Wil voor de 4daagse minstens 15 kilo lichter zijn... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heb nl een nieuwe grijze cap dus wilde m eigenlijk ook in grijs maar dat was er niet, dus wordt met mn oude cap rijden
. Weet niet of ik de website zo neer mag zetten maar op hoop van zegen dan maar: http://www.dekroo.nlDaar heb ik mn rijjasje gevonden. Naam: HH rijjasje Dames Plus.
Anders moet je het even intikken bij google, er zullen vast nog wel meer zijn die dit jasje hebben. Veel plezier en laat me weten of jullie dit jasje ook besteld hebben en hoe jullie m vinden.
Roxx schreef:Ik ben bezig met Cambridge. Vrij heftig, maar wel super goede begeleiding. Heb in mijn leven al heel veel diëten geprobeerd maar verval elke keer weer in m'n oude eetgedrag. Ik hoop met dit dieet dat patroon te doorbreken. Ik ben nu 4,5 week bezig en taal eigenlijk niet meer naar snoep, chips en vettigheid. Morgen weer wegen. Vorige week was ik na 3,5 week bijna 11 kilo kwijt. Ik kan me nu al verheugen op een zomer waarin ik eindelijk weer slank te paard kan, weer lekker durf te gaan zwemmen, enz.!

wat super al zoveel kwijt!