Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Maakt het nog veel uit welke Ariat? Of zijn ze in principe allemaal wel goed? Ze hebben zo veel verschillende soorten
Texas02 schreef:Is iemand toevallig bekend met deze Mountain Horse Stable Jodhpurs? De beschrijving klinkt zo goed, ook met de comfortabele en schokabsorberende zool. En de reviews zijn ook goed.. Sorry voor off topic, maar ik dacht, misschien heeft iemand deze toevallig.
https://www.agradi.nl/mountain-horse-st ... art-37.htm
Cchanny schreef:Texas02 schreef:Maakt het nog veel uit welke Ariat? Of zijn ze in principe allemaal wel goed? Ze hebben zo veel verschillende soorten
De ritsen gaan bij mij altijd stuk. Dus die vermijd is wel. Ik heb altijd de Ariat Heritage en afgelopen winter heb ik de H2O voor er bij gekocht.
Heerlijk. Woon bijna in de schoenen.
Texas02 schreef:Bedankt! Ik twijfel nog tussen Ariat of die van Mountain Horse. Ik lees juist van de Heritage van Ariat dat ze snel stuk zijn, maar sommigen zijn er ook heel blij mee. Lastig hoor.. Op dit moment neig ik wel naar die van Mountain Horse.
ConnemaraP schreef:Texas02 schreef:Bedankt! Ik twijfel nog tussen Ariat of die van Mountain Horse. Ik lees juist van de Heritage van Ariat dat ze snel stuk zijn, maar sommigen zijn er ook heel blij mee. Lastig hoor.. Op dit moment neig ik wel naar die van Mountain Horse.
Ik heb demountain horse snowy river jodhpurs, en vind ze fantastisch. Ze lopen heerlijk zijn goed stevig en waterdicht en je kunt er ook mee rijden. ik heb ze nog niet zo heel lang dus of ze lang mee gaan durf ik niet te zeggen.
Kidde schreef:De 10% Halloween korting werkt al op de site!
MyWishMax schreef:Ik heb die kassandra. Ik rijd er in de winter alleen maar in, hele fijne broeken. Maar waterafstotend, geen idee. Ik kan best paard in de regen binnenhalen zonder dat broek echt nat is, maar zou er niet mee in een bui gaan rijden.
lies schreef:MyWishMax schreef:Ik heb die kassandra. Ik rijd er in de winter alleen maar in, hele fijne broeken. Maar waterafstotend, geen idee. Ik kan best paard in de regen binnenhalen zonder dat broek echt nat is, maar zou er niet mee in een bui gaan rijden.
Is deze te warm voor de herfst of valt dat mee?
Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig enig idee hoe lang de Coin halsters nog voor €13,90 zijn ipv €24,90 (of €27,90 in het geval van de paarse)? Eigenlijk wil ik echt graag wachten tot Black Friday.. Maar ik weet niet of ik dan te laat ben. Voor €13,90 verzenden ze niet eens, dan moet er weer iets bij, en dan komt er ook nog eens verzendkosten bij. Dan helpt de aanbieding nog niet