selectie voor gelderse in putten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 19:10

na we zijn weer allemaal terug, gefeliciteerd chantal! kringkampioen! ik sta nu als het goed is 5e in de L2 dus heel klein kansje dat ik misschien doormag...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:59

Super Chantal, je hebt iig Hester verslagen maar geen 1e, maar das gewoon jammer. Ik heb poedersuiker punten, 155...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:03

Nee, je wou mn proef ook niet zien Schijnheilig
T ging verrot als wat...en degene die eerste was kan niet rijden haha dat vond ik helemaal apart.

Eerst stond er 147 punten bij me....ik dacht al..jozef wat gierig..maar ik haalde mn coupon en er stonden wel verdacht veel 7ens op haha ( en 4en en 5en Schijnheilig )
Echt n superdomme fout, want t had me t kringkampioenschap kunnen kosten. Hij liep nu nog niet goed opgericht enzo..dus de punten waren hoger dan ik had verwacht!

Nare punten Liza! ik weet zo nog 2 andere mensen die ook 155 hadden in L2..gaar als wat.

Ik heb gehoord dat er waarschijnlijk 3/4 mensen doormogen in de L2..dus tis ff afwachten dan..

Haha we hadden de pony al naar huis gebracht voor de prijsuitreiking, omdat we m wouden sparen.
Ging ik op iemand anders pony Schijnheilig ohoh met zware springoutfit haha en ik raakte mn beugel kwijt en alles..haha echt een ramp Tong uitsteken

Khet wel n vet mooi lint gewonnen haha groot man Knipoog

En Lisa had Z gewonnen he? Gefeli!
En hoe had jij gereden Sophie?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:07

Haha gelukkig viel je er niet af Tong uitsteken Ik baalde wel een beetje van mijn punten. Ook op mijn protecol alleen maar 5-en en 6-en Commentaar dat ie het zijn tong uit zn bek liep, maar dat doet hij zo snel sinds dat gekloot met die ruinentand, daarvoor had hij het al een jaar ofzo niet gedaan, klote. En ik zit scheef, weet ik Bloos! En pony kantelt hoofd, waarschijnlijk omdat hij dus last heeft van zijn mond. Gelukkig komt ze tandarts binnenkort, misschien is er dan toch iets.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:21

hahah mijn punten waren best grappig, ik kom net van mn pony af en samen met mn vader kijken of er punten hingen.... nja stond er bij meisje voor me 141 dus wij al zo van oliebol eey das wel heeel erg laag, staat er bij mij 145 dus ik kreeg echt een hartverzakking Bloos zulke lage punten had ik niet verwacht!! komt er zo'n mens aan en begint alles door te krassen en roept niet kijken, dus wij dachten van huh ik heb et al gezien hoor wat is dit nou weer Verward blijkt dat ze verkeerd hebben geteld en dak 1e ben met 185 haha Haha!
nja iedereen gefeliciteerd en super zeg chantal!!
nja liza toch bijna een wp Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:37

Nou yes...

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:38

nja tis toch alweer richting een wp, dus zo slecht ist niet...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:45

Als je 145 hebt dan is t wel heel erg gierig.. haha dat is wel n paar verliespunten zker?

Idd Liza je zit al hoger dan in Zeewolde! (gelukkig maar )
Anders moet je maar bijm ijn instructrice komen lessen Tong uitsteken dan stijgen je punten wel

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 11:45

liza geef het niet zo snel op!! zo slecht is het niet hoor, het is bijna een winstpunt.

ik had 165 in de L2 erg blij mee, want ik vond dat er nog best een paar foutjes in zaten, hij sprong bijvoorbeeld over in de middengalop op de linkerhand (maar had nog een 5 érg aardig!) en wijken op de rechterhand ging niet zo, terwijl ik daar wel eens 8en op haal.. maarja wel een 7 voor halstrekken en dat heb ik nog nooit gehaald Haha! haha.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 11:45

en was daarmee 3e en sta nu vijfde voor de gelderse..!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:48

ikke 2e maarja het is dus vrije inschrijving voor mij Tong uitsteken
bij vorig jaar stond bij Z1 dat er 3 doormochten ofzo maar daar klopt dan dus niks van lijkt me Verward
nja was ook erg blij met mn wp haha misschien wordt mn doel toch maar Z2 haha omdat het in de M2 nogal slecht ging had ik zoiets van nou ik ga naar de Z wacht tot ik een WP heb en verkoop mn pony maare denk het toch maar niet nu Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 15:03

Een 7 voor halsstrekken? Hij ging niet eens met neus op knie hoogte Verwardtenminste, voor zo ver ik zag.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 15:37

haha hijging wel een stukkie naar beneden en het neusje eruit maar op kniehoogte dat niet nee, hij was wel veeel beter als ooit tevoren!!! haha jammer dat nu het net goed gaat ik er bijna niks meer aan heb..

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:50

Ik neem t halsstrekken anders nog dagelijks in mn training op Verward
Ook in de galop enzo...ik vind het wel n belangrijke oefening.

Lisa je gaat nu echt als n speer, en er wordt wel vaker gezegd dat t Z mee blijkt te vallen,doordat je meer ruimte hebt Haha!
Op naar de Z2 dus haha! Is toch prachtig om te bereiken?

Ik vind n 5 nog wel positief bij omspringen..allemachies...wie was de jury??

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:52

Ga je met 10 over naar de M1?

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:32

ben ook wel benieuwd sophie wie jou jury was...
een 5 voor omspringen is idd nogal soepeltjes gerekend, nja beter voor jou natuurlijk Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:17

ja idd beter.. maar ik heb heel vaak dat de jury iets wel door de vingers ziet als ik denk dat ik lager hoor te krijgen.. en ja chantal ik ga met 10 over maar het is niet omdat ik zo snel wil. Ik spring ook en nu ga ik eerst een tijdje springen en alleen ff springen omdat ik nog niet denk dat ik klaar ben voor de M1.. ik start dus voorlopig geen dressuur meer en over een tijdje schrijf ik me dan weer in. want ik vind wedstrijden duur genoeg, en ik vind springen ook leuk! zo heb ik het ook gedaan toen ik van de L1 naar de L2 ging, en tussen mijn eerste L2 proef en mijn tweede L2 wedstrijd zat ook nog een maand.. dus zo doe ik het Haha! haha

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:19

ow en in plaats van halsstrekken rij ik rikky altijd diep rond, hij vind de omgeving te mooi als ik hem zijn hals wil laten strekken.. als ik hem wat dieper rond rij gebruikt hij dezelfde spieren als bij het halstrekken en het eerste kwartier/half uur rij ik hem dus dieper tot hij helemaal los is.. halsstrekken doet ie gewoon niet, is ie te nieuwsgierig voor..

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:23

xxLisaxx schreef:
ben ook wel benieuwd sophie wie jou jury was...
een 5 voor omspringen is idd nogal soepeltjes gerekend, nja beter voor jou natuurlijk Lachen

jruy was van buinkool en ik denk trouwens niet dat de jury het gezien heeft Clown er staat namelijk als commentaar bij dat hij scheef was (was ook zo) en hij sprong pas de laatste meter over ofzo, en toen moest ik heel snel terug naar de draf (de volgende letter en toen was die in de bocht alweer goed dus daarom denk ik haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:45

Bedoel je niet buiskool ? ik ken geen buinkool iig..nare achternaam he haha.

Haha boeiend..je hebt iig je punten binnen!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 23:28

haha onleesbaar Tong uitsteken heb je haar ook wel eens gehad? gekke naam idd, maar dat is kurk ook Tong uitsteken

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:25

Buiskool? Ja die had ik telkens in Pothoven haha..4x gehad ofzo.
Beetje raar punten doet ze Tong uitsteken
Maar de punten waren altijd reeel iig.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 10:52

he ik ben ook een keer in pothoven geweest in de L1 *zoekt ff op of het dezelfde jury was* nee ik had toen mevrouw kooy, die was erg tevreden over hoe we leskregen, vond Bo waarvan ik leskrijg erg fijn om te horen..

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:49

Dat is n majoor boshard Tong uitsteken
Ik vind haar persoonlijk niet zo'n goede jury..maar Buiskool ook niet bijzonder goed Tong uitsteken ik vind bijna geen jury goed Tong uitsteken
Ik vind Neeleman een hele goede jury..verder weet t ik t niet.

Hoe kan ze nou aan de proef zien hoe je les krijgt?
Wat wel goed is van haar is dat ze niet houdt van dat getrap met de sporen enzo...dat ging ze toen nog in de kantine vertellen Tong uitsteken
Ze had bijna iedereen een 5 voor houding en zit gegeven zei ze Tong uitsteken Ik had gelukkig een 7.
Maar ik trap mn sporen dr dan ook niet in haha.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 19:03

Ctal schreef:
Dat is n majoor boshard Tong uitsteken
Ik vind haar persoonlijk niet zo'n goede jury..maar Buiskool ook niet bijzonder goed Tong uitsteken ik vind bijna geen jury goed Tong uitsteken
Ik vind Neeleman een hele goede jury..verder weet t ik t niet.

Hoe kan ze nou aan de proef zien hoe je les krijgt?
Wat wel goed is van haar is dat ze niet houdt van dat getrap met de sporen enzo...dat ging ze toen nog in de kantine vertellen Tong uitsteken
Ze had bijna iedereen een 5 voor houding en zit gegeven zei ze Tong uitsteken Ik had gelukkig een 7.
Maar ik trap mn sporen dr dan ook niet in haha.

haha wat bedoel je met majoor boshard? dat zei ze toen ook bij ons over die houding (gelukkig hadden janneke en ik ook een 7) ik was daar eerste en tweede en janneke tweede en derde. Wij waren met elkaar daar en zij vond dat onze pony eerst ontspannen voorwaarts liepen en dat we onze pony´s niet in een krul trokken! daaraan kon ze zien dat wij netjes les kregen ofzow.. waren toen heel weinig mensen met een winstpunt weet ik nog wel.