[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:22

Komen mooie tenues voorbij! :)

Ik heb een grijs jasje met krijtstreep.
Afbeelding

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:26

Amigo_ schreef:
Vind hem ook niet mooi zitten.. Maar vind dat mooi dat ie wit omrand is :)
Bij de een staat een CH jasje wel mooi en bij de ander niet vind ik. Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak. Wat ik wel van de CH jasje vind is dat ze wel aan de dure kant zijn vergeleken met kwaliteit. Ik heb een CH jasje, daar vond ik prijs-kwaliteit wel goed. Maar ik was laatst bij Divoza en zag ik een ander jasje.. Een flinke prijs, slecht afgewerkt, en stof vond ik ook niet erg super..

Bij sommige mensen staan ze idd mooi!
Je ziet er heeeel veel voorbij komen waarbij het er niet uit ziet, maar bij iemand die ik ken is het zoooo mooi _/-\o_ Dat jasje past echt perfect en de lengte is precies goed bij haar, echt heel mooi!

Amigo_

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:30

Een vriendin van mij trok laast mijn jasje aan.. Pff toen baalde ik toch wel een beetje.. Hij stond haar echt zo mooi!! Niet dat ie mij niet staat maar het leek wel alsof die speciaal voor haar gemaakt was.. ;)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:55

Ik had het jasje duurder verwacht inderdaad!
Ik vind het bij de CH jasjes inderdaad ook erg verschillen, er zitten sowieso bepaalde modellen bij die ik niet mooi vind. Maar die met die twee rijen knopen vind ik echt prachtig. Maar ik durf het dus ook niet goed aan vanwege de stof.

komiekbinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:17

AnniekSolana schreef:
Ik had het jasje duurder verwacht inderdaad!
Ik vind het bij de CH jasjes inderdaad ook erg verschillen, er zitten sowieso bepaalde modellen bij die ik niet mooi vind. Maar die met die twee rijen knopen vind ik echt prachtig. Maar ik durf het dus ook niet goed aan vanwege de stof.

Moet zeggen, ze heeft het jasje nu 2 maanden en een paar keer aan gehad, blijft heel mooi! Nog niet laten stomen (gelukkig niet nodig, ze is er ook erg voorzichtig mee) dus ik weet niet hoe het zich dan houdt. Maar nu blijft hij nog als nieuw zitten en uitzien.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:28

Saaaash schreef:
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe wedstrijdoutfit. ik heb op het moment een grijs jasje van esperado met een roze kraag. Deze is net wat te strak helaas. Ik mag nieuwe laarzen + jasje. Heb de eerder genoemde hv polo rijbroek met kontzakken. Ik rij op een donkere schimmelmerrie, ik rijd op een zwart met bruin veelzijdigsheidszadel van kieffer;
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... nedig?N=60

Wat is een mooie kleur ?

Heb je een foto van je Esperado jasje? Ik ben gek op grijs met roze :D

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:32

Ik heb sinds kort de pikeur diana in mijn bezit. Kleur is donker blauw. Niet heel speciaal maar net iets anders dan zwart :)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:56

Ik heb een donkerbruin/zwart paard. Hij heeft een hele mooie warme kleur en nu wil ik dus graag een nieuw jasje kopen, maar ik heb geen idee welke kleur behalve donkerblauw en dat vind ik wel mooi, maar ik ben op zoek naar net iets moderners. Ik zit zelf te denken aan een lichtere kleur bruin ofzo. Wie heeft een idee?

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:02

vur schreef:
Ik heb een donkerbruin/zwart paard. Hij heeft een hele mooie warme kleur en nu wil ik dus graag een nieuw jasje kopen, maar ik heb geen idee welke kleur behalve donkerblauw en dat vind ik wel mooi, maar ik ben op zoek naar net iets moderners. Ik zit zelf te denken aan een lichtere kleur bruin ofzo. Wie heeft een idee?

Lichtbruin zal denk ik heel mooi staan!
http://www.horsea.nl/wedstrijdjasjes/22 ... ssage.html

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:22

Bij wat voor type mensen staat ch dan niet? Staat het op lange, dunne mensen met een dunne taille (zoals ik :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:25

Luz_ElenaE schreef:
Bij wat voor type mensen staat ch dan niet? Staat het op lange, dunne mensen met een dunne taille (zoals ik :o )

Dan juist wel denk ik, maar zodra je wat meer rondingen hebt heb ik het idee dat het gaat kreuken.

Deze vind ik dan wel gaaf van CH:
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:26

Ik had juist het idee dat CH een van de weinige merken is waar je wat rondingen mag hebben. Volgens mij heb ik er eens eentje gepast en vallen ze behoorlijk ruim. Waardoor mijn bescheiden D ook gewoon in een jasje past. Bij veel jasjes gaat het trekken op de borst. Met name bij softshell, daar hoef ik never nooit aan te beginnen. :n

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:28

lisaislisa schreef:
vur schreef:

Lichtbruin zal denk ik heel mooi staan!
http://www.horsea.nl/wedstrijdjasjes/22 ... ssage.html

Dit is wel een heel mooi jasje. Zoiets had ik nog niet bedacht. Ik dacht zelf iets meer in de richting van de kleur van licht eiken of goudkleurig, maar dit vind ik ook heel mooi. Bedankt voor de tip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:36

Janine1990 schreef:
Ik had juist het idee dat CH een van de weinige merken is waar je wat rondingen mag hebben. Volgens mij heb ik er eens eentje gepast en vallen ze behoorlijk ruim. Waardoor mijn bescheiden D ook gewoon in een jasje past. Bij veel jasjes gaat het trekken op de borst. Met name bij softshell, daar hoef ik never nooit aan te beginnen. :n

Met SS noem je ook wel wat, als je het over kreuken hebt :') Dat is echt alleen geschikt voor mensen zonder borsten en met perfecte lijn :P Anders ziet het er idd niet uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:38

Joolien schreef:
Met SS noem je ook wel wat, als je het over kreuken hebt :') Dat is echt alleen geschikt voor mensen zonder borsten en met perfecte lijn :P Anders ziet het er idd niet uit.

_O-

true :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:41

Janine1990 schreef:
Joolien schreef:

_O-

true :D

Serieus, ze zouden het moeten instellen dat ze dat alleen in maat XS en S verkopen ofzo :')

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:46

dat klinkt dus veel beloven voor mij :))
Tijd om te sparen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:48

Joolien schreef:
Serieus, ze zouden het moeten instellen dat ze dat alleen in maat XS en S verkopen ofzo :')

_O- _O- _O-

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:03

iSaBeLL schreef:
Wat een leuk topic :D
LiiNd_Y schreef:
wauw wat mooi dat blauwe jasje! :D

ik wil deze heel graag :D
[ Afbeelding ]
is wel erg duur, maar kan er nog een paar jaar voor sparen, m'n bonte is namelijk nog maar 2 :=

wil wel aankomend zomer de Rossner Lak hoofdstel met bruine neusriem voor hem kopen :D

dat jasje heb ik!
[ Afbeelding ]

oh gaaf zeg!

heb je misschien betere foto van dat je hem aan hebt?
mist er bij jou één knoop?

Ik hoop dat er rond die tijd dat ik hem wil hebben ook tweedehands aangeboden wordt, dan kost het wat minder geld :=

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:09

ik heb even dit topic door gekeken en wat komen er soms mooie dingen voorbij zeg! mijn wedstrijd kleren zijn best wel `basic` zwart wit en dan ook nog eens een zwart paard, opzich wel mooi maar niet echt bijzonder....ik heb trouwens wel laarzen met lak leer en een glitter frontriem hihi! maar ik vroeg me af wat ik zal/kan veranderen zodat het wat bijzonderder word, en waar hebben jullie die rijjasje vandaan of weten jullie nog iets leuks om me jasje op te pimpen?

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:09

Ik heb een donkerbruine cap van Kep en een heel donkerbruin wedstrijd jasje van komutekir.
Nu moet ik alleen nog eens een paar leuke laarzen! Ik zag een paar hele leuke zelf samengestelde laarzen voorbij komen, waar kan dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:10

dressuur518 schreef:
ik heb even dit topic door gekeken en wat komen er soms mooie dingen voorbij zeg! mijn wedstrijd kleren zijn best wel `basic` zwart wit en dan ook nog eens een zwart paard, opzich wel mooi maar niet echt bijzonder....ik heb trouwens wel laarzen met lak leer en een glitter frontriem hihi! maar ik vroeg me af wat ik zal/kan veranderen zodat het wat bijzonderder word, en waar hebben jullie die rijjasje vandaan of weten jullie nog iets leuks om me jasje op te pimpen?

Zelf gebruik ik een nepleren bies om mijn custom made jasje nog meer op te pimpen. Ik heb er nog geen voorbeeld van.

Marie72

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:55

Ik heb van de week mijn nieuwe, speciaal voor mij gemaakte jasje doorgepast en ben er erg blij mee!

Afbeelding

Er komen nog bronskleurige biesjes en knopen aan de mouwen, en bronskleurig biesje langs de achterflap. voor en achterop ook bronskleurige knopen. Er zit ietsje zwart in de kraag omdat ik verder in het zwart (cap/laarzen/tuig) en wit (rijbroek/dekje) start. Mijn paard is een donkere vos, erg mooie kleur, waar ik deze stof speciaal op uitgezocht heb. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:13

Joolien schreef:
Janine1990 schreef:

Hoeft niet als je het opmaat laat maken!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:22

Erg mooi Marie!