ReneeP schreef:Zinn schreef:nee, dacht ik al, ik doe steeds met een nat doekje het vuil eraf en dan met een schone droge doek terug wat opblinken. Panty zal denk ik wel beter werken, ga ik dat ook maar doen
Met een vochtige doek het vuil eraf halen. Om ze te laten blinken inderdaad met een panty oppoetsen of zo'n spons waar je schoenen ook mee op kan poetsen (weet de naam er niet voor?). Geen schoenpoets of lakmiddel gebruiken, daar worden ze vaak alleen maar lelijker van! Het stuk aan de binnenkant van de laars (gewoon leer) kan wel gewoon behandeld worden.
Ik heb aardig dikke kuiten dus het kan zijn dat ze lomp ogen
ja, zo doe ik het nu ook, zo'n sponsje heb ik ook nog wel liggen. En ik heb aan de binnenkant geen gewoon stuk...bij mij is het helemaal brushed, behalve de jachtkap, die is suede
Ik vind het echt de gesp
zo'n grote vierkante gesp geeft een laars iets zwaars, zelfs met smalle kuiten...dat is het elegante er voor mij uit, elegant kan het met dikke kuiten ook zijn. Maar de gesp geeft het een beetje een lipica-stijl vind ik, en die zien er altijd zo lomp uit
Ben er nu wel wat zat van hoor! Mijn huidige laarzen vallen echt bijna uit elkaar..
. Ik denk alle laarzen eerst naar Drunen gaan.. Ik heb mijn laarzen voor concour besteld, ik heb nu chaps en schoentjes die zo versleten zijn dat ze wit zijn..
. En wel heel chique voor op wedstrijd!