het lijkt mij dus ook wel leuk om mee te doen.. als ik dan een paard tot beschikking heb, of als me eigen dan al zover is dan doe ik ook mee maar anders kom ik iig kijken en eventueel helpen als je nog ergens hulp nodig voor ben.
ik denk niet dat je paard dan al zover is hoor Angela. je bent zeker wel 3 maand verder voordat je een leuke proef kan rijden en ik mag aanemen dat je nog niet met hem bent begonnen of er binnenkort mee wil gaan beginnen. maar gezellig komen is altijd leuk!!
even offtopic : Iris verteld me en helpt me ermee die zegt ook wel wanneer ik rustig kan beginnen dus vertrouw daarop.. denk idd dat ze dan nog niet zover is maar goed
Ik baal als een stekker... Ik wilde zó graag meedoen! Maar het gaat niet lukken... Mijn moeder heeft mij namelijk een super cadeau voor sinterklaas gedaan: Een lang weekend Berlijn; samen met mijn vader! Dus ik zal die dag met m'n vader in Berlijn wandelen! Echt ontzettend jammer...had graag meegedaan en eventueel foto's gemaakt maar dat gaat niet lukken!!