Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kidde schreef:De dekens zijn inderdaad heel goed vind ikHier al bijna vier jaar de zelfde deken en hij ziet er nog als nieuw uit
maralyn schreef:Kidde schreef:De dekens zijn inderdaad heel goed vind ikHier al bijna vier jaar de zelfde deken en hij ziet er nog als nieuw uit
Heel blij met deze berichten!!
Ik moet een nieuwe 50 grams kopen en had idd oog voor degene die nu net getoond is. Denk serieus dat ik het wel ga doen.
Mijn bucas is nu te breed geworden omdat mijn merrie is afgevallen. Die regens compleet in.![]()
![]()
Ook mijn winkelwagen zal niet goedkoop uitvallen dit jaar.
Moet veel buiten rijden en zie net een waterdichte rijbroek.![]()
Ook droog schoeisel is dit jaar een must.
GekOpFjorden schreef:[ [url=m/4IAMB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de emilie gekocht (vind hem groot vallen)
Waterdicht en warm genoeg
Capriootje schreef:GekOpFjorden schreef:[ [url=m/4IAMB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de emilie gekocht (vind hem groot vallen)
Waterdicht en warm genoeg
Deze heb ik ook in m’n winkelmandje zitten. Hopelijk bevalt hij ook goed!
Heeft iemand nog ervaring met de gevoerde baselayers? Staat bij dat ze een laagje fleece erin hebben. Lijkt me ook wel lekker voor de koudere dagen
Kidde schreef:Rizette schreef:Hoe gaat dat bij jullie met de halve halzen met de manen ? Of doe je de deken binnen af?
Mijn paard een heeft korte sportcoupe. Ik houd hier de deken met halve hals dag en nacht opHier kreeg hij juist van dekens zonder halve hals altijd een soort 'deuk' in zijn manen/hals
Texas02 schreef:Dat is top! Ik denk dat ik ze ook maar ga mailen over de schoenen, ookal is het voor het tweede paar. Weet alleen niet of ik nog nieuwe schoenen bij hun wil bestellen.ze hebben ook deze en dat klinkt wel goed:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... enches-III
Maar ja, zijn ze ook goed.. Zou ik dan niet beter voor Ariat kunnen gaan. Want ik wil niet steeds na 2 of 3 maanden weer kapotte schoenen. Nu ook, van ergens in juli tot nu aan geweest, waarbij bijna heel augustus niet vanwege vakantie. En nu alweer stuk.. Dat is dan maar 2 tot 2 1/2 maand.