paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:45

Ben erg trots op mezelf... en nu doorzetten :P Wil voor de 4daagse minstens 15 kilo lichter zijn...

Roxx

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:50

Volg je een bepaald dieet?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:56

Nee, ben gestopt met snoepen, regelmatig, gevarieerder en gezonder gaan eten en meer gaan bewegen. Wil kijken of ik het daarmee red, anders komen er strengere maatregelen ;)

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:59

Ik ben op 17-01 begonnen met afvallen en ben ondertussen 4,9 kilo kwijt :-)
Ik probeer gezond te eten rond de 1400 a 1500 kcal per dag + meer beweging.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:01

Heb besloten om in het begin niet moeilijk te gaan tellen... let natuurlijk wel op wat ik eet (geen mayo en ftituur meer), maar mag in principe verder alles eten!

en dat gaat goed, in de 1e week al 1,3 kwijt :D

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:25

Welkom Roxx.

Ik ben ook sinds 3 weken aan het dokter Franken en inmiddels tegen de 5 kilo lichter, voelt super ik bruis van de energie :D

Grz Sabina

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:26

We zijn gewoon goed bezig !!!!

Ik ga afsluiten en me klaar maken om te gaan werken pfff

Tot morgen :-)

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:27

Werk ze!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:31

Werk ze! :D

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:44

Ik ben bezig met Cambridge. Vrij heftig, maar wel super goede begeleiding. Heb in mijn leven al heel veel diëten geprobeerd maar verval elke keer weer in m'n oude eetgedrag. Ik hoop met dit dieet dat patroon te doorbreken. Ik ben nu 4,5 week bezig en taal eigenlijk niet meer naar snoep, chips en vettigheid. Morgen weer wegen. Vorige week was ik na 3,5 week bijna 11 kilo kwijt. Ik kan me nu al verheugen op een zomer waarin ik eindelijk weer slank te paard kan, weer lekker durf te gaan zwemmen, enz.!

Sneezey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:16

Sorry voor mijn late reactie allemaal :o

Nog even over het rijjasje voor maat 48 t/m 52 van Harry's Horse voor €39,95. Het jasje is er alleen in zwart en niet in grijs helaas |( . Heb nl een nieuwe grijze cap dus wilde m eigenlijk ook in grijs maar dat was er niet, dus wordt met mn oude cap rijden :+ . Weet niet of ik de website zo neer mag zetten maar op hoop van zegen dan maar: http://www.dekroo.nlDaar heb ik mn rijjasje gevonden. Naam: HH rijjasje Dames Plus. :j Anders moet je het even intikken bij google, er zullen vast nog wel meer zijn die dit jasje hebben. Veel plezier en laat me weten of jullie dit jasje ook besteld hebben en hoe jullie m vinden. *\o/*

Groetjes,

Nathalie

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:54

11 kg na 3,5 week, is dat niet errug veel ? Wat houdt dit dieet in en voorkomt dat je daarna het jojo- effect krijgt ?

Nathalie, het jasje is heel moeilijk te beoordelen op de foto vind ik, mss een foto van jezelf plaatsen met de jas aan :-)

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:17

Het is een heel programma. Je eet alleen dieet producten uit het programma (shakes, soepen, repen en/of pap). Na 3 tot 6 weken krijg je een eetweek waarin je ’s avonds een lichte maaltijd gebruikt. Dit is om je lichaam gewend te houden aan normaal voedsel. Als je je streefgewicht bereikt hebt ga je in een programma van 6 weken terug naar een normaal gezond eetpatroon. Net als met alle andere diëten zul je het verloren gewicht weer terugkrijgen als je weer in je oude gewoontes vervalt, dan krijg je inderdaad het jojo-effect. Dus ook bij dit dieet zul je na het bereiken van het streefgewicht gezond moeten blijven eten. Voor mij werkt dit heel goed omdat het heel streng en duidelijk is en er dus niets te smokkelen valt. Ik hoop op deze manier ook van mijn oude verslavingen (heel veel eten, veel snoepen, veel chips etc.) af te kicken. Voor mij werkt dit goed, maar ik kan me voorstellen dat anderen het wel heel streng vinden.

Sneezey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:22

Nathalie, het jasje is heel moeilijk te beoordelen op de foto vind ik, mss een foto van jezelf plaatsen met de jas aan :-)[/quote]

Heb over 2 weken wedstrijd dus zal dan wel ff een foto laten maken en hier plaatsen. :j

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:52

Roxx schreef:
Ik ben bezig met Cambridge. Vrij heftig, maar wel super goede begeleiding. Heb in mijn leven al heel veel diëten geprobeerd maar verval elke keer weer in m'n oude eetgedrag. Ik hoop met dit dieet dat patroon te doorbreken. Ik ben nu 4,5 week bezig en taal eigenlijk niet meer naar snoep, chips en vettigheid. Morgen weer wegen. Vorige week was ik na 3,5 week bijna 11 kilo kwijt. Ik kan me nu al verheugen op een zomer waarin ik eindelijk weer slank te paard kan, weer lekker durf te gaan zwemmen, enz.!

Misschien ben ik een echte NLer, maar wat zijn de kosten ongeveer van dit dieet?

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:07

Aan dieetproducten ben ik ongeveer 50 à 60 euro per week kwijt. Het eerste consult betaal je volgens mij iets van 20 of 25 euro voor, daarna zijn de consulten gratis. In het begin heb ik ook wat meer dingen gekocht zoals een shaker, mondspray en dat soort zaken. Voor mij is het in ieder geval eens stuk goedkoper dan wat ik normaal gesproken in een week wegat. :D

Staan wel leuke jasjes op die site! Helaas pas ik met mijn lange armen niet in de normale damesmaten.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:43

Ik heb bij Miss Etam een corrigerend hemdje gehaald, én een corrigerende legging!
De legging heb ik aan gepast, die zit fijn! Hij komt hoog, tot onder de borsten, dus corrigeert de buik ook nog.
Het hemdje heb ik nog niet aan gepast. De verkoopster vertelde dat je daar ín moet stappen, dus niet over het hoofd aan trekken. Als ik er zo naar kijk, denk ik: Dat gaat nooit passen...! Ik heb een XL genomen (46/48).

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:59

Hmmm, zoiets lijkt me ook wel handig voor onder een jurkje.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:01

Roxx schreef:
Hmmm, zoiets lijkt me ook wel handig voor onder een jurkje.

Dat was mijn idee ook :D
Hij was er alleen maar in het zwart.

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:26

Roxx als dit voor jou werkt ( + onder begeleiding) *\o/*

Zou niets voor mij zijn denk ik, qua kosten valt het zeker wel mee, ik ben ook iemand die elke dag pizza, chips (grote zak), borrelnootjes(grote zak) en zalmkaas van Rambol en/of de walnoten van Rambol binnenwerkte.....
Patat 2 x per week met een snack of 3 erbij....
Ja, dan lopen de kosten wel op !

Ik heb geen tijd om te gaan shoppen pfff, ik wil ook nog een paar van die hempjes (Miss Etam, Hema...) en die legging klinkt ook fijn :-)
Morgen komt mijn moeder terug van vakantie....mss heeft die tijd ...hahaha...ik kan niet zonder mijn moeder :+
Spijtig genoeg woont die 55 km van me vandaan. Dus zal ik toch volgende week een dagje uittrekken om naar haar te gaan, kunnen we gelijk shoppen en mijn oma bezoeken, die woont in Nederland, dus die zie ik ook niet zo vaak (en ze is al 95)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:36

Dat hemdje van missetam kun je gewoon over je hoofd heen aan doen hoor, ik heb m ook en hij valt mooi lang (ik ben 1.82 en bij mij tot op mijn heupen). Fijn ding maar geen aanrader als je bijvoorbeeld uit eten gaat, t zit best echt strak namelijk...

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:37

Hihihi, juist goed, dan eet je ook niet zoveel! ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:49

was ik ook weer eens :wave:

roxx jij ook hier :D wat super al zoveel kwijt!
ik heb dat ook geprobeerd maar ik kreeg het echt mn keel niet door :Y)

Ik heb voor 99% zeker mijn zaak verkocht en ga dan ook lekker weer elke dag sporten naast het rijden :D
En ben dan elke avond thuis dus kan gewoon 7 dagen per week normaal avond eten ipv maar 1 avond per week :7

Wel mooi, mijn paard is flink kwa massa aan het groeien de laatste 2 maanden en dan ga ik in massa minderen :')

mooi zadel die fryso op de vorige pagina :D

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:54

Welke maat heb je dan genomen daffodil en welke confectiemaat heb je normaal ? als je het niet erg vind om het met ons te delen....

_Nathalie_ : Wel mooi, mijn paard is flink kwa massa aan het groeien de laatste 2 maanden en dan ga ik in massa minderen

Zo heb ik er ook eentje staan, ik ben op beter weer aan het wachten, ze heeft al 3,5 mnd geen zadel meer gezien en wordt pas 5 dus ik ben benieuwd....

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:15

Hahaha nee dat gooi ik niet op internet, maar ze adviseerde me om zoveel mogelijk de maat te nemen die ik had en als ik twijfelde, dan de laagste maat van de twee, het moet wel flink aansluiten zeg maar!