Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luxje schreef:lindamusters schreef:Die van mij zijn ook in oktober gekomen. En ik moet zeggen, het verbaasd me hoe goed ze blijven. Even wat info zodat jullie snappen wat ik er mee uitspook. Ik heb ze altijd aan, natte bak, droge bak, met afspuiten van de paarden, en het zijn dressuurlaarzen en ik heb toch een carrière switch gemaakt naar springen. Ritsen houden zich echt geweldig, als ik de laarzen schoon maak als ik me eens verveel een keer in de twee maanden zien ze er weer uit als nieuw! En ze zitten nog steeds net zo fijn als dag 1!!
Wellicht ben ik te kritisch hoor, maar dan heb je ze nog geen jaar, van paardrijlaarzen (met die prijs) mag je toch ook wel verwachten dat ze dan nog minstens prima zouden moeten zijn
bobje26 schreef:luxje schreef:....
Wellicht ben ik te kritisch hoor, maar dan heb je ze nog geen jaar, van paardrijlaarzen (met die prijs) mag je toch ook wel verwachten dat ze dan nog minstens prima zouden zijn?
Ik zie op fb ook nieuwe laarzen met kreukels bij de enkels, ik hoor er hier niemand over, maar ik zet daar wel mijn vraagtekens bij omtrent de kwaliteit/ afwerking.
Ik zie hier voornamelijk mooie foto's en (uiteindelijk) tevreden klanten, dus wellicht valt het mee.
Dit vind ik dus ook. Vooral bij 'speciaal leer' en lak leer. Lijkt soms wel tegen het barsten aan. Ik zei het al eerder maar niemand zag hetzelfde als ik.![]()
Al mijn laarzen zijn jaren meegegaan, ook in de blub en soms wel 7 paarden per dag.
__Astrid schreef:Tenzij jij je voet recht neerzet en opheft moet een schoen toch echt wel ergens plooien, aangezien je normaal gezien je voet afrolt tijdens het stappen.
Lithya schreef:__Astrid schreef:Tenzij jij je voet recht neerzet en opheft moet een schoen toch echt wel ergens plooien, aangezien je normaal gezien je voet afrolt tijdens het stappen.
Nee,
ook hoe je je laarzen en schoenen bewaard is belangrijk. Zet je iedere keer braaf de laarzenspanners erin, of laat je altijd de rits gewoon open staan en laat ze zo lang staan. Daar zie je wel veel verschil door.