Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

traan_beauty schreef:Succes iig ts, hopen dat je er geen spijt van krijgt. Hebben je ouders/familie trouwens verstand van paarden? Het is wel makkelijk als je bijv. ziek bent dat er iemand je paard kan verzorgen.

x_Gabiiy_x schreef:O dus even normaal achter me dochter staan om te kijken wat ze aan het doen is omdat ze zo hard aan het lagen was(blijkbaar jullie aan het uitlagen) word dus verboden door een stel jalourse krengen.. Nou lijkt me niet dat ik daar verder op in ga.
. Ik zie iig een fatsoenlijke moeder (die ook nog eens over goed opgevoed ed spreekt) dit soort dingen niet doen
.

x_Gabiiy_x schreef:O dus even normaal achter me dochter staan om te kijken wat ze aan het doen is omdat ze zo hard aan het lagen was(blijkbaar jullie aan het uitlagen) word dus verboden door een stel jalourse krengen.. Nou lijkt me niet dat ik daar verder op in ga.
Goof89 schreef:x_Gabiiy_x schreef:O dus even normaal achter me dochter staan om te kijken wat ze aan het doen is omdat ze zo hard aan het lagen was(blijkbaar jullie aan het uitlagen) word dus verboden door een stel jalourse krengen.. Nou lijkt me niet dat ik daar verder op in ga.
euhm
lagen = lachen
jolours = jaloers
?
Citaat:Onbeschoft zou ik het niet durven noemen, je heb ten eerste het recht niet eens maar alles goed en aardig maar k ga nu echt. En als k Gaby was dan had ik nu al lang 1000 x MSN taal gesproken, k ken m´n dochter
Esthertjuhh schreef:Ik heb vriendinnen die wat weten van paarden,![]()
Een woont er naast me, dus dat zie ik niet als een probleem
.
x_Gabiiy_x schreef:Onbeschoft zou ik het niet durven noemen, je heb ten eerste het recht niet eens maar alles goed en aardig maar k ga nu echt. En als k Gaby was dan had ik nu al lang 1000 x MSN taal gesproken, k ken m´n dochter.
Goof89 schreef:Maar de TS heeft al alle mogenlijke dieren aageboden gekregen..
Miss eens beginnen bij de reptielen
. Even goed lezen. Goof89 schreef:Maar de TS heeft al alle mogenlijke dieren aageboden gekregen..
Miss eens beginnen bij de reptielen