Ik ben melanie, 19 jaar en ook een amazone met een maatje meer! Ik heb in totaal 3 paarden:
- Thore, friese ruin van 1.65 en wordt dit jaar 13 en is met mij van nul tot Z1+9 gekomen en is nu met pensioen wegens niet meer te genezen blessure rechts achter.

- Wilke, friese hengst van 1.72 (denk zelfs groter) en wordt 12 dit jaar. Start nu ZZ-licht (3x gestart)

- Varnoldi, mijn eerste KWPN'er ooooooit

Ik plaats ook regelmatig topics op HAW en RITP en natuurlijk krijg ik wel eens opmerkingen over mijn gewicht, maar vaak toch positieve reacties gelukkig

Mijn rijjasjes (gewoon een slipjas) heb ik op maat laten maken bij Couture hippique zodat ze echt perfect passen. Ik heb hiervoor ook een gewoon Pikeur jasje gehad wat ook prima zat.
Mijn mening over ruiters met een maatje meer: zolang je gewoon goed meezit en je manier van rijden okej is hoeft het geen pobleem te zijn! Een ruiter die 60 kilo weegt en tege de bewegingen van het paard ingaat is naar mijn idee vervelender voor een paard dan een wat zwaardere ruiter die zijn paard niet in de weg zit!