Klinkt goed! Ik ben daar ook wel erg benieuwd naar. Als ik de hoefmaten van mijn pony invul op Hoofwear komen de floating boots P1 en M00 er ook uit, evenals de Equine Fusions 12 die ik al heb. Ik ben benieuwd.
Ik heb toevallig onlangs hoefschoenen laten aanmeten en diegene had wel echt een auto vol schoenen (en ook passchalen)
Ik kom dus direct de hoefschoenen proberen en kijken hoe hij er mee liep. Uiteindelijk uitgekomen op de explora magic. Tot nu toe heel erg tevreden mee! Maar heb ze dan ook nog niet heel lang. Maar geen schuurplekken, hij schopt ze niet af. Zitten nog net zo recht na de rit als voor de rit
Ze zei wel dat dit nieuwe model was, de oudere was zij ook minder fan van omdat die slechter aanpasbaar zou zijn.
Bij equischoen kan je ook de schoenen huren, dus heb je uiteindelijk geen pasconsult nodig als je passer alleen maar schelpen heeft want ja, dat kan je zelf met hulp van Equischoen.
Klopt dat een schoen duur is, maar ergens kan je ook afgelopen schoenen kopen als passer om die dan te gebruiken in een pasconsult lijkt me.