Uhipwear ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sunny43

Re: Uhipwear ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 23:06

Nog niet maar wacht tot ze een keer echt in de uitverkoop zijn....
25% korting afgelopen weekend vind ik nog wat weinig -O-

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 16:49

Lisa_22 schreef:
Even een schopje, heeft er iemand ervaring met de uhip raincoat Winnie?

Niemand? Ik zoek nog een ongevoerde lange waterdichte jas maar ik wil geen zweterig ding die nat wordt aan de binnenkant als ik aan het rijden ben.

sunny43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 19:14

salamaleque schreef:
Lisa_22 schreef:
Even een schopje, heeft er iemand ervaring met de uhip raincoat Winnie?

Niemand? Ik zoek nog een ongevoerde lange waterdichte jas maar ik wil geen zweterig ding die nat wordt aan de binnenkant als ik aan het rijden ben.

Ja ik had 'm gekocht - en hij lekte - dus na een week teruggestuurd met de opmerking dat ie niet waterdicht genoeg is voor mij . Heb nu in overleg met Atorka een echte waterdichte - kost wat meer maar na afgelopen zomer zo zat om nat te worden... Sierna dus.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 20:18

sunny43 schreef:
salamaleque schreef:

Ja ik had 'm gekocht - en hij lekte - dus na een week teruggestuurd met de opmerking dat ie niet waterdicht genoeg is voor mij . Heb nu in overleg met Atorka een echte waterdichte - kost wat meer maar na afgelopen zomer zo zat om nat te worden... Sierna dus.

Ik ben uiteindelijk overgegaan op Equidry uit Engeland, echt een fantastisch ding. Heeft me van de winter echt gered in de regen, wind en kou.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 10:00

Jammer dat hij lekte Sunny!

ik heb al jaren een target dry regenjas, maar denk dat die ook aan vervanging toe is. Ik zag de winnie in de aanbieding, maar als die niet waterdicht genoeg is dan is dat ook geen optie.

de Equidry ziet er goed uit Lisa, maar hoe vallen de maten?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 19:15

sunny43 schreef:

Waar lekte hij precies?
Ik heb regular sport kort en die is goed waterdicht. Maar ik wil een langer model voor erbij. De winny is een optie.

Zou volgens UHIP zelf minder droog moeten zijn als de winny.

sunny43

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 21:15

onder mijn arm - was een stortbui toen ik hem voor het eerst aan had, gelijk terug ingepakt en terug gestuurd.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 21:36

sunny43 schreef:
onder mijn arm - was een stortbui toen ik hem voor het eerst aan had, gelijk terug ingepakt en terug gestuurd.

Bijzondere plek.. dat lijkt mij dan eerder een fabricage fout.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 22:33

kimmetje26 schreef:
Jammer dat hij lekte Sunny!

ik heb al jaren een target dry regenjas, maar denk dat die ook aan vervanging toe is. Ik zag de winnie in de aanbieding, maar als die niet waterdicht genoeg is dan is dat ook geen optie.

de Equidry ziet er goed uit Lisa, maar hoe vallen de maten?

Ik heb normaal M-L (bij jassen vaker L want dat zit chiller met dikke kleding) en XS zit bij Equidry echt ruim zat! Ik weet dat ze nu een fitted versie hebben dus geen idee wat daar de maten van zijn. Ik heb de oversized versie en dit zit heeeerlijk in de winter. Ik heb de middelste warmte laag, dus niet de mesh maar de fleece vgm en dan niet de dikste variant.

sunny43

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 07:30

SjonnieZ schreef:
sunny43 schreef:

Bijzondere plek.. dat lijkt mij dan eerder een fabricage fout.

Ja dat dacht ik ook... maar had er geen vertrouwen meer in - na de eerste regenbui! Oh ik heb er tocn nog wel even met de douchekop op de achterzijde getest en zag toen ook aan de binnenkant vocht erdoorheen lekken- dus... snel terug.

Is ook apart dat er bij de jas geen watercolom wordt genoemd!