Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_karin_ schreef:Muzefee schreef:Ik heb een Horka Hawk. Heel mooie cap en heb hem hier in de ruitersportzaak mmet wel 30 euro korting gekocht.![]()
http://horka.nl/data/producten/10062-groot.jpg
Wacht eens even, jij woont in Wolvega! Waar heb jij hem weg?
Weet niet of je hem nog voor de zelfde prijs als ik kan krijgen, ze hadden destijds een GROTE fout gemaakt met prijzen.
Mijn geluk.
. Alleen zwart met blauw en grijs met wit. En daar mag je dus ook niet mee starten..

Muzefee schreef:Koopstra Wolvega.Weet niet of je hem nog voor de zelfde prijs als ik kan krijgen, ze hadden destijds een GROTE fout gemaakt met prijzen.
Mijn geluk.
Binnekort ga ik sowieso naar divoza dus ik weet niet of ik genoeg geld heb dan overigens, maar ik heb nog nóóit van die zaak gehoord. Is het een paardenwinkel? Dacht dat ik de meeste ruitersportzaken hier wel kon opnoemen.
_karin_ schreef:Muzefee schreef:Koopstra Wolvega.Weet niet of je hem nog voor de zelfde prijs als ik kan krijgen, ze hadden destijds een GROTE fout gemaakt met prijzen.
Mijn geluk.
De prijs maakt me niet zoveel uit, als het maar in de categorie tot 100 valt.Binnekort ga ik sowieso naar divoza dus ik weet niet of ik genoeg geld heb dan overigens, maar ik heb nog nóóit van die zaak gehoord. Is het een paardenwinkel? Dacht dat ik de meeste ruitersportzaken hier wel kon opnoemen.
Da's binnen jou straatje dan.
Koopstra zit als je afslag Ter Idzard/Wolvega Noord neem tegen het spoor aan. Eigenlijk nog voor je Wolvega in gaat.
StalHaast schreef:ben helemaal niet tevreden over casco..
ik ben een keer van mn paard gevallen tegen de bakrand aan en dat dingetje waar mee je hem strakker draait (touwtje) brak gewoon af.. de cap viel dus alsnog van mn hoofd..
Ik liet de cap van de week uit mn hande valle en toen is dat schuif/draaidingetje waarmee je die riempjes naast je hoofdvastzet kapot gegaan, dus ik kan die cap niet meer op
maarja nu heb ik HH pro plus
[/quote]
[/quote]
!

die's toch 1349,00 ofzo?

Elmira schreef:Die airstreams zijn nu bij onze ruitersportzaak voor maar 40 euro.
Waarom zijn ze zo goedkoop..