Bovendien zit jij toch ook niet te wachten op commentaar over het niet dragen van een cap, op deze foto's?
Dát is waar het volgens mij om gaat in dit topic.
En nu ga ik iets anders doen hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Of is dat dan alleen tijdens een KNHS proef ofzo?
was geloof ik alleen bij marathon rijden (aangespannen).
runningkawa schreef:Wie heeft het recht te zeggen dat je een gordel aan moet in de auto en een helm opmoet op de motor
Yorghos schreef:Verder vind ik het ieders eigen keus.

[/quote
Citaat:Op Horses at Work zien wij helaas steeds vaker topics voorbij komen waarbij de TS duidelijk zegt geen commentaar te willen ontvangen. Dat is niet helemaal de bedoeling van HAW.
Wanneer je geen opbouwend commentaar wilt ontvangen, dan is het niet langer toegestaan om foto's op HAW te plaatsen.
HAW is bedoeld om foto's te tonen aan andere bokkers waarbij je paard getraind wordt of actief is in een wedstrijd. Dus eigenlijk een verslag van je training of van je wedstrijd (rekening houdend met de diverse disciplines).
Wanneer je trainingsfoto's plaatst en je zegt bijvoorbeeld al dat je geen kritiek wilt op je gympies en dat je geen cap draagt omdat je dat eigen keuze vindt, dan wordt vanaf vandaag je topic gesloten. Wanneer je geen kritiek - hoe opbouwend dan ook - wilt ontvangen, dan is het niet langer toegestaan om foto's op HAW te plaatsen.
slimmerik schreef:Het is maar hoe je het uit wil leggen. Feit blijft dat een cap ernstig letsel voorkomt en je mag wel degelijk iemand op gevaar wijzen. Sterker nog: imo ben je het moreel verplicht.
Needje schreef:maar ondertussen kan je het niet nalaten om elke keer weer het buitenrijden er bij te halen. Iets wat ook nog steeds vrij is in ons land.
))
slimmerik schreef:Daar zeg ik idd ook wat van maar daar gaat het in dit topic niet over sfljj
Wat zal jij daar een dagtaak aan hebben,iedereen waarschuwen,