Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hopke89 schreef:Ik heb een donkerbruine cap van Kep en een heel donkerbruin wedstrijd jasje van komutekir.
Nu moet ik alleen nog eens een paar leuke laarzen! Ik zag een paar hele leuke zelf samengestelde laarzen voorbij komen, waar kan dat?
komiekbinkie schreef:Hopke89 schreef:Ik heb een donkerbruine cap van Kep en een heel donkerbruin wedstrijd jasje van komutekir.
Nu moet ik alleen nog eens een paar leuke laarzen! Ik zag een paar hele leuke zelf samengestelde laarzen voorbij komen, waar kan dat?
Die van mijn dochter zijn van Lipica. Ja kan de kleur/model/rits of veters en noem maar op zelf uitkiezen en zo je laars samenstellen.
Biskwie schreef:Effe checken voordat ik wat geks doe: Ik heb een zwarte basis (paard en ruiter) en draag hier verschillende kleuren jasjes bij (navy blauw, knallichtblauw, grijs, zwart, bordeaux rood) maar nu heb ik een geweldig bruin jasje gezien... Kan dat ook of is dat echt not done?
Biskwie schreef:Effe checken voordat ik wat geks doe: Ik heb een zwarte basis (paard en ruiter) en draag hier verschillende kleuren jasjes bij (navy blauw, knallichtblauw, grijs, zwart, bordeaux rood) maar nu heb ik een geweldig bruin jasje gezien... Kan dat ook of is dat echt not done?
Amigo_ schreef:Hoe heb je die parels er aangemaakt?
Ik ben al tijdje opzoek naar zo iets maar heb het nog nergens gevonden.
Persoonlijk had ik het zelf iets mooier gevonden als de parels wat kleiner waren geweest