Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikita390 schreef:pateeke schreef:Het eenzijdig wijzigen van gemaakte afspraken had inderdaad anders gekund en het is helemaal ok dat TS zich daar rot bij voelt.
De vergelijking met de doos eieren vind ik dan weer niet relevant. Met een andere klant heb je geen band en sta je in een gelijke positie. Dat is hier niet het geval. Bovendien betaalt niet enkel TS voor het paard. Ook moeder betaalt een deel. Als je als uitgangspositie neemt: wie betaalt heeft dingen te eisen, dan heeft moeder ook eisen te stellen en mag zij dus ook zeggen dat ze 3x per week wil rijden.
Hallo iedereen,
Graag wil ik jullie bedanken voor jullie begrip en advies! Ik heb met mijn moeder rond de tafel gezeten en we hebben een oplossing! Mijn broertje gaat op een ouder paard van een kennis van ons 2 x per week rijden. En mijn moeder vind het paardrijden toch heel vermoeiend omdat ze het nog moet opbouwen dus gaat ze 2x per week zelf rijden en 1x per week voordat ik ga rijden erop! Ik vind dit een hele fijne oplossing! Veel meer dan ik verwacht had! Heel erg bedankt iedereen!