miereneter schreef:Die Ecqouturebroeken zien er FANTASTISCH uit. Ik had dit echt niet moeten zien.
Ik.mag.niks.kopen.
Ik.mag.niks.kopen.
Ik.mag.niks.kopen.
Ze hebben ook een jas met die print
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is stof die niet gladglad is, zoals echte sportleggings, maar wel net dat beetje stroefheid. Tussen gladde sportlegging en joggingstof in, zoiets. Ik vind het heel fijn rijden, fijner dan een broek/legging met stoffen kniestukken. Wel minder warm dan de Kerrits omdat er dus geen fleecelaag in zit, maar ik rijd met een knielange jas en bij frisser weer heb ik nog een rijrok.
amyz schreef:Schop dit topic even omhoog. Hoe zijn inmiddels de ervaringen met de eqcouture leggings? Ze zien er echt fantastisch uit
Ik heb helaas geen goede foto. De grijze legging is wel iets warmer dan de tweed, toch net iets anders. Als er een nieuwe legging komt, dan de zomervariant van de tweed
Chantalla schreef:amyz schreef:Schop dit topic even omhoog. Hoe zijn inmiddels de ervaringen met de eqcouture leggings? Ze zien er echt fantastisch uit
Fantastisch! Ik ben blij dat het weer kouder is en ik de winterversie van de tweedlegging weer aan kan. Voor mij is het de fijnste legging die ik heb. En ik krijg veel complimentenIk heb helaas geen goede foto. De grijze legging is wel iets warmer dan de tweed, toch net iets anders. Als er een nieuwe legging komt, dan de zomervariant van de tweed

hoe meer ik zonder grip rijd hoe minder grip ik kan uit staan.
paddraigh schreef:Sgc zijn warm maar zakken vreselijk af…
)Kleinste maat maximilian zit net goed als ik op mijn best ben (CU dus het wisselt wat kwa gewicht maar ben de hoop kwijt dat ik de komende vijf jaar ineens vijf kg bij ga krijgen.) maar anders moet er een thermo legging onder om géén drukplekken te krijgen… dus SGC gaat dat bij mij zeker doen vrees ik.
amyz schreef:Dat klinkt goed! Ik dacht aan een winter en een 'gewone', meteen compleet haha. Heb je dezelfde maat als van andere rijbroeken/leggings?