KarinvdM schreef:Je rits pas na 7 jaar stuk???
Ja! Ze hebben het echt lang volgehouden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zaffie schreef:Ik ben me zelf ook beetje aan het orienteren op de De Niro's. Hebben jullie allemaal de ottaviano of zijn er ook mensen met ervaring met de dressagio? Ik twijfel tussen deze twee namelijk. En weet iemand of ze deze ook hebben staan in Drunen (of elders, liefst Noord-Holland)?
Jetske schreef:Mijn laarzen! Ik heb niet echt een betere foto
[ Afbeelding ]
In principe zou dit de nieuwe oxford kleur moeten zijn. Alhoewel ik het betwijfel
'Mijn' paar (in de nieuwe kleur) was namelijk eigenlijk al eerder binnegekomen, maar daar zaten krassen ed op dus die kreeg ik niet. Nu heb ik een nieuw paar opgestuurd gekregen, deze. Maar de kleur is volgens mij echt anders dan degene die ik vorige week heb gezien.(Deze: https://lh5.googleusercontent.com/-6WjD ... g_4504.jpg )
Het maakt voor mij niet uit gelukkig. Ik vond de oude kleur sws eigenlijk al net iets mooier, maar die maakten ze niet meer zeiden ze en de nieuwe kleur vond ik ook wel prima. Maargoed, nu dus geen idee of dit nou nieuwe of oude kleur isMaar het maakt mij niet uit, ik vind ze mooi