Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 mei?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marije1987

Re: Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 22:18

GeaB schreef:
Weet iemand al uitslagen van de dressuur op zondag? Ben wel benieuwd naar uitslagen van de Rabo TT en de Z2 en kür.....

Staan ze (nog) niet op www.choosterwolde.nl ? Ze komen er sowieso wel morgen wel op dacht ik!

Ik zag ook dat er foto's bij het springen werden gemaakt gister, weet iemand wie dit waren? En kun je deze foto's ook online ergens bekijken?
Laatst bijgewerkt door marije1987 op 29-05-05 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:18

Hoe komt Mirjam Hollander in de tweede proef aan een 19,7 procent Verward

Uitslagen Z1?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:26

Dat zag ik ook, waarschijnlijk de baan verlaten na een paar onderdelen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:48

marije: ja dat was vandaag hindernis 4...die van mij keek er wel even naar...

vandaag werden er ook fotos gemaakt, maar bij he tinspringen werd eerst gevraagd of we er interesse in hadden, zo ja, dan werd je adres opgeschreven...?!?!heb het idee dat ze gewoon de fotos opsturen.. als je ze wilt betaal je gewoon, anders stuur je ze terug?? wete het niet precies, heb wel ooit eens zo moeten doen, heel maf!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:31

Pff eerst zijn we 4x verkeerd gereden gister omdat de routeplanner niet helemaal klopte: hij beweerde dat we ergens rechtsaf het kanaal in moesten Clown maar na dik 2 uur rijden waren we er Haha!
In baan 5(Z2) had ik gewonnen met 191 punten en baan 6 had ik 184 punten. Vond zelf dat ie wat flitsender kon, hij werd de 2e proef ook een beetje traag maar verder was ik heel tevreden Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:34

Gefeliciteerd meiden!
Weer wat puntjes erbij!

Gaat goed hè Dancer, als je zo elke wedstrijd minimaal 1 puntje haalt, dan vlieg je die L1 ook zo weer uit... Knipoog
Zo snel gingen wij niet Haha!, moet ii straks al gaan vragen of jullie L2 klaar zijn Knipoog

@Vajramani: wat ging er mis de ene proef? Was ze te kijkerig?
Je was eerst van plan langer door te rijden in de L1, hoe staan jullie er nu voor? Gaat het nog steeds te hard voor haar?

Nou Kimdepim, dat zijn super punten toch? Nog 2 wedstrijden en je moet verplicht over naar de M2... En dan heb je vast binnen no-time de zoveelste pony in de Z-dressuur zitten! Knap hoor!!!
(ps: is er al wat bekend over wanneer de paarden verrreden worden op jullie kringwedstrijd 16 juli Schijnheilig Knipoog )

@Mies7, was ik jullie bijna vergeten Knipoog Super hoor, ik weet nog heel goed hoe lastig Kingston kon zijn... Is dat staken er helemaal uit tegenwoordig? En gaan jullie binnenkort ook over, of rijd je de Z1 helemaal uit?

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:32

marije1987 schreef:
Ik zag ook dat er foto's bij het springen werden gemaakt gister, weet iemand wie dit waren? En kun je deze foto's ook online ergens bekijken?

Ook bij de dressuur werden foto's gemaakt.
Hij vroeg of je er belang bij had.
Dan maakte hij foto's.
Naam en adres werden genoteerd. En met een week of wat heb je ze dan. Ik weet nu niet meer of hij ze opstuurd of dat hij ze langsbrengt.
Dan kan je zelf besluiten of je ze neemt of niet.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:35

joyce B schreef:
Je was eerst van plan langer door te rijden in de L1, hoe staan jullie er nu voor? Gaat het nog steeds te hard voor haar?

In mijn eerste proef bouwde ze wat spanning op. Dit resulteerde in een behoorlijke bok met aanspringen. Waardoor ik ook vergat een volte te rijden bij A. Dit werd er een bij B. Hierdoor ging de middengalop ook mis.
Ik blijf nog even een tijdje L1 rijden. In 2 maanden tijd heb ik 10 winstpunten bij elkaar gereden. Ze gaat super maar ik wil graag nog langer van haar genieten en dan is de keus snel gemaakt. Lekker even doorrijden. Bovendien kan ik nog geen pas achterwaarts.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:57

Die fotograaf komt langs met de foto's Lachen Ik heb al een aardig rijtje springfoto's inmiddels van die fotograaf. Normaal was zn vrouw mee om het adres te noteren maar die heeft nu een hernia :S Ben nog steeds benieuwd of de M2 uitslagen van baan 7 en 8 bij de pony's er ooit nog op komen te staan...

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 11:27

hesterv schreef:
Die fotograaf komt langs met de foto's Lachen Ik heb al een aardig rijtje springfoto's inmiddels van die fotograaf. Normaal was zn vrouw mee om het adres te noteren maar die heeft nu een hernia :S Ben nog steeds benieuwd of de M2 uitslagen van baan 7 en 8 bij de pony's er ooit nog op komen te staan...

Volgens mij zag ik jou zaterdag bij de dressuur inrijden! Jij reed met Lars zeker, ik herkende je van de lessen van Nella.. maar wist niet zeker of jij het was. Zal volgende keer even wat zeggen!
Ik reed in met een geruite blouse.. gezien?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:52

komen ze echt langs?? wow ik zal wel aardig uit de richting zitten haha,maja wat zij willen hoor!
ik ben bang dat het geen mooie fotos zijn...kan het me niet voorstellen met die vos en ook neit met mijn springhouding...zucht
ik heb net ff uitslagen gekeken ik was de enige met nog 1 die 2 maal in de prijzen zat...

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 13:27

reddytobias schreef:
komen ze echt langs?? wow ik zal wel aardig uit de richting zitten haha,maja wat zij willen hoor!
ik ben bang dat het geen mooie fotos zijn...kan het me niet voorstellen met die vos en ook neit met mijn springhouding...zucht
ik heb net ff uitslagen gekeken ik was de enige met nog 1 die 2 maal in de prijzen zat...

Dat is netjes, gefeliciteerd! Je had je Indoctro niet mee toch?
Van mij hebben ze net geen foto's gemaakt.. :S

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:38

nee helaas niet, ik hoop eigenlijk dat ik haar over 2 weken mee kan nemen naar CH Groenekan(concours agterberg)

yentle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:31

Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten!

Opzich was CH Oosterwolde ook redelijk geslaagd voor mij.
Helaas werd mijn MZ competitie proef in mijn ogen iets te laag gejureerd, erg jammer maar helaas, een 7de plaats met 179 punten.
Mijn 2de proef ging ook redelijk netjes, 192 punten en een 2de plaats Pling .

En gelukkig waren de weersomstandigheden dit jaar goed!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:45

marije1987 schreef:
hesterv schreef:

Volgens mij zag ik jou zaterdag bij de dressuur inrijden! Jij reed met Lars zeker, ik herkende je van de lessen van Nella.. maar wist niet zeker of jij het was. Zal volgende keer even wat zeggen!
Ik reed in met een geruite blouse.. gezien?

Ehm Ehm Bloos Heb niet echt serieus om me heen gekeken, waar had ik je verder nog aan kunnen herkennen behalve een geruite blouse?? Bloos Clown

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 18:30

Citaat:
Ehm Ehm Bloos Heb niet echt serieus om me heen gekeken, waar had ik je verder nog aan kunnen herkennen behalve een geruite blouse?? Bloos Clown

Ik had een grijs met gouden rand shabrak en een in het begin heel druk paard. Clown Volgens mij zag je me toen ik je voorbij reed, achterin het inrijterrein, vlak voor de banen(in de hoek).
Bruin paard, zwarte manen/staart, helemaal ingevlochten en ze liep nog netjes op het inrijterrein. Clown

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 23:17

yentle01 schreef:

Mijn 2de proef ging ook redelijk netjes, 192 punten en een 2de plaats Pling .

Je had gewoon eindelijk eens een goede jury bij die proef denk ik........ Knipoog

yentle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:13

CGJ12 schreef:
Je had gewoon eindelijk eens een goede jury bij die proef denk ik........ Knipoog

Dat zal het geweest zijn Dhr. C. Jager Knipoog .
De proef kon wel met iets meer afdruk getoond worden, maar ik was zeer tevreden met de beoordeling!

dooozzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:02

Vond het een leuke wedstrijd en heb ook een hoop kúren op muziek gezien en dus ook inspiratie opgedaan om er zelf één in elkaar te flansen! Vond alleen de ringmeester niet erg geslaagd. Het zit nl zo: Toen ik de proef in ging heeft m'n vader de pijpkousen bij het bord v.d. ringmeester gelegd, toen ik klaar was waren ze pleite. Ik was de allerlaatste starter dus het had gekund dat ie ze op het secretariaat had afgegeven, maar die **** haalde ze uit zijn eigen auto!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:03

joyce B schreef:
Gefeliciteerd meiden!
Weer wat puntjes erbij!

Gaat goed hè Dancer, als je zo elke wedstrijd minimaal 1 puntje haalt, dan vlieg je die L1 ook zo weer uit... Knipoog
Zo snel gingen wij niet Haha!, moet ii straks al gaan vragen of jullie L2 klaar zijn Knipoog

Nou Kimdepim, dat zijn super punten toch? Nog 2 wedstrijden en je moet verplicht over naar de M2... En dan heb je vast binnen no-time de zoveelste pony in de Z-dressuur zitten! Knap hoor!!!
(ps: is er al wat bekend over wanneer de paarden verrreden worden op jullie kringwedstrijd 16 juli Schijnheilig Knipoog )

@Mies7, was ik jullie bijna vergeten Knipoog Super hoor, ik weet nog heel goed hoe lastig Kingston kon zijn... Is dat staken er helemaal uit tegenwoordig? En gaan jullie binnenkort ook over, of rijd je de Z1 helemaal uit?

Ik ga met concours Gorredijk Z1 rijden Lachen haha ik sla de <2 over.. dat mag ofso omdat ik al 2 in de Z heb gereden.. en aangezien ik de M2 een kl*te klasse vind wil k die wel overslaan..en Mijn pony kan het ook wel aan .. en ik weet het niet van de Kringwedstrijd.. sorry Knipoog

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 21:38

hesterv schreef:
SelenaV schreef:
Hej,,
Moest vandaag ook..
M2 dressuur baan 7 en 8 met een D-pony.
Had 1e proef 158 en 5e
2e proef 160 en 2e Pling

We hebben nu m2 +3 Knipoog

En zo hoort het Vork Ik moest voor jou en had zulke ontiegelijke slechte *** proeven. Hij ging een beetje in de staak en onderdelen liet ie niet zien en zo Boos! Ik heb echt nog nooit ZO slecht gereden. Misschien dat dat weekje ertussen uit niet zo'n strak plan was Bloos Volgens mijn vader wou die ook niet nageven ivm een superzware training 2 dagen eerder, had ik m nogal hard aangepakt. Maarja, genoeg smoesjes het moet gewoon beter! Mahjah, kwam wel met k** gevoel thuis Verdrietig Had 140 en 144.

Trouwens, waarom staan alle ponyuitslagen erop behalve onze banen Clown

Ach, mijn nproeven gingen ook niet echt lekker.. In de 2e proef ging ze met uitgestrekte stap een pasje draven Bloos in de middengalop viel ze in de draf Clown en kort daarna moest je dus bij c afwenden X draf en meteen rechtergalop was vet gehaast en scheef Maar daar heb ik ook allemaal een 4 voor gekregen Bloos Clown Maja was wel ergg blij met mn winstpunten! Jij nog heeel veeel succes met trainen enzo Pling had vorig jaar ook even een dipje. Maar komt allemaal wel weer g0ed hoor Haha!

Ja van die uitslagen zag ik toen ook, toen heb ik er een email heen gestuurd, het was een foutje van hun en ze zouden het toen meteen veranderen! Vork Pling

Xxxx

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 21:45

LuvdaTossa schreef:

Uitslagen Z1?

Haar paard pakte het bit beet en ging steeds de baan uit. Of ze haar proef beeindigd heeft weet ik zo niet! Clown

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:51

dooozzz schreef:
........ Vond alleen de ringmeester niet erg geslaagd. ........

De man die op zondagmorgen de ringmeester was bij de Z-ringen verdient van mij een dikke pluim (gezien vanuit mijn ogen als jury). Die beste man had de zaakjes zéér goed op orde en sloofde zich echt ontzettend uit om alle details bij de Z-jury's te melden....... Ja

Chapeau!

(kan die man niet gelijk in dienst treden bij de Regio Drenthe om daar de zaak eens goed te gaan leiden.......Knipoog)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:53

SelenaV schreef:
LuvdaTossa schreef:

Uitslagen Z1?

Haar paard pakte het bit beet en ging steeds de baan uit. Of ze haar proef beeindigd heeft weet ik zo niet! Clown

Dat vind ik eigenlijk wel zó ontzettend sneu.......
Rijd je 60% (+1) in de eerste proef........... gelijk 19% (-3 !!!!) in de andere proef........

........of gaat het niet verder dan -2 ...... Verward

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:55

yentle01 schreef:
CGJ12 schreef:

Dat zal het geweest zijn Dhr. C. Jager Knipoog .
De proef kon wel met iets meer afdruk getoond worden, maar ik was zeer tevreden met de beoordeling!

Dus het was gezellig Haha!

Edit : -3 is ook nog mogelijk CGJ12 Knipoog
Zeker nog nooit hoeven uitdelen Haha!