Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

weet hoeveel maar al wil je het ervoor betalen dan nog neemt hij nog niet iedereen aan..
!
Liezjuh schreef:Sylvia Kortekaas (ponyclub dressuur & springen, rijvereniging springen)
Gea Overdijk (rijvereniging dressuur)
Marjo Corporaal (dressuurles thuis)
Papaaaa(springen enz. thuis)
waarom? gewoonomdat dat toevallig zo is
![]()
benk tevreden mee hoor
milou123 schreef:dat zou ik ook wel willen jody_bobby..maar inderdaad..ietwat duurweet hoeveel maar al wil je het ervoor betalen dan nog neemt hij nog niet iedereen aan..
Angeliek schreef:Frank de Kok
MyFee schreef:milou123 schreef:dat zou ik ook wel willen jody_bobby..maar inderdaad..ietwat duurweet hoeveel maar al wil je het ervoor betalen dan nog neemt hij nog niet iedereen aan..
Zolang je maar betaald, komt dat wel goed. Verder zijn er wat voorwaarden bij hem.. idd! Maarjah, wel een beetje logisch
. En is Jurylid dus weet precies waar je op moet letten.. 
en dat is omdat ik hem ken uit zeeland heeft hij bij ons op stal gestaan en hij is echt heel perfectionistisch(sorry or geen idee of het goed is geschreven) en dat vind ik heel erg goed.
Ik zou graag een les van Tineke Bartels willen, veel bewondering voor haar, vandaar.