Ik heb een grijs jasje met krijtstreep.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amigo_ schreef:Vind hem ook niet mooi zitten.. Maar vind dat mooi dat ie wit omrand is
Bij de een staat een CH jasje wel mooi en bij de ander niet vind ik. Maar gelukkig heeft iedereen een eigen smaak. Wat ik wel van de CH jasje vind is dat ze wel aan de dure kant zijn vergeleken met kwaliteit. Ik heb een CH jasje, daar vond ik prijs-kwaliteit wel goed. Maar ik was laatst bij Divoza en zag ik een ander jasje.. Een flinke prijs, slecht afgewerkt, en stof vond ik ook niet erg super..
AnniekSolana schreef:Ik had het jasje duurder verwacht inderdaad!
Ik vind het bij de CH jasjes inderdaad ook erg verschillen, er zitten sowieso bepaalde modellen bij die ik niet mooi vind. Maar die met die twee rijen knopen vind ik echt prachtig. Maar ik durf het dus ook niet goed aan vanwege de stof.
Saaaash schreef:Ik zit ook te kijken naar een nieuwe wedstrijdoutfit. ik heb op het moment een grijs jasje van esperado met een roze kraag. Deze is net wat te strak helaas. Ik mag nieuwe laarzen + jasje. Heb de eerder genoemde hv polo rijbroek met kontzakken. Ik rij op een donkere schimmelmerrie, ik rijd op een zwart met bruin veelzijdigsheidszadel van kieffer;
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... nedig?N=60
Wat is een mooie kleur ?
vur schreef:Ik heb een donkerbruin/zwart paard. Hij heeft een hele mooie warme kleur en nu wil ik dus graag een nieuw jasje kopen, maar ik heb geen idee welke kleur behalve donkerblauw en dat vind ik wel mooi, maar ik ben op zoek naar net iets moderners. Ik zit zelf te denken aan een lichtere kleur bruin ofzo. Wie heeft een idee?
lisaislisa schreef:vur schreef:Ik heb een donkerbruin/zwart paard. Hij heeft een hele mooie warme kleur en nu wil ik dus graag een nieuw jasje kopen, maar ik heb geen idee welke kleur behalve donkerblauw en dat vind ik wel mooi, maar ik ben op zoek naar net iets moderners. Ik zit zelf te denken aan een lichtere kleur bruin ofzo. Wie heeft een idee?
Lichtbruin zal denk ik heel mooi staan!
http://www.horsea.nl/wedstrijdjasjes/22 ... ssage.html
Janine1990 schreef:Ik had juist het idee dat CH een van de weinige merken is waar je wat rondingen mag hebben. Volgens mij heb ik er eens eentje gepast en vallen ze behoorlijk ruim. Waardoor mijn bescheiden D ook gewoon in een jasje past. Bij veel jasjes gaat het trekken op de borst. Met name bij softshell, daar hoef ik never nooit aan te beginnen.
iSaBeLL schreef:Wat een leuk topic
LiiNd_Y schreef:wauw wat mooi dat blauwe jasje!
ik wil deze heel graag
[ Afbeelding ]
is wel erg duur, maar kan er nog een paar jaar voor sparen, m'n bonte is namelijk nog maar 2
wil wel aankomend zomer de Rossner Lak hoofdstel met bruine neusriem voor hem kopen
dat jasje heb ik!
[ Afbeelding ]
dressuur518 schreef:ik heb even dit topic door gekeken en wat komen er soms mooie dingen voorbij zeg! mijn wedstrijd kleren zijn best wel `basic` zwart wit en dan ook nog eens een zwart paard, opzich wel mooi maar niet echt bijzonder....ik heb trouwens wel laarzen met lak leer en een glitter frontriem hihi! maar ik vroeg me af wat ik zal/kan veranderen zodat het wat bijzonderder word, en waar hebben jullie die rijjasje vandaan of weten jullie nog iets leuks om me jasje op te pimpen?
Joolien schreef:Janine1990 schreef:Ik had juist het idee dat CH een van de weinige merken is waar je wat rondingen mag hebben. Volgens mij heb ik er eens eentje gepast en vallen ze behoorlijk ruim. Waardoor mijn bescheiden D ook gewoon in een jasje past. Bij veel jasjes gaat het trekken op de borst. Met name bij softshell, daar hoef ik never nooit aan te beginnen.
Met SS noem je ook wel wat, als je het over kreuken hebtDat is echt alleen geschikt voor mensen zonder borsten en met perfecte lijn
Anders ziet het er idd niet uit.