Als er mensen zijn die niet bestellen, ook prima maar om nou topics te blijven openen over Piaffe, om gal te spuwen vind ik persoonlijk een beetje laag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Dan heb je ook recht om te zeuren maar niet op een forum! Dan moet je zeuren bij diegene waarbij de fout zit![]()
Als er mensen zijn die niet bestellen, ook prima maar om nou topics te blijven openen over Piaffe, om gal te spuwen vind ik persoonlijk een beetje laagAls je een probleem met iets of iemand hebt moet je het niet via een forum op willen lossen, schiet je weinig tot niets mee op
oudehinken schreef:MISTRAL94 schreef:Dan heb je ook recht om te zeuren maar niet op een forum! Dan moet je zeuren bij diegene waarbij de fout zit![]()
Als er mensen zijn die niet bestellen, ook prima maar om nou topics te blijven openen over Piaffe, om gal te spuwen vind ik persoonlijk een beetje laagAls je een probleem met iets of iemand hebt moet je het niet via een forum op willen lossen, schiet je weinig tot niets mee op
de meesten bellen of mailen die mensen wel maar de mensen hier zijn wel benieuwd hoe het afgelopen is!!!
en dan hier je gal spuggen kom nou wat is dat voor onzin![]()
dit is een vrij topick waar iedereen toch een reactie mag plaatsen wie ervanring heeft met piafferruitersport.
ze zeurt niet ze wil alleen maar zeggen dat ze zo lang moet wachten op haar spullen wat ze besteld heeft en denk dat er wel meer willen.
en topicp's erover openen wat maakt dat jou uit dan heb je er een probleem mee ofzo dat er een topick over piaferruitersport is???
thaollat schreef:Heb net een bitje besteld.. verzendkosten vielen reuze mee!!
en de prijs van het bit was ook erg aangenaam!
Nu even afwachten wanneer ik hem binnen krijg..
heb betaald via eenmalige machtiging..
thaollat schreef:thaollat schreef:Heb net een bitje besteld.. verzendkosten vielen reuze mee!!
Heb nu nog steeds niets gehoord.. 6 dagen geleden dit bericht geplaatst..
vind k wel jammer..
Sjoert schreef:Ik weet niet of je, dit topic lezende, zomaar de conclusie moet trekken dat het vaak mis gaat bij Piaffe.
Juist alleen de mensen bij wie het in al die tijd misschien enigszins mis is gegaan, zullen hier een bericht plaatsen.
Anderen die juist goede ervaringen hebben met Piaffe zullen minder snel geneigd zijn om hier een reactie te plaatsen.
thaollat schreef:Heb net een bitje besteld.. verzendkosten vielen reuze mee!!
23-08-06