Dit zijn Derby laarzen van bijna 4 jaar oud en die worden echt niet iedere keer gepoetst...:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:poes schreef:Vind dat mijn 5 jaar oude laarzen dus echt er veel beter uitzien. En ik ben er ook niet voorzichtig meeof jullie zijn verschrikkelijk met jullie laarzen of ze gaan niet lang mee
Dan ben ik wel heel benieuwd naar een foto van jouw laarzen....
Janine1990 schreef:Oké gelukkig Germie. Ach ik zie weinig verschil met mijn petries na dezelfde tijd (die waren iets slechter). En mijn derbys ook. Ach ze moeten wel te dragen zijn Denk ik dan maar.
magic_lover schreef:Ik heb de Rita gehad en nu de bia.
Rita waren ook fijn. Wel beduidend zachter, vooral de schacht. Helaas te groot geworden waardoor ik ze verkocht heb. Is natuurlijk het allround model dus daarom denk ik ook iets soepeler. De buitenkant van m'n bia's zijn wel gewoon harder idd. Ik vind dat zelf wel erg prettig die steun. Maar reed met de Rita ook zo weg.
Vriendin van mij heeft vorige week de Rita laten aanmeten. Maar dan met bia veter. Zat idd beduidend verschil in levertijd (en de prijs ook idd)
Janine1990 schreef:[ [url=m/8ETYgC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linksboven de mijne, maar niet echt duidelijke foto sorry
Rena100 schreef:Janine, jouw laarzen lijken heel veel op de mijne, heb alleen ander neusje
Heb jij ook zo'n verharde schacht? Want die van mij is net van hout, zo hard. Hoe lang heeft het bij jou geduurd dat dit wat lekkerder ging zitten?
lycil8 schreef:Zulke mooie laarzen allemaal! Wie rijd er met brushed-leer laarzen? Daar ben ik heel benieuwd naar.
Ik wil graag de Pablo, maar kan iemand mij het verschil uitleggen met de passage?
ievie schreef:Ik heb de Pablo en geloof dat de 'naad' rond de voet anders loopt. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
__Astrid schreef:Is hier eigenlijk iemand die toevallig lik piping heeft aan de neus en/of aan de rits (bij ritsvoor, polo en andere modellen)
Vind dat echt super mooi, maar ben beetje bang dat het met inlopen/plooien kapot gaat...
Hierboven zie ik denk ik wel lak piping aan de neus, klopt dat LETS?