met de spulletjes die ik gekocht heb :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:09

Filiaal waar ik geweest ben was gewoon leuk. Maar 1 stukje chaotisch waar ze aan het bijvullen waren. Maar tenminste een hoop keuze :') Stuk beter als de divoza en EJ hier in de buurt. Ook de plaatselijke zaak valt tegenwoordig echt tegen qua keuze. Nu ga ik eigenlijk alleen voor kleding, dekjes bevallen me niet zo goed jammer genoeg. Voor de rest alleen een halster maar dat is ook niet bijzonder oid. Stalgenootje heeft een deken sinds kort en dje lijkt oké, helemaal voor die prijs. Maar qua dekens ben ik trouw aan bucas en als dat niet past een horseware.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:03

De winkels in Westerstede en Bremen vond ik niet per se chaotisch. Soms moet je wel even zoeken tussen de kleding, maar dat vind ik bij de EJ en Divoza ook altijd. En het paardenspul vind ik ook altijd makkelijk te vinden. Nee, chaotisch vind ik wel meevallen. Maar het is er wel zo groot dat ik er wel lang ben :D

Ik denk er wel over na om die legging dan te bestellen. Vind het zo lastig online kopen! Maar even kijken!

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 19:02

Texas02 schreef:
Maar dat was een gewone retour? Of ook iets wat stuk was? Bij een gewone retour krijg ik ook altijd geld terug, maar tot nu toe bij iets wat stuk is altijd waardebon. Ik laat me iig verrassen! Als het een waardebon wordt, is dat ene halster iig voor mij _O-

Was een broek die te groot viel, dus geen schade inderdaad. Ik heb momenteel een rare maat door afvallen en hield dus 10 cm stof over op m'n benen.... _O-

Wat betreft broeken ben ik fan, tot nu toe bevallen die van EquiLibre me het best. Blijkbaar is mijn pasvorm meer Duits dan Frans, want de broeken van Decathlon zitten bij mij altijd wat apart :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 19:05

Ik ben in Schermbeck en Lengerich geweest en vond beide winkels netjes en overzichtelijk.
En inderdaad gewoon praktisch alles op voorraad, heel fijn. :))

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 08:09

Ze hebben de 10% korting al op de website, ik heb direct maar besteld :)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-23 17:41

Wat rot :+
En ik zit nog net binnen 2 weken, dus ook geen verzendkosten... heel vervelend allemaal _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 22:30

Kramer was echt snel deze keer! Woensdag besteld en ik heb het nu al! Halster en touw in Atlantisch Groen, shirt Frieda in donkerblauw, snoepjestasje, oorwarmers die onder de cap moeten passen en glansspray :) Ben bang of de glansspray het goed doet!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De kat was er ook blij mee :D

Afbeelding

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 23:48

Leuk! Hoeveelste halster is dit? :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 23:56

Ik heb geen idee _O- In ieder geval wel minder halsters dan dekjes, dan valt het nog mee toch? O:) _O-

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:16

Leuke aankopen :j

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:20

Texas02 schreef:
Ik heb geen idee _O- In ieder geval wel minder halsters dan dekjes, dan valt het nog mee toch? O:) _O-

Eigenlijk moet je een keer een collectie foto maken :')

Leuke aankopen komen voorbij!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 12:58

Flubberboot schreef:
Texas02 schreef:

Eigenlijk moet je een keer een collectie foto maken :')

Vind ik idd ook. Volgens mij ben jij een goeie sponsor voor Kramer :D

Vroeger had ik ook veel setjes/dekjes vooral toen nog in mijn dressuur-tijd. Nu vanalles ongeveer 3 stuks; 3 (oudere) halstersets en 3 westernpads per paard. Alhoewel ik er nu maar 1 heb die ik kan rijden want de andere twee zijn met pensioen.
Laatst bijgewerkt door Coentjuh op 25-11-23 13:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:03

Oh dekjes heb ik hier in overvloed hoor! Alleen niks van Kramer. Vind die dekjes niet zo mooi als een suede van Lemieux... Wil stiekem nog een mooi net zwart halster hebben... En blauw...

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:05

Ik had laatst een mooie dikke bodywarmer gekocht.. Paste goed dus alle kaartjes eraf getrokken en weg gegaan van huis. Na ongeveer 2,5 minuut kwam ik erachter dat de stof heel glad is en bij aanraking een geluid maakt waar ik niet tegen kan. Tot zover de bodywarmer. :')

Miskoop van de eeuw, gratis af te halen. _O-

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 13:10

Celebi schreef:
Ik had laatst een mooie dikke bodywarmer gekocht.. Paste goed dus alle kaartjes eraf getrokken en weg gegaan van huis. Na ongeveer 2,5 minuut kwam ik erachter dat de stof heel glad is en bij aanraking een geluid maakt waar ik niet tegen kan. Tot zover de bodywarmer. :')

Miskoop van de eeuw, gratis af te halen. _O-

Waarom is dit iets wat mij ook zou kunnen overkopen? _O- _O-
Wel jammer!