Hulp bij beleeren !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: Hulp bij beleeren !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 23:06

ze smeden samen.. Sterkte vanacht.. Hopelijk spreken we je morgen nog... anders .... het was leuk je gekend te hebben

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 23:35

Jeej, kom net terug van een avondje terraszitten en wijntjes drinken Haha! Tjsongejonge, wát een inlevingsvermogen, géwéldig Haha! Heb me helemaal kapot gelachen! (of zou dat de wijn zijn) Clown (neuh hoor)

en een mod? niet te bekennen, dus keet nog maar lekker even door. TS is ook helaas nergens meer te vinden, toch jammer, ze heeft nu toch al een aardige lijst met aanmeldingen voor het beleEren....... Clown

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 00:11

JoyCiej007 schreef:
Jeej, kom net terug van een avondje terraszitten en wijntjes drinken Haha! Tjsongejonge, wát een inlevingsvermogen, géwéldig Haha! Heb me helemaal kapot gelachen! (of zou dat de wijn zijn) Clown (neuh hoor)

en een mod? niet te bekennen, dus keet nog maar lekker even door. TS is ook helaas nergens meer te vinden, toch jammer, ze heeft nu toch al een aardige lijst met aanmeldingen voor het beleEren....... Clown

Maar natuurlijk zijn de mods als eerste opgevreten. Voor de nog levende bokkers in dit topic: Ik was zo druk met alles lezen dat ik mijn gruwelijk enge parkiet niet heb zien wegglippen. Kijk uit hoor, want hij weet waar jullie zitten! Met die grote tanden van hem vreet hij je ogen uit, en dan kun je de paarden en honden niet meer zien aankomen. Het zou toch niet waaaar zijn? De dieren keren zich tegen ons Huillhuil.

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 00:16

Flying_Angel schreef:
Maysie schreef:
sssssttttttt zometeen luisteren ze ons af... ohhh nu weet ik het

Lees pb..Nieuw adres van clubhuis.

Waachht hooo ik moet ook de vergaderruimte weten! ik ben vanavond bezocht door mijn Friese ruin met zijn schimmelmerrie! Het was vreselijk..ik heb vreselijke uren moeten doorstaan..

Ze hebben me geintimideerd..geslagen..geschopt... gebeten... ik ben mishandeld!

Ze hebben me laten zien hoe makkelijk ze een mens kunnen wegkrijgen *stiefvader..op zich niet erg dat die is opgeruimd maar het blijft erg!* gedreigd de rest van mijn famillie te pakken..

We hebben hier te maken met de... PAARDENMAFFIA

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 00:17

LadyElmira schreef:
JoyCiej007 schreef:

Maar natuurlijk zijn de mods als eerste opgevreten. Voor de nog levende bokkers in dit topic: Ik was zo druk met alles lezen dat ik mijn gruwelijk enge parkiet niet heb zien wegglippen. Kijk uit hoor, want hij weet waar jullie zitten! Met die grote tanden van hem vreet hij je ogen uit, en dan kun je de paarden en honden niet meer zien aankomen. Het zou toch niet waaaar zijn? De dieren keren zich tegen ons Huillhuil.

ROFL ROFL ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 00:20

Ik ga dit topic eens op m'n gemak doorlezen Lachen

Slotje.