Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ittheclown

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:17

Zitten broeken van maat 48 verder wel goed ? Alleen boven willen ze dan niet dicht ? Mischien is het dan een optie te zoeken naar een knoop verlenger, ik weet eventjes niet hoe ze heeten maar er bestaan stukjes stof van zo een 5 tot 10 cm waar dan haakjes van rijbroeken aan gezet zijn dus dan kan je de bovenkant van je broek net een tikje groter maken, moet je natuurlijk alleen wel eventjes kijken of je rits dan wel nog goed dicht kan, het zal per broek een beetje verschillend zijn denk ik.

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:57

http://www.amazonexl.nl of op bokt markt of marktplaats zoeken.
Amazone xl is een erg fijne webshop.
Ik heb er met mijn maat 46/48 ook een paar rijbroeken vandaan merk Horka. wel in maat 50! maar zitten heerlijk.
Ook mijn rijlaarzen heb ik daar gekocht de fuller fillies heb ze al jaren blijven mooi en zitten heerlijk.
Een rijjasje van jpc heb ik daar ook gekocht.
Verder heb ik meerder bodywarmers via bokt gekocht die ook bij amazone xl vandaan komen.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:10

Ik heb zelf geen ervaringen met amazone Xl maar keek wel regelmatig op hun site. Volgens hun maat tabel moest ik dus een rijbroek maat 50 hebben.. ehrm ik heb nu 4 broeken maat 46 en die zijn allemaal al aan de groote kant. Dus ik vraag me af in hoeverre de tabels kloppen, vandaar dat ik altijd liever broeken pas in de winkel zit zoveel verschil in broeken heb hier zelfs ook een 42 liggen waar ik prima in pas. Nu scheelt he mischien wel dat mijn meeste volume.. ehrm op mijn bips en bovenbenen zit dus zolang een broek een redelijke rekbaarheid heeft komt het wel goed. Behalve dan als ik bij de wat duurdere merken ga kijken of met een ledere zitvlak dan kom ik vaak nog niet weg me een 48.

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:21

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:50

ittheclown schreef:
Zitten broeken van maat 48 verder wel goed ? Alleen boven willen ze dan niet dicht ? Mischien is het dan een optie te zoeken naar een knoop verlenger, ik weet eventjes niet hoe ze heeten maar er bestaan stukjes stof van zo een 5 tot 10 cm waar dan haakjes van rijbroeken aan gezet zijn dus dan kan je de bovenkant van je broek net een tikje groter maken, moet je natuurlijk alleen wel eventjes kijken of je rits dan wel nog goed dicht kan, het zal per broek een beetje verschillend zijn denk ik.

Je hebt wel BH verlengers, ik weet niet of je zoiets bedoelt?

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:23

Jaa zoiets is het maar dan voor rijbroeken ^-^ Kan je natuurlijk ook makkelijk zelf maken met een stukje stof of elastiek en dan haakjes van rijbroeken erop naaien ^-^

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:26

http://www.fertilemind.com.au/database/ ... etting.jpg zoiets bedoel ik dus ^-^ Deze is dan voor zwangerschap maar je had ze voorheen ook gewoon voor als je broek net een maatje te krap zat om je middel, ik had er toen ook een tijdje 1 voor mijn favorieten spijkerbroeken die te klein werden, kwam ze toen ook tegen met haakjes zoals bij een rijbroek

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 15:36

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:20

Citaat:
Zelf heb ik deze en die rekt behoorlijk mee, zou je dus in 46 kunnen proberen

Hoe is die qua taille Marie111 ?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:52

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 17:10

Ik vind de grap bij agradi altijd dat de producten daar veel duurder zijn dan in andere (web)winkels en daardoor de korting heel wat lijkt :+

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:13

Horka valt echt klein. Voor maat 48 kan je goed shoppen bij HKM, montar en bij Kramer.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:23

Kaatje schreef:
Citaat:
Zelf heb ik deze en die rekt behoorlijk mee, zou je dus in 46 kunnen proberen

Hoe is die qua taille Marie111 ?

Ik vind die prima, maar dat komt ook, omdat ik ondanks mijn maat 44 bredere heupen heb dan taille.

Bij aantrekken is de broek wat stug en strak, maar na 5 min zit de broek heerlijk.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:37

Mijn spijkerbroeken van miss etam zijn maat 44, van horka heb ik 50! Ik heb ook een horka in 48 die kan ook maar zit net wat minder fijn.
Van montar heb ik 48 maar die had een maat kleiner kunnen zijn. Na een half uurtje dragen begint die te lubberen.

Ik heb gehoord dat welkoop leuke kleding heeft tot 4 xl!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 15:03

Oh grappig, ik had een montar broek besteld in echt een grote maat, maar die zat me echt te strak. Ik vond die maten dus echt super klein vallen!

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:48

Montar moet ik ook echt 2 maten groter. En dan zit hij vooral bij mijn kuiten nog krapaan en bij mijn buik hoog en ruim

JSML

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 19:40

Ik heb zelf de Mondoni Sahara en die rekt ook lekker en zit comfortabel. Hij is wel wat aan de lange kant maar daar kan ik mee leven.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 20:13

Ik denk dat het model montar wel verschil maakt. Ik heb met extra hoge taille.

Vrijdag even bij welkoop geweest, leuk spul! Eindelijk een mooie donker blauwe bodywarmer gevonden, ook nog in de aanbieding!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 14:09

Ik pas wel rijbroeken. Maar dan heb je dus vaak alleen zwart of blauw enz.
Maar wil bijv mooie broek met steentjes en maakt mij dab niet eens uit hoe duur het is.
Owhja en heb altijd leren zit en lees dat ze hier dus stuk kleiner uitvallen.misschien maar eens na de winkel om zonder leren zit te passen.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 14:59

Bij amazonexl.nl zijn broeken van horka met steentjes en van montar met andere versieringen, erg mooie en fijne broeken!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:52

Ik ben op zoek naar een betaalbaar(tweedehands?) wedstrijdjasje en witte rijbroek. Ik heb zelf maat 46-48 normale kleding. Rijbroeken helaas soms 50. Heeft iemand tips??

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:32

rijbroek heb ik bij Krämer vandaan, mooie prijs, goede kwaliteit en vallen redelijk normaal.
jasje bij AmazoneXL?

Ik heb er destijds een laten maken, kost wel een boel, maar zit perfect en ik wilde bruin, dat is helemaal niet in maatje meer te koop

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 15:00

Ja die sites heb ik ook al gezien inderdaad. Ik ben niet van plan wedstrijden te rijden, ik heb deze nodig voor een eenmalige actie of misshien een keer een onderlinge maar verder niet te veel geld aan kwijt zijn.

MaartMxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:45

fouganza is ook een goed merk! het is veel te vinden in de dechatlons. maar ook BR harry's horse en van horka

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 22:33

Ik heb via agradi met korting een keer goedkoop een rijjasje van HH in maat 48 gekocht. Anders even op marktplaats sneupen.