Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MizzMontana schreef:Kabayo schreef:Niemand vind het normaal met 3 maand afspenen. Er wordt hier gesproken dat het wettelijk mag
Maar als je een veulen koopt waarvan je weet dat het met drie maanden gespeend is maak je het wel normaal. Als geen koper dit meer doet dan moet een verkoper zich vanzelf aanpassen.
prugelpiet schreef:Ik kom even onder de steen vandaan:
Inkoop van zo'n flesje tetanus serum is al zo'n 200 euro. Dus dat die injectie zo duur is, is niet zo gek. Kan je over willen discussiëren wat je wil, maar verwar alsjeblieft het serum niet met de doorsnee vaccinaties. Is echt appels met peren vergelijken.
Succes met het veulen, TS. Hopelijk knapt die vlot wat op.
MizzMontana schreef:Kabayo schreef:Niemand vind het normaal met 3 maand afspenen. Er wordt hier gesproken dat het wettelijk mag
Maar als je een veulen koopt waarvan je weet dat het met drie maanden gespeend is maak je het wel normaal. Als geen koper dit meer doet dan moet een verkoper zich vanzelf aanpassen.
Kabayo schreef:Das dezelfde illusie als mensen geen broodfok meer gaan kopen. Maar genoeg die het zielig vinden en dus wel een meenemen naar huis
GabberGill schreef:Oke hier komt mijn bericht!
KNIP
Of de verkoper nou wel of niet ontwormt heeft doet er op dit moment totaal niet meer toe voor ons. Het enige wat we wilde was openheid van zaken. Zodat dit diertje gewoon geholpen kon worden en zo snel mogelijk alles uit te sluiten.
KNIP
Ingenting schreef:GabberGill schreef:Oke hier komt mijn bericht!
KNIP
Of de verkoper nou wel of niet ontwormt heeft doet er op dit moment totaal niet meer toe voor ons. Het enige wat we wilde was openheid van zaken. Zodat dit diertje gewoon geholpen kon worden en zo snel mogelijk alles uit te sluiten.
KNIP
Naar welke openheid zoek je dan nog op dit moment vanuit de verkoper?
Verder goed om te lezen dat ze vooruit gaat, hoop dat die lijn mag voortzetten
leod65 schreef:Goed dat er vooruitgang in zit, vooruitkijken en er lessen uit trekken. Ik ben wel meer bij fokkers geweest die er gewoon voor uitkwamen dat ze niet ontwormde. Alleen als men zag dat een veulen veel last had werd dat veulen wel ontwormt. Ook voor andere problemen werd de dierenarts zo min mogelijk erbij gehaald. En de veulens (en de rest) stonden er goed bij (zover ik er verstand van heb). Ze hadden er toch zeker 60 staan. Marge is klein dus als je fokker bent wil je zo gezond mogelijke dieren zodat de dierenarts niet veel nodig is.
[/quote]