ruiters met overgewicht?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ruiters met overgewicht?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:42

Mijn leven gaat ook super
En ik kan mensen gewoon recht in de ogen aan kijken zonder grote bek open te trekken
Zonder ze te kwetsen..daar mag jij nog ff op oefenen...maar je komt je nog wel tegen...niet iedereen zal dat gedrag van je pikken IRL
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-04-07 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

suzana

Urielle schreef:
Zullen we het gewoon over het onderwerp houden en niet met zijn allen de persoonlijke toer opgaan?

is prima, ik houd me niet meer bezig met dit topic maar als mensen mijn naam gaan noemen...

MISTRAL94

Suzana: Als jij geen normale discussie kunt voeren, zonder mensen een schop na te geven ga je dan lekker vermaken op een penny forum. Dit is een topic waar serieuze discussie gevoerd worden.
Voer of normale discussie of ga ergens anders de boel lopen verstieren. Jammer dat dit zo moet gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:43

waar heb ik die genoemd??

suzana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:43

runningkawa schreef:
Mijn leven gaat ook super
En ik kan mensen gewoon recht in de ogen aan kijken zonder grote bek open te trekken
Zonder ze te kwetsen..daar mag jij nog ff op oefenen...maar je komt je nog wel tegen...niet iedereen zal dat gedrag van je pikken IRL

haha en jij denkt ik ben bang ofzo? GRAPPIGG

creool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:44

Goh Suzana, jij laat je wel heel erg kennen... Ga me niet vertellen dat jij nooit gewoon eens een VALS KRENG bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:44

Van mij hoef je niet bang te zijn, ben niet zo agressief Lachen
Maar zeg hetzelfde als in dit topic eens tegen wat mede amsterdammers, kijken hoe je dan daarna nog wat zegt??

suzana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:45

MISTRAL94 schreef:
Suzana: Als jij geen normale discussie kunt voeren, zonder mensen een schop na te geven ga je dan lekker vermaken op een penny forum. Dit is een topic waar serieuze discussie gevoerd worden.
Voer of normale discussie of ga ergens anders de boel lopen verstieren. Jammer dat dit zo moet gaan

ik gaf eerst ook heel normaal mijn mening, ik had niet moeten zeggen afvallen is makkelijk. oke dat geef ik toe maar ik blijf erbij dat ik vind dat mensen met overgewicht op een forser paard moeten gezet worden.

verder ga ik me nu niet meer bezig houden met dit topic...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:45

runningkawa schreef:
waar heb ik die genoemd??

die heb ik genoemd Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:46

suzana schreef:
MISTRAL94 schreef:

ik gaf eerst ook heel normaal mijn mening, ik had niet moeten zeggen afvallen is makkelijk. oke dat geef ik toe maar ik blijf erbij dat ik vind dat mensen met overgewicht op een forser paard moeten gezet worden.

verder ga ik me nu niet meer bezig houden met dit topic...

Maar op die reactie doelde ik dus ook over het afvallen. Dus ik vind het absoluut niet netjes hoe jij vervolgens op mij reageerd! Dat jij vind dat forse mensen of forse paarden moeten heb je mij niet over gehoord!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:47

OK, nu wat ik eigenlijk wou typen Clown

Ik ben 1.65 groot, weeg denk ik nu een kilo of 70.
Mijn paard is een rank vierjarig paardje van 1.66.
En heeft imo geen last van mijn gewicht (foto's in profiel te bekijken voor oordeel).

Dit paard heb ik overigens zelf ingereden toen hij nog 1.60 was en ik 20 weken zwanger was, tussen de 80 en de 90 kilo zat.

Er is eerder eens een topic geweest over wat voor maat en welk gewicht en ik weet nog dat de slankere mensen over het algemeen heel verbaasd waren dat maat 42 of maat 44, waar best een flink gewicht al bijhoorde vaak, geen zeekoeien zijn Clown

EN NOU NOKKEN IEDEREEN MET DAT GEKIFT! (Zo Urielle zal haar PMS eens in de strijd gooien)

suzana

runningkawa schreef:
Maar zeg hetzelfde als in dit topic eens tegen wat mede amsterdammers, kijken hoe je dan daarna nog wat zegt??

ik ben niet bang voor amsterdammers, kom uit Joegoslavie, ook daar ben ik niet bang voor.. ik ben voor niemand bang en zal dat ook nooit worden, ik heb een uitgesproken mening... en nu hoef ik geen reactie meer van je zoals ik al heb gezegd net : ik stop wel met dit topic.

dag hoor!

Anoniem

Misschien eerst eens nadenken voor je wat kwetsends erop zet?
Hoef je ook geen woorden in te trekken
Krijg je ook geen mensen in je nek
Hoef je ook niet agressief te reageren omdat mensen je teksten niet zo grappig vonden

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:48

Pfff kom hier net invallen, Suzana, je laat je wel erg kennen hoor.... in je profiel kan ik opmaken dat je over een gezond stel hersens beschikt, dus ik zou zeggen..... gebruik ze eens en calm down...

Ik val zelf in de categorie licht overgewicht (minder dan 10 kilo) en heb 2 paarden, een dikke (tuig)KWPNer en een jonkie, iel maar wel 170 (ben zelf 180). Nou zegt MEN dat ik op dat jonkie slanker oog, is dat nou geen bak? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:48

Ik ben wel bang voor sommige mensen hoor
Zeg zoiets maar tegen de verkeerde en hij steekt je lek.
Zie je vaak genoeg in de krant Lachen

Dus ben maar blij dat er niet zo'n typjes in dit topic zitten Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:49

suzana schreef:
runningkawa schreef:

ik ben niet bang voor amsterdammers, kom uit Joegoslavie, ook daar ben ik niet bang voor.. ik ben voor niemand bang en zal dat ook nooit worden, ik heb een uitgesproken mening... en nu hoef ik geen reactie meer van je zoals ik al heb gezegd net : ik stop wel met dit topic.

dag hoor!

Misschien niet onverstandig idd om hier te stoppen want discussie voeren is niet jou sterkste kant Knipoog

suzana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:51

Misschien niet onverstandig idd om hier te stoppen want discussie voeren is niet jou sterkste kant Knipoog[/quote]

vandaar dat ik rechten studeer en altijd goede cijfers heb... heeel appart dat jij dit durft te suggereren...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:54

Ik ben benieuwd wanneer je jezelf wel te zwaar vindt voor je paard of is er geen limiet, omdat je eigen plezier boven die van je paard gaat. Wie wordt er in feite gekwetst met die overtollige kilo's .... Een paard verdraagt veel en is zwijgzaam.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:55

En daar gaan we weer Gaaaap

Dus omdat JIJ rechten studeerd ben jij geweldig en perfect (al zie ik de perfectie absoluut niet want je gedraagt je verre van volwassen) en de rest zijn domme dozen omdat die geen rechten studeren Dromen
Je hebt helemaal gelijk Suzana dat ik dit nou niet eerder wilde geloven Haha!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:58

opala schreef:
Ik ben benieuwd wanneer je jezelf wel te zwaar vindt voor je paard of is er geen limiet, omdat je eigen plezier boven die van je paard gaat. Wie wordt er in feite gekwetst met die overtollige kilo's .... Een paard verdraagt veel en is zwijgzaam.

Dat is moeilijk zeg....wil het zowiezo niet (meer) verder laten komen als dit, omdat ik mezelf dan al niet prettig voel.

Als we Suzana nou eens negeren, is dat een idee? Pling

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:58

Ik denk dat je daar geen aantal kilo's op kunt plakken.
Een Welsh A is iets anders dan een Gelder van 1.75 bijvoorbeeld.
Maar ik denk dat je al wel echt heel zwaar moet zijn om een warmbloed van 1.65 het moeilijk te maken (type obesitas van de afvalprogramma's die je toch al niet op een paard ziet).

creool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:59

Daar ben ik ook benieuwd naar Opala.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:59

IKbenEllen: Ja dat zou een goed idee zijn Haha! maar het is zo leuk Bloos

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:00

Ik denk ook dat ik pas echt te zwaar ben voor het paard dat ik rij als ik er ook echt niet meer op kan komen met een bankje Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:03

edit dubbelpost Bloos
Laatst bijgewerkt door vencedor op 04-04-07 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt