Mijn laarzen beginnen nu een beetje grijzig te worden aan de binnenkant waar ze 'slijten'
Jeaulijn
Geplaatst: 26-10-09 17:07
Ja dat heb ik ook, ben er nog niet mee teruggeweest. Verder zien de mijne er nog goed uit, heb ze vanaf mei Ik weet alleen niet of ik ze wel aan zou doen als t nat weer is. Zou jammer zijn als ze daardoor kapot gaan..
Ik had ze alleen nooit gekocht als ik alle ervaringen had geweten die ik nu weet.
Mijne zijn nog prima, ja gesleten aan de binnenkant waar je tegen het zadel zit maar dat gebeurd toch (ik heb ook een leren en een kunststof zadel, misschien dat het met kunststof sneller slijt) Verder is alles nog prima, geen scheuren oid. Heb ze ook sinds begin mei.
Nee idd verder zijn die van mij ook nog prima hoor.. Maar zag dat de slijt plekken dus grijs worden.. Wel jammer.. Maar probeer nu eerst ff met zwarte schoenenpoets het bij te werken
Janine1990
Geplaatst: 26-10-09 17:32
Is het niet een idee om met dit weer de laarzen met anti-rain in te spuiten? Dan kan het water niet in het leer dringen
Heb ze al een poos en rij er ongeveer 5/6 keer mee in de week. slijtplekken vallen wel mee. en voor het onderhoud dat ik ze geef (eens in de maand schoonmaken en poetsen) doen ze het goed. Maar ik baal van de rits! Elke keer open als ik aan het rijden ben. Heb nu dan ook Petrie Olympics besteld. De divoza's blijf ik gebruiken als het heel goor weer is en voor bosritten e.d..
Heb ze vorige maand ook besteld. Is nog even afwachten of ze niet te laag zijn, maar vond ze er eigenlijk wel heel netjes uitzien. Wil ze alleen gebruiken voor concours en start neit zo vaak dus gaat t vast goedkomen. Heeft iemand ze al binnen die ze besteld hebben tijdens de actiemaand?
Noraly: Dat kan wel, maar als je hoort dat bijvoorbeeld Petrie Perfect de coating loslaat, kan dat ook zijn door bijvoorbeeld water/zweet. Dus ik ga ze met anti-rain inspuiten, dnek ik...
Ik heb nog geen nieuwe laarzen ontvangen. Het is inmiddels toch al aardig eind oktober. Ze hebben nog 3 dagen. Zijn ze er niet, dan heb ik zoiets van doe me mijn geld maar terug. Vanaf half juni of kapotte laarzen gehad, of niets, want ik wacht nu al weer vele weken op die laarzen.
Liekelianne
Geplaatst: 28-10-09 20:50
tegen mij zeiden ze dat het eind oktober begin november werd dat ik ze binnen kreeg omdat ze ze eind oktober binnen krijgen en dan alles moesten sorteren en opsturen naar degene die ze hebben besteld
Laatst bijgewerkt door Liekelianne op 28-10-09 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt