Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger schreef:Heb ze al een poos en rij er ongeveer 5/6 keer mee in de week. slijtplekken vallen wel mee. en voor het onderhoud dat ik ze geef (eens in de maand schoonmaken en poetsen) doen ze het goed. Maar ik baal van de rits! Elke keer open als ik aan het rijden ben. Heb nu dan ook Petrie Olympics besteld. De divoza's blijf ik gebruiken als het heel goor weer is en voor bosritten e.d..
Simone_Z schreef:Maflinger schreef:Heb ze al een poos en rij er ongeveer 5/6 keer mee in de week. slijtplekken vallen wel mee. en voor het onderhoud dat ik ze geef (eens in de maand schoonmaken en poetsen) doen ze het goed. Maar ik baal van de rits! Elke keer open als ik aan het rijden ben. Heb nu dan ook Petrie Olympics besteld. De divoza's blijf ik gebruiken als het heel goor weer is en voor bosritten e.d..
Dat heb ik dus ook, dat de rits de hele tijd open gaat met rijden...
Janine1990 schreef:Maar Daan, wat wil je dan? Want andere laarzen hebben als je nu gaat bestellen misschien nog wel weer langere levertijd...
DieL_Zor schreef:Hier wat fotootjes van mijn laarzen:
http://i467.photobucket.com/albums/rr37/DieL_Zor/laarzencopy.jpg?t=1257969139
Zijn niet heel scherp aangezien ik alleen mn telefoon bij me had en het al schemerde![]()
Ben nog steeds erg blij met mn laarzenZe zitten fijn. Ze zijn nu 2 a 3 maanden oud. Worden meestal 1 soms 2x per week gebruikt.
noekiejj schreef:Simone_Z schreef:
Dat heb ik dus ook, dat de rits de hele tijd open gaat met rijden...
Hmm hier heb ik geen last van...Trek je de rits dan wel goed tot bovenaan dicht?
annastasia schreef:Ik vind ze wel erg veel ingezakt na 2-3 maanden.
Ik vindt het persoonlijk niet mooi![]()
Als ik zie hoe mijn petries er na 1,5 jaar uitzien, ben ik blij dat ik toch 130,- meer heb uitgegeven
En dat terwijl ik eerst dacht, sh*t, ik had ze ook een stuk goedkoper kunnen krijgen.
ps. mijn petries heb ik ook zo'n 2 maanden op moeten wachten.