nieuwe kur edward gal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Re: nieuwe kur edward gal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 15:54

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:03

Vind het ook zeer teleurstellend. Vond zijn vorige kur wel heel mooi.
Volgens mij hebben die DJ's niet begrepen wat wel en wat niet bij een paard past. Misschien is het met Lingh mooier en als het geluid wat beter is. Maar dit is echt niks, edward kan beter zijn oude kur weer gaan rijden.

papi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:49

Citaat:
Vind het ook zeer teleurstellend. Vond zijn vorige kur wel heel mooi.

Van welke sexuele geaardheid Edward ook is, (en wat doet het er ook eigenlijk toe) hij toont in ieder geval aan dat hij ballen heeft. Hij laat zich niet leiden of afleiden door juryleden als Uwe Mechlem, hij gaat gewoon zijn eigen gang, en doet wat hij leuk vind.

Ik weet zeker dat dit hem punten gaat kosten tijdens de wedstrijden, maar mijn pet en hoed af voor hem. In ieder geval iemand die niet meedoet aan dat geldverslindende gedoe van Slings en Co.

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 16:54

jah daar ben ik het ook mee eens.. ik heb er wel respect voor dat hij dit nu doet

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:26

Ik vond het wel iets hebben eigenlijk! zijn vorige kür was veel mooier, maar deze stond hem ook niet mis hoor en ik vond dat Kappuchino het best goed doet (behalve de galloppirouette dan ) en ik vind het wel gedurft, en het is weer eens wat anders he..

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 18:24

Ik moet er nog even aan wennen maar dat moet ik altijd als ik nieuwe muziek hoor.
Van mij hadden sommig momenten wat zwaarder aangezet mogen worden zoals dat addagio fot strings stuk in zijn vorig kur. Daat laat een onderdeel er dan echt uitspringen zodat mensen het er dagen erna nog over hebben.

Overigens ook netjes van kuppuciono om even zo in te vallen. De kur is net moeilijker gemaakt en dan moet je even invallen, phoe...

Ik blijf positief: ik wil hem graag eens met lingh zien en met beter geluid. (geen commentaar hoor elmiran, ik ben heel blij dat je het hebt willen filmen)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:25

De helft vd muziek valt nu weg, je krijgt een idee bij de muziek maar dat is wel een vertekend idee hierdoor.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 18:31

nog een keer zitten kijken
De overgang van de piaffe naar de uitgestrekte draf naar de piaffe vind ik wel erg gaaf in combinatie met de muziek.
het stap gedeelte, de galop en de pirouttes staan me ook wel aan.

didiannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 18:42

het is op zich wel een mooie kur met moeilijke onderdelen, alleen ik vind de muziek tot nu toe nog niet echt spectaculair. Maare ik denk als hij et met lingh rijdt het een veel beter effect geeft dan nu.
Maare ik vind het knap van hem dat hij gewoon zijn eigen gang gaat, qua muziek keuze etc, ondanks de reacties van de juryleden etc.
Ga zo door !!!!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:30

ik vind de muziek erg eentonig worden, geef mij de oude muziek maar

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:48

Ik vind de muziek saai, een tonig enz. Ik vind vooral op het eerste gedeelte veel draf zitten.

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:59

ieder zn eigen smaak

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:42

Het klinkt wel heel anders op internet ! Ik ben er bij geweest en ik vond t wel spetterend

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 22:10

Het geluid lijkt via het internet inderdaad wat eentonig. Maar dat kan int echt natuurlijk erg goed klinken.

Verder ff vraagje: wat doet ie zoal met die Kappuchino? Anders heb ik nog wel een stalletje vrij! Fijn dier!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 22:32

Ik vind de muziek en bagger erg jammer

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 19:55

Ik ben nu pas terug van vakantie en heb ook nu pas de kür gezien.
Ik vond de muziek helemaal niet zo heftig zoals veel mensen beweerden. Ik wil deze kür dan ook graag zelf een keer zien, live, om te kijken of het dan beter in de smaak valt.
Maar momenteel vind ik de oude kür mooier

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 01:45

Ik ben ook net terug van vakantie en heb hem nu net voor het eerst bekeken. Ik vind de muziek ook niet zo heftig idd. De oude kür sprak mij veel meer aan moet ik zeggen, daar zaten echt sublieme stukken in waar ik gewoon kippenvel van kreeg, of hij het nou met Lingh of met Gribaldi reed. Deze kür zitten wel hele mooie lijnen in en de moeilijkheidsgraad ligt idd wat hoger maar de muziek lijkt niet altijd even mooi aan te sluiten, sommige stukken is het net of hij wat in de rondte rijdt met muziek op de achtergrond. Bij de pirouetten vind ik het wel weer geslaagd.

Ik denk niet dat deze kür het stapje vooruit zal betekenen waar hij naar op zoek was. Misschien had het toch een combinatie van trance met andere muziek moeten blijven. Dan is de impact van de trance misschien ook juist des te groter.