Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinLF schreef:ik heb zowel Lipica's (sinds 3 jaar) en nu een paar Celeris, neem van mij aan dat de afwerking en ook het kwaliteit van leer van de Celeris een heel stuk beter is !
Toegeven dat ik de Celeris nog maar 2 weken heb, maar het leersoort is echt veel beter!
Hoelang ze meegaan kan ik nog niet zeggen, maar mijn lipica's zien er niet uit!
Janine1990 schreef:Als ik me niet vergis is Marije destijds gestopt met Lipica omdat ze er niet achter kon staan qua kwaliteit en afwerking. Dus vergelijkbaar daarmee? Nope...
__Astrid schreef:Janine1990 schreef:Als ik me niet vergis is Marije destijds gestopt met Lipica omdat ze er niet achter kon staan qua kwaliteit en afwerking. Dus vergelijkbaar daarmee? Nope...
Is Marije de Nederlandse vertegenwoordiger/importeur van Celeris?
Sorry, heb niet het héle topic grondig gelezen
Nies_ schreef:Janine1990 schreef:Als ik me niet vergis is Marije destijds gestopt met Lipica omdat ze er niet achter kon staan qua kwaliteit en afwerking. Dus vergelijkbaar daarmee? Nope...
Ik ben natuurlijk ook niet voor niets een ander merk gaan proberen. Dat lijkt me logisch. Maar ik vind wel dat de prijs in verhouding moet zijn met de kwaliteit en daar ben ik nou niet bepaald van overtuigd bij Celeris.
__Astrid schreef:Thanks Janine, ik kan me ook wel herkennen in je overwegingen
Hoe lang heb je jouw laarzen al en blijven ze mooi?
Capriootje schreef:Zijn ze zacht genoeg voor springen? Ik ben tot nu toe enorm trouw aan Deniro ook ivm het zachte basis leer van de ottaviano modellen. Maar bij celeris wel interessant voor de opties
lindamusters schreef:Die van mij zijn ook in oktober gekomen. En ik moet zeggen, het verbaasd me hoe goed ze blijven. Even wat info zodat jullie snappen wat ik er mee uitspook. Ik heb ze altijd aan, natte bak, droge bak, met afspuiten van de paarden, en het zijn dressuurlaarzen en ik heb toch een carrière switch gemaakt naar springen. Ritsen houden zich echt geweldig, als ik de laarzen schoon maak als ik me eens verveel een keer in de twee maanden zien ze er weer uit als nieuw! En ze zitten nog steeds net zo fijn als dag 1!!
__Astrid schreef:Capriootje schreef:Zijn ze zacht genoeg voor springen? Ik ben tot nu toe enorm trouw aan Deniro ook ivm het zachte basis leer van de ottaviano modellen. Maar bij celeris wel interessant voor de opties
Ik dacht dat ze ook springmodellen hebben?
Heb hier al laarzen zien passeren waarvan ik gok dat ze zacht leer hebben, denk die van Janine als ik me niet vergis!
Capriootje schreef:Zijn ze zacht genoeg voor springen? Ik ben tot nu toe enorm trouw aan Deniro ook ivm het zachte basis leer van de ottaviano modellen. Maar bij celeris wel interessant voor de opties
lindamusters schreef:Die van mij zijn ook in oktober gekomen. En ik moet zeggen, het verbaasd me hoe goed ze blijven. Even wat info zodat jullie snappen wat ik er mee uitspook. Ik heb ze altijd aan, natte bak, droge bak, met afspuiten van de paarden, en het zijn dressuurlaarzen en ik heb toch een carrière switch gemaakt naar springen. Ritsen houden zich echt geweldig, als ik de laarzen schoon maak als ik me eens verveel een keer in de twee maanden zien ze er weer uit als nieuw! En ze zitten nog steeds net zo fijn als dag 1!!
luxje schreef:....
Wellicht ben ik te kritisch hoor, maar dan heb je ze nog geen jaar, van paardrijlaarzen (met die prijs) mag je toch ook wel verwachten dat ze dan nog minstens prima zouden zijn?
Ik zie op fb ook nieuwe laarzen met kreukels bij de enkels, ik hoor er hier niemand over, maar ik zet daar wel mijn vraagtekens bij omtrent de kwaliteit/ afwerking.
Ik zie hier voornamelijk mooie foto's en (uiteindelijk) tevreden klanten, dus wellicht valt het mee.