ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:25

Dan heb je ook recht om te zeuren maar niet op een forum! Dan moet je zeuren bij diegene waarbij de fout zit Knipoog

Als er mensen zijn die niet bestellen, ook prima maar om nou topics te blijven openen over Piaffe, om gal te spuwen vind ik persoonlijk een beetje laag Bloos Als je een probleem met iets of iemand hebt moet je het niet via een forum op willen lossen, schiet je weinig tot niets mee op Knipoog

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:01

MISTRAL94 schreef:
Dan heb je ook recht om te zeuren maar niet op een forum! Dan moet je zeuren bij diegene waarbij de fout zit Knipoog

Als er mensen zijn die niet bestellen, ook prima maar om nou topics te blijven openen over Piaffe, om gal te spuwen vind ik persoonlijk een beetje laag Bloos Als je een probleem met iets of iemand hebt moet je het niet via een forum op willen lossen, schiet je weinig tot niets mee op Knipoog

de meesten bellen of mailen die mensen wel maar de mensen hier zijn wel benieuwd hoe het afgelopen is!!!
en dan hier je gal spuggen kom nou wat is dat voor onzin Boos!
dit is een vrij topick waar iedereen toch een reactie mag plaatsen wie ervanring heeft met piafferruitersport.
ze zeurt niet ze wil alleen maar zeggen dat ze zo lang moet wachten op haar spullen wat ze besteld heeft en denk dat er wel meer willen.
en topicp's erover openen wat maakt dat jou uit dan heb je er een probleem mee ofzo dat er een topick over piaferruitersport is???

NewBorder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:03

Ik ga als de 3deken weken beginne een deken bestellen hoop dat die gauw in huis komt en geen verzendkosten hoef te betalen.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:23

Het gaat zo langzamerhand toch echt op zeuren lijken dat ben ik met mistral eens!
Ik bestel er regelmatig en hang ook voortdurend aan de telefoon en bestook ze (te) vaak met email. Ze worden onderhand wellicht niet goed van me Knipoog maar niets dan vriendelijkheid Haha! Er valt ook altijd wel iets te regelen als je speciale wensen hebt

Bij een zaak als Divoza gaat ook genoeg de mist in!! Altijd l*llig als het met jou gebeurd maar gebeurd zo vaak. Als iedereen een topic moet gaan openen over dingen die bij winkels niet helemaal correct gaan kan je aan de gang blijven.

Mensen die een probleem hebben met Piaffe: het is al meerder malen gezegd: gewoon even bellen, ze eten je heus niet op!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:02

oudehinken schreef:
MISTRAL94 schreef:

de meesten bellen of mailen die mensen wel maar de mensen hier zijn wel benieuwd hoe het afgelopen is!!!
en dan hier je gal spuggen kom nou wat is dat voor onzin Boos!
dit is een vrij topick waar iedereen toch een reactie mag plaatsen wie ervanring heeft met piafferruitersport.
ze zeurt niet ze wil alleen maar zeggen dat ze zo lang moet wachten op haar spullen wat ze besteld heeft en denk dat er wel meer willen.
en topicp's erover openen wat maakt dat jou uit dan heb je er een probleem mee ofzo dat er een topick over piaferruitersport is???

Deze topics zijn al zo uitgekauwd aangezien er goede en slechte verhalen zijn. Wat valt er dan nog meer over te zeggen? Alle topics die er zijn komen op hetzelfde neer! De 1 is tevreden een ander niet Knipoog

Vind jij dat er dan nog meer over te zeggen valt? Als ik een probleem heb met een winkel, persoon of wat dan ook ga ik dat niet via een forum poberen op te lossen. Dat doe ik rechtstreeks met diegene waarmee ik een probleem heb Knipoog Als er nou eens iets nieuws kwam uit deze topics maar helaas het blijft elke keer hetzelfde!

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:27

Ja maar als een probleem zo vaak voorkomt en je vind dat je naar 100x mailen en bellen niet goed geholpen word, mag dat toch gerust als een waarschuwing voor anderen gelden. Ik wou dat ik zo verstandig was geweest om te luisteren naar al die mensen die slechte ervaringen hadden, want dan had ik nu niet met deze problemen gezeten!
En ik snap ook best dat er wel eens iets fout kan gaan, maar bij mij is het gewoon een grote blunder van het begin tot het eind (wat waarschijnlijk nog lang niet in zicht is...) Ze kunnen nog zo aardig zijn, maar ik vind het veel belangrijker dat ik gewoon mijn spullen op tijd krijg en dat er achteraan gegaan word. Je kan mij niet vertellen dat het 50 dagen duurt om een dekje op te sturen. En nu wacht ik dus nog op m'n peesbeschermers, want die waren nu niet meer op voorraad.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:42

Hollandscheveld is niet zover van Kuinre ga je toch heen om verhaal/spullen te halen? Ik ga ook regelmatig heen om dingen op te halen Knipoog

Ik snap wel dat er mensen zijn die niet tevreden zijn maar het is elke keer hetzelde als er weer een topic geopend wordt.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:43

En met zeiken hier los je het wel op?

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:15

Nee je lost het niet op, maar het waarschuwt wel anderen en het lucht op. Ook vind je mensen die met hetzelfde zitten ne kan je overleggen.
En ik bestel iets op internet omdat ik er dan de deur niet voor uit hoef, anders zou ik het wel ergens anders halen. Dus ik ga er echt niet heen rijden.
Ik begrijp ook heus wel dat het overkomt als zeiken, maar ik zit er gewoon wel mee, als je iets besteld verwacht je het ook snel binnen te hebben en dat is dus niet het geval. Ik vind het ook wel frapant dat er alleen maar "zeik" topics zijn over piaffe en niet over andere online ruitersportwinkels Knipoog

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:34

In dit topic wordt gevraagd naar de ervaring.
Er zijn genoeg positieve ervaringen met Piaffe.
Maar er zijn ook genoeg (zoals ik) negatieve ervaringen met Piaffe.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:53

Nicky_Ray: Dat komt omdat slechte verhalen nou eenmaal beter gaan dan de goede! Er wordt namelijk met geen woord gesproken hier over de goede ervaringen. Daar leest men voor het gemak maar overheen Vork

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:18

Nou die had ik dus wel gelezen en daarom had ik ze nou juist wel het voordeel van de twijfel gegeven.. Ik weet ook wel dat het meestal wel goed gaat, maar bij mij dus niet...

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:13

thaollat schreef:
Heb net een bitje besteld.. verzendkosten vielen reuze mee!!
en de prijs van het bit was ook erg aangenaam!

Nu even afwachten wanneer ik hem binnen krijg..
heb betaald via eenmalige machtiging..

Heb nu nog steeds niets gehoord.. 6 dagen geleden dit bericht geplaatst..
vind k wel jammer..

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:19

thaollat schreef:
thaollat schreef:

Heb nu nog steeds niets gehoord.. 6 dagen geleden dit bericht geplaatst..
vind k wel jammer..

Eenmalige incasso
Indien u met een eenmalige incasso wilt betalen wordt de bestelling in behandeling genomen, zodra dit document door de bank geaccordeerd is.
De bestelling met eenmalige incasso kan een week tot 10 dagen duren voordat deze is verwerkt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:36

Ik heb voor de eerste keer daar iets besteld en dat is vanmorgen binnengekomen, heel netjes hoor, de post wil er hier soms wel een paar weken over doen voor ze zo goed zijn om Nederlandse zendingen af te leveren, maar dit was dus binnen een week na bestelling binnen. Spullen zien er netjes uit, er is geleverd wat ik besteld heb... Prima.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:51

Zo zie je maar zoals het bij Uriella gaat kan het dus ook Haha!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:03

Maar helaas gebeurt het niet altijd. Wat ik 10 aug. heb besteld is nog altijd niet geregeld.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:07

Voor alle winkels geld altijd: tevreden klanten hoor je minder snel dan ontevreden klanten

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:08

Sjoert schreef:
Ik weet niet of je, dit topic lezende, zomaar de conclusie moet trekken dat het vaak mis gaat bij Piaffe.
Juist alleen de mensen bij wie het in al die tijd misschien enigszins mis is gegaan, zullen hier een bericht plaatsen.

Anderen die juist goede ervaringen hebben met Piaffe zullen minder snel geneigd zijn om hier een reactie te plaatsen.

Ik heb een keer wat besteld, en kan alleen maar tevreden zijn.
Ze hebben me goed geinformeerd omdat ik over de kleur twijfelde, nee ik vond het meer dan top!

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:31

Ik heb alleen maar goede ervaringen met piaffe.
Ik heb gebruikt gemaakt van de zadelpasservice hier op de kinderboerderij. De zadeltjes liggen super en de service was idem Lachen

Ik moet ook zeggen dat ik de mensen die er werken erg aardig vindt. Ze zijn altijd bereid je te helpen enz.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:04

Ik schrik hier van als ik dit allemaal lees. Heb div. keren besteld, gelijk betaald (internet) en binnen 2 werkdagen in huis.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:47

thaollat schreef:
23-08-06

Hier heb ik dus mijn bitje besteld..
nog steeds niets ontvangen..
K heb dan wel via eenmalige machtiging betaald maar k had mn bit nu wel eens binnen moeten hebben..??!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:32

Moet je hun bellen Knipoog

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:53

Ik heb 10 augustus transportbeschermers besteld, waren niet leverbaar maar zou andere krijgen.
18 aug. kreeg ik andere, maar de verkeerde maat.
Dus retour gestuurd. 19 augustus nieuwe besteld via een eenmalige machtiging. Heel wat mailtjes gestuurd over de betaling enz. Kreeg de eerste terug en moest de 2e betalen.
2e betaald, eerste nog steeds niet terug.
Kreeg ik vandaag een bericht dat de 2e set transportbeschermers ook niet meer leverbaar waren Boos!
Maar ze hadden zich zelf al bedacht dat ik het geld wel terug gestort wou hebben.
Kijken hoelang het duurt voordat het geld op mijn rekening staat.
Nee, ik bestel niet meer bij Piaffe.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:34

bij mij is er nog nooit iets misgegaan.