Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VWestra schreef:Prachtig laarzen allemaal
Autumn ik heb hetzelfde jasje en ben aan het kijken naar andere laarzen en cap voor een mooi set. Je laarzen passen mooi bij de steentjes van het jasje zo
Autumnn schreef:VWestra schreef:Prachtig laarzen allemaal
Autumn ik heb hetzelfde jasje en ben aan het kijken naar andere laarzen en cap voor een mooi set. Je laarzen passen mooi bij de steentjes van het jasje zo
dank je! Ik heb mijn jasje ook meegenomen toen ik ging kijken voor mijn laarzen. Heb ze naast alle staaltjes gehad maar deze top was het mooist erbij. Ik heb er qua cap de KEP Italia Cromo 2.0 Black Polish Textile Zwart bij dus dat matcht perfect
IrishDraught schreef:Cavallo kan toch bij elke EJ? Eventueel kunnen die ook maatwerk bestellen is mij daar vertelt toen ik aan het zoeken was.Heb nu Cavallo laarzen maar kan daar weinig dealers van vinden
IrishDraught schreef:Luxe probleem…
Ik mag van m’n sponsor nieuwe laarzen uitzoeken tot ongeveer 800 euro
Cognac
Zacht (spring ruiter)
Bijzondere laarzen is leuk maar geen lak
Elastiek langs de rits ivm ernstige blijvende been blessure
Waar moet ik naar toe (zuid oost Nederland)
Heb nu Cavallo laarzen maar kan daar weinig dealers van vinden
Ook nog kuit 35/36 en hoogte 52 dus veelal maatwerk
[ Afbeelding ]
Stal_Fiore schreef:Ik ben op zoek naar cognackleurige laarzen, passend bij mijn nieuwe zadel. En dan ook nog enigszins betaalbaar, tot €500,- ongeveer.
Kom er niet echt uit. Mogelijk weten jullie iets?
[ [url=m/87u9hB.jpg]Afbeelding[/url] ]