25% korting afgelopen weekend vind ik nog wat weinig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Lisa_22 schreef:Even een schopje, heeft er iemand ervaring met de uhip raincoat Winnie?
Niemand? Ik zoek nog een ongevoerde lange waterdichte jas maar ik wil geen zweterig ding die nat wordt aan de binnenkant als ik aan het rijden ben.
sunny43 schreef:salamaleque schreef:
Niemand? Ik zoek nog een ongevoerde lange waterdichte jas maar ik wil geen zweterig ding die nat wordt aan de binnenkant als ik aan het rijden ben.
Ja ik had 'm gekocht - en hij lekte - dus na een week teruggestuurd met de opmerking dat ie niet waterdicht genoeg is voor mij . Heb nu in overleg met Atorka een echte waterdichte - kost wat meer maar na afgelopen zomer zo zat om nat te worden... Sierna dus.
sunny43 schreef:Ja ik had 'm gekocht - en hij lekte - dus na een week teruggestuurd met de opmerking dat ie niet waterdicht genoeg is voor mij . Heb nu in overleg met Atorka een echte waterdichte - kost wat meer maar na afgelopen zomer zo zat om nat te worden... Sierna dus.
kimmetje26 schreef:Jammer dat hij lekte Sunny!
ik heb al jaren een target dry regenjas, maar denk dat die ook aan vervanging toe is. Ik zag de winnie in de aanbieding, maar als die niet waterdicht genoeg is dan is dat ook geen optie.
de Equidry ziet er goed uit Lisa, maar hoe vallen de maten?
SjonnieZ schreef:sunny43 schreef:onder mijn arm - was een stortbui toen ik hem voor het eerst aan had, gelijk terug ingepakt en terug gestuurd.
Bijzondere plek.. dat lijkt mij dan eerder een fabricage fout.