Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 22:09

Maakt het nog veel uit welke Ariat? Of zijn ze in principe allemaal wel goed? Ze hebben zo veel verschillende soorten :+

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 22:24

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 05:54

Is iemand toevallig bekend met deze Mountain Horse Stable Jodhpurs? De beschrijving klinkt zo goed, ook met de comfortabele en schokabsorberende zool. En de reviews zijn ook goed.. Sorry voor off topic, maar ik dacht, misschien heeft iemand deze toevallig.

https://www.agradi.nl/mountain-horse-st ... art-37.htm

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:28

Texas02 schreef:
Maakt het nog veel uit welke Ariat? Of zijn ze in principe allemaal wel goed? Ze hebben zo veel verschillende soorten :+

De ritsen gaan bij mij altijd stuk. Dus die vermijd is wel. Ik heb altijd de Ariat Heritage en afgelopen winter heb ik de H2O voor er bij gekocht.

Heerlijk. Woon bijna in de schoenen.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 08:43

Texas02 schreef:
Is iemand toevallig bekend met deze Mountain Horse Stable Jodhpurs? De beschrijving klinkt zo goed, ook met de comfortabele en schokabsorberende zool. En de reviews zijn ook goed.. Sorry voor off topic, maar ik dacht, misschien heeft iemand deze toevallig.

https://www.agradi.nl/mountain-horse-st ... art-37.htm

Specifiek deze jodhpurs geen ervaring mee. Maar heb jaaaaaaren leren laarzen gehad van Mountain Horse en die waren fantastisch. Ik heb nu winter laarzen van Mountain Horse en die zijn ook weer top. Dus ik zou de jodphurs ook wel durven aanbevelen :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 09:20

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 17:25

Bedankt! Ik twijfel nog tussen Ariat of die van Mountain Horse. Ik lees juist van de Heritage van Ariat dat ze snel stuk zijn, maar sommigen zijn er ook heel blij mee. Lastig hoor.. Op dit moment neig ik wel naar die van Mountain Horse.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 20:36

Cchanny schreef:
Texas02 schreef:

De ritsen gaan bij mij altijd stuk. Dus die vermijd is wel. Ik heb altijd de Ariat Heritage en afgelopen winter heb ik de H2O voor er bij gekocht.

Heerlijk. Woon bijna in de schoenen.

Ik vond de rits ook erg snel stuk bij mijn Ariats

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:05

Texas02 schreef:
Bedankt! Ik twijfel nog tussen Ariat of die van Mountain Horse. Ik lees juist van de Heritage van Ariat dat ze snel stuk zijn, maar sommigen zijn er ook heel blij mee. Lastig hoor.. Op dit moment neig ik wel naar die van Mountain Horse.

Ik heb demountain horse snowy river jodhpurs, en vind ze fantastisch. Ze lopen heerlijk zijn goed stevig en waterdicht en je kunt er ook mee rijden. ik heb ze nog niet zo heel lang dus of ze lang mee gaan durf ik niet te zeggen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-23 22:38

ConnemaraP schreef:
Texas02 schreef:

Ik heb demountain horse snowy river jodhpurs, en vind ze fantastisch. Ze lopen heerlijk zijn goed stevig en waterdicht en je kunt er ook mee rijden. ik heb ze nog niet zo heel lang dus of ze lang mee gaan durf ik niet te zeggen.

Die zijn ook mooi! Maar alleen voor de herfst en winter denk ik? Ze lijken me erg warm voor in de zomer. Zo veel keuze, was leuk geweest als De Kroo wat dichterbij zat. Die hebben de meeste soorten die ik interessant vind wel, maar dat is een beetje ver rijden _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 03:58

Ik heb de Mountain Horse Wild River Lace schoenen besteld, als het goed is komen ze morgen of overmorgen. Ik hoop dat ze goed zijn, dan kan ik contact opnemen met Kramer en deze hopelijk weer terugsturen. Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat je geen geld terug krijgt, omdat ik nu wel nieuwe schoenen moet kopen en bij Kramer weer een waardebon krijg maar de schoenen niet bij hun koop.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 10:34

De 10% Halloween korting werkt al op de site!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 20:40

Kidde schreef:
De 10% Halloween korting werkt al op de site!

Ja, ik zag het! Maar ik ga nu maar even afwachten of ik nog een waardebon krijg. Ik wil dat feece gevoerde shirt Frieda ook nog wel in donkerblauw, maar als ik een waardebon krijg, doe ik hem liever daarbij. Misschien met Black Friday korting, wie weet. Meestal doen ze dan ook 10% toch?

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 13:01

Heeft iemand ervaring met deze broek? Is die ook echt warm? Is die water afstotend? Dankjewel alvast
grip thermo rijlegging Kassandra

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 13:10

Een paar pagina’s geleden ging het over warme jassen, ik ben op zoek naar een fijne waterdichte tussenjas, voor deze periode zeg maar. Iemand een tip? Ik wil graag gebruik maken van de korting dit weekend

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 20:45

Ik heb die kassandra. Ik rijd er in de winter alleen maar in, hele fijne broeken. Maar waterafstotend, geen idee. Ik kan best paard in de regen binnenhalen zonder dat broek echt nat is, maar zou er niet mee in een bui gaan rijden.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 21:16

De Mountain Horse schoenen zijn vandaag binnengekomen en ze zitten heerlijk :) Ik had er nog inlegzooltjes bij besteld van Mountain Horse, eigenlijk bedoeld voor andere schoenen. 3 paar had ik, dus 2 paar zitten nu in andere schoenen en 1 paar heb ik nog bij deze in gelegd. Dat zit zo fijn! Ik denk wel dat het leer nog even soepel moet worden voor ik er een lang stuk op ga lopen :+

En nu maar weer een berichtje naar Kramer sturen voor de kapotte schoenen.. Vind het wel vervelend hoor, om weer te zeuren. Maar ja, wat moet je anders..

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 21:36

MyWishMax schreef:
Ik heb die kassandra. Ik rijd er in de winter alleen maar in, hele fijne broeken. Maar waterafstotend, geen idee. Ik kan best paard in de regen binnenhalen zonder dat broek echt nat is, maar zou er niet mee in een bui gaan rijden.

Is deze te warm voor de herfst of valt dat mee?

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 23:11

MyWishMax schreef:

Dankjewel voor je reactie, ik ben overtuigd en ga deze bestellen *\o/*

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 05:14

lies schreef:
MyWishMax schreef:

Is deze te warm voor de herfst of valt dat mee?

Ik ben de slechtste om dat aan te vragen :') ik rijd er nu al in, maar komt door ziekte.
Ik vind het dus niet te warm nu, maar een ander kan dat wel vinden.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 09:44

Hoe vallen de liner dekens van Kramer? Zijn die geschikt voor een haflinger ouderwets type met veel front?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 09:44

Gebruikt 1 van jullie een kaptoom met bitstraps van de Kramer?

Welke heb je? Hoe is de kwaliteit en ligt hij stabiel om het hoofd?

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 20:14

Heeft iemand toevallig ervaring met de ceramic rehab lijn van Kramer? Ik ben wel benieuwd naar hun 'recuptex' variant voor zowel paard als hond.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 07:33

Heeft iemand toevallig enig idee hoe lang de Coin halsters nog voor €13,90 zijn ipv €24,90 (of €27,90 in het geval van de paarse)? Eigenlijk wil ik echt graag wachten tot Black Friday.. Maar ik weet niet of ik dan te laat ben. Voor €13,90 verzenden ze niet eens, dan moet er weer iets bij, en dan komt er ook nog eens verzendkosten bij. Dan helpt de aanbieding nog niet :+

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 08:12

Texas02 schreef:
Heeft iemand toevallig enig idee hoe lang de Coin halsters nog voor €13,90 zijn ipv €24,90 (of €27,90 in het geval van de paarse)? Eigenlijk wil ik echt graag wachten tot Black Friday.. Maar ik weet niet of ik dan te laat ben. Voor €13,90 verzenden ze niet eens, dan moet er weer iets bij, en dan komt er ook nog eens verzendkosten bij. Dan helpt de aanbieding nog niet :+

Mag je bij de Kramer wel korting op al afgeprijsde artikelen?

Ik weet niet hoeveel korting het vorig jaar was, maar als het 10 procent is zou ik het persoonlijk niet gokken voor die 1,40 als je hem graag wilt?

Je hebt ook nog kans dat hij helemaal uitverkocht is tegen die tijd. Ik heb nu nog gratis verzendkosten, maar ik ben bang dat ik niet bij je in de buurt woon...