Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:15

Voor die minimale korting zou ik idd niet wachten, tenzij je nog meer wilt bestellen waar het wel handig bij is.

Ik heb nieuwe winterlegging en 2 vesten besteld met de korting, erg blij mee. Vrijdagochtend besteld en zaterdagmiddag al ontvangen. Nog nooit zo snel ontvangen

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 18:25

Ja, maar ik moet er dan dus iets bij kopen zodat ik op de minimale bestelwaarde van €19 kom, en dan de €5 verzendkosten er nog bij. Dan zit ik alsnog op €24 _O- Ik denk dat ik toch maar eerst wacht. Kramer doet wel korting op korting trouwens hoor :j

Ik mag de schoenen ook opsturen, dus dat zal vast weer een waardebon worden. Ik had de klantenservice foto's gestuurd.

Ik kreeg deze trouwens vandaag binnen, die is ook best interessant:

Afbeelding

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 18:46

Texas02 schreef:
Ja, maar ik moet er dan dus iets bij kopen zodat ik op de minimale bestelwaarde van €19 kom, en dan de €5 verzendkosten er nog bij. Dan zit ik alsnog op €24 _O- Ik denk dat ik toch maar eerst wacht. Kramer doet wel korting op korting trouwens hoor :j

Ik mag de schoenen ook opsturen, dus dat zal vast weer een waardebon worden. Ik had de klantenservice foto's gestuurd.

[ [url=m/E1UBE1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke regio zit je, zoals ik heb een vip account en dus gratis verzenden en geen minimaal orderbedrag, kan het natuurlijk naar een ander leveradres sturen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 19:07

In Winschoten, in de provincie Groningen! :) Soms twijfel ik inderdaad wel eens over dat VIP account, of dat niet de moeite waard is!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 19:15

Texas02 schreef:

[ [url=m/E1UBE1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kijk, die heb ik nodig :D
Heb al een hele tijd een jas op het oog en hoopte op meer dan 10% korting.
Kramer blijft toch wel verslavend hoor.

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:08

Thrive schreef:
Heeft iemand toevallig ervaring met de ceramic rehab lijn van Kramer? Ik ben wel benieuwd naar hun 'recuptex' variant voor zowel paard als hond.

Ook erg beniewd naar

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 23:26

Maar is het bij VIP dan theoretisch ook zo, dat als je alleen maar voor 2-3 euro koopt, je ook gratis verzenden krijgt? En helemaal geen minimum bestelwaarde?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 00:33

Texas02 schreef:
Maar is het bij VIP dan theoretisch ook zo, dat als je alleen maar voor 2-3 euro koopt, je ook gratis verzenden krijgt? En helemaal geen minimum bestelwaarde?

Jazeker, probeer het uit milieu oogpunt wel te vermijden, maar het is wel eens voorgekomen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 01:00

Tsja, maar als je iets echt nodig bent.. 35km naar de Epplejeck rijden is dan ook niet echt handig.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 22:08

Afbeelding
Kon het niet laten :D

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 22:55

Oeh, heel mooi! <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 12:49

Ik meld me ook in het topic :wave:

Vandaag komt als het goed is mijn pakketje van Kramer binnen.
Zowel mijn vriend als ik hebben winterrijbroeken en handschoenen besteld. En ik heb ook nog een longsleeve besteld.

Ben heel benieuwd hoe het allemaal bevalt.
Moet ook nog een lange winterjas hebben die waterdicht is en goed warm houdt, en warme laarzen. Maar ben nog ff aan het kijken welke ik dan zou willen

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:11

Sherivey schreef:

Zowel mijn vriend als ik hebben winterrijbroeken en handschoenen besteld. En ik heb ook nog een longsleeve besteld.

Moet ook nog een lange winterjas hebben die waterdicht is en goed warm houdt, en warme laarzen. Maar ben nog ff aan het kijken welke ik dan zou willen

Volgens mij is er vanaf Donderdag 20% korting op alle jassen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:37

Heb vorige week maandag iets retour gestuurd en nog steeds niks terug gehoord.. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:49

Ik heb ook iets geretourt op 25/10 en nog geen gehoor.
Terwijl ze verder juist snel reageren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:50

ConnemaraP schreef:
Sherivey schreef:

Volgens mij is er vanaf Donderdag 20% korting op alle jassen

Dat is wel interessant <<)

Pakket is net binnen. Alles past en zit goed :D
Die longsleeves hou ik in mijn lijstje, daar wil ik er wel meer van. Deze is dan wel fleece gevoerd. Wil op den duur ook een paar die wel lange mouwen hebben, maar verder t-shirt stof.

Maargoed, eerst de wintergarderobe aanvullen :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 15:57

Hou er rekening mee dat retouren terug naar Duitsland gaan, en dat het alleen daardoor al snel een week duurt. Ik heb 28-10 een pakketje retour gestuurd, en daar kreeg ik 2 dagen geleden een mailtje over dat het in goede staat ontvangen was. Nu dus wachten tot het bedrag is teruggestort.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 23:59

Vorige keer was mijn retour 2 weken onderweg naar hun toe, dus het kan echt wel even duren. Mijn schoenen zijn nu ook nog steeds onderweg.

Heeft iemand ervaring met de glanssprays / antiklit van Kramer? Zit daar iets goeds bij war vergelijkbaar is met Cowboy Magic? Of is het allemaal vergelijkbaar met de Epplejeck troep?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 08:51

Texas02 schreef:
Vorige keer was mijn retour 2 weken onderweg naar hun toe, dus het kan echt wel even duren. Mijn schoenen zijn nu ook nog steeds onderweg.

Heeft iemand ervaring met de glanssprays / antiklit van Kramer? Zit daar iets goeds bij war vergelijkbaar is met Cowboy Magic? Of is het allemaal vergelijkbaar met de Epplejeck troep?

Kramer weet ik niet. Maar als ik dan zo vrij mag zijn om een andere tip te geven :=

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-argan- ... /p/3151499

Ik zweer echt hier bij. Wel opletten dat je de argan olie pakt. Ze hebben ook nog een andere, maar die is prut.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 09:24

Hmm, die prijs is wel een stuk beter dan van de Cowboy Magic :j Wordt het haar er niet vet of plakkerig van? En kun je het net als glansspray over het hele lichaam gebruiken?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 10:05

Texas02 schreef:

Ik heb geen ervaring met die van Kramer. Maar die van EJ (oranje fles) doet het prima hier.

Ik zat gisteren door de catalogus van Kramer te bladeren. En man, wat zag ik veel dingen die ik zou willen :+

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 10:14

Heb altijd de goedkoopste antiklit van Agradi en vind die helemaal prima. Wel eerst de staart wassen en daarna gebruiken. Ook bij shetjes gaat dit prima als ik avn hen de manen een keer goed moet doen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:11

Texas02 schreef:
Hmm, die prijs is wel een stuk beter dan van de Cowboy Magic :j Wordt het haar er niet vet of plakkerig van? En kun je het net als glansspray over het hele lichaam gebruiken?

Ik doe het alleen in de manen en staart. Het gaat met een pompje, dus over de vacht smeren zou ik niet aanraden. Het is olie, maar vind het niet echt plakkerig. Haren worden er lekker zacht van en super makkelijk om door te kammen.

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:22

Hoi, vraagje, als ik nu kijk op de site (ik zoek een jas) zie ik dat er al 20% korting is gerekend.

Maar die actie op jassen is toch pas op donderdag 9 november.

Nog een dagje wachten of nu gewoon bestellen?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 11:24

Ik ga die van Kruidvat ook eens proberen. Scheelt best wel in prijs :')
In dat soort dingen ben ik best altijd wel zo zuinig mogelijk. :o

Op voer en behandelingen dan weer totaal niet. :+
Die paarden van ons worden fysiek beter behandeld dan ik zelf :))

Heeft iemand trouwens ervaring met de thermorijlegging van Kramer die waterafstotend is. Ik heb 'm voornamelijk gekocht omdat de gewone rijbroeken wat te koud zijn, maar ben benieuwd of het waterafstotende nou goed werkt, of dat ik beter alsnog rainlegs kan aantrekken.