Ben benieuwd hoe jullie eruit zagen. Hoeveel koppels deden er mee dan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben benieuwd hoe jullie eruit zagen. Hoeveel koppels deden er mee dan? 

)

die stond links en alles moet rechts hangen

we reden dus na de bok het bos in en kwamen dus uit bij een hond aan de ketting nou die hadden ze gezien dus dat vonden de paardjes niet erg maar er zat een mega idioote hond in een van de auto's die zowel ik als de paarden niet konden zien dus wij rijden voorbij die auto hond begint zwaar agressief te doen en paardjes slaan op hol nou ik mn paardje terug gekregen ruiters die ik aan zag komen waarschuwen maar ja paardjes van hun sloegen ook op hol en raceten ons voorbij :S dus mijn paard niet meer rustig gekregen tot aan de sherry stop. want die was helemaal over de emmer mijn paardje is zeer slechtziend en had geen idee volgens mij wat er allemaal om haar heen gebeurde, zo koel als ze normaal is zo druk was ze nu helemaal in de stress want ik werd ingehaald door een koets en dat ging redelijk bij de tweede raakte ze in de stress en liep ze achteruit de weg op maar de derde koets bleef gewoon doordraven ondanks dat ik op de weg stond en die is dus vol op me ingereden met het gevolg dat mijn paardje haar hakken heeft opengestoten aan de willen van de koets en dus een stuk stijver liep ik had geen idee hoe ik terug moest dus toch maar door gewandeld aan de hand naar de sherry stop ik kon er ook niet meer opkomen want ze werd knettergek bij ieder paard dat langsdraafde uiteindelijk paardje weer rustig gekregen ze liep ook niet meer stijf en ben rustig verder gereden. sherry stop bereikt en vervolgens ook nog bij postel aangekomen daar zag ik pas een dierenarts dus die heb ik naar mijn paardje laten kijken, en het resultaat was stoppen in postel en afwachten daar wat ze doet langer als 40 minuten stilstaan
maar ja voor mijn paardje wil ik het beste maar dat betekende dus wel dat we als een van de laatste weer in postel weg zijn gegaan
ik heb een leuke dag gehad en het was een hele mooie omgeving.
het was de eerste keer dat ik ooit iets zag hangen
)
) toen schrok ze van de hondjes in het bos
de site is nog niet bijgewerkt zag ik net dus dat word vanavond of morgen alles bekijken

k heb trouwens wel heel veel spierpijn

ga nu ns kijken bij Q hoe het met hem gaat
blij blij blij.. nou rustig in stap terug gereden naar de manege en nog ff de rest van de mensen binnen zien komen toen naar huis douche..(kon alles op me gemak doen
) en toen naa de prijsuitrijking.. we ware uiteindelijk 17de van de 90 dus vind dat wij het goed gedaan hadden! oja Jos zei ook nog dat we vééls te vroeg waren maar het was maar 6 minuten! dus wij ook weer blij en woensdag lekker tierse naar jos
stalleke schreef:haha jullie hebben veel fout zo te lezen!
zal alles ff typen
Bokkenpoot was van een verfkwast
er stond ipv zanDweg stond er zanTweg dus moest je negeren
Bank, hing een klein bankje in de boom en dus niet die bank die er stonddie stond links en alles moet rechts hangen
Plaatsnaam in noord brabant daar moest je al de 1e in, want die boom met dar bordje stond in noord brabant
A en B was na het hele bordje A en B en zonder aanhalingstekens
DLW was beetje vaag maar jullie waren fout zo te lezen
Zwanenhals was idd afvoerpijpje en hing bij die gans 1 boom eeder
De vlag was na HC met de muzieknoten, die hebben ook een vlag
Appel en peer was de 1e mogelijkheid want die windwijzer was een appel
Boortje, hing er een klein boortje in de boom
Bout was dus die kippenbout
Pootjes was idd bij die merrie de letter m