Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:Tuurlijk Kaja, maar dat maakt hem nog geen slecht paard.
Kaja schreef:Bonnie kwam overal met moeite uit... als hij zelfs al de baan in te krijgen was...![]()
Aimee schreef:Als je schrijft dat een paard moeite had met elke klasse, dan betekent dat imo dat jet het paard weinig kwaliteiten toedicht.
benneton schreef:
De score van Sven telde in de landenwedstrijd niet eens mee, dus begrijp ik niet waarom er zo'n fus over gemaakt wordt.
Target schreef:Nog even terugkomen op Joker.......
Heb even een mailtje gestuurd naar stal van Grunsven.
Die staat momenteel van z`n pensioen tegenieten met oa bonfire.
Z`n blessure was van dien aard dat het niet fair is om `m door te trainen.
Hij hoeft ook nooit meer weg.
Melanie15 schreef:Rothernberger is uit het team. Iig voor Aken. Kirsten Beckers is in zijn plaats. Zag ik net op de site van Anky
saluut schreef:Target schreef:Nog even terugkomen op Joker.......
Heb even een mailtje gestuurd naar stal van Grunsven.
Die staat momenteel van z`n pensioen tegenieten met oa bonfire.
Z`n blessure was van dien aard dat het niet fair is om `m door te trainen.
Hij hoeft ook nooit meer weg.
Dat is toch geen nieuw nieuws........ Die staat ongeveer al sinds Anky d'r val in de wei!
saluut schreef:Melanie15 schreef:Rothernberger is uit het team. Iig voor Aken. Kirsten Beckers is in zijn plaats. Zag ik net op de site van Anky
Las het ook inderdaad...... Snap alleen de achterliggende gedachte niet helemaal. Kirsten rijdt in NL net 70% en internationaal kennen zij haar nauwelijks met Jazz. Die gaat echt niet hoger scoren dan Sven ben ik bang....
Aimee schreef:Nee Kaja, da's geen mening... da's een droom.
Melanie15 schreef:Rothernberger is uit het team. Iig voor Aken. Kirsten Beckers is in zijn plaats. Zag ik net op de site van Anky