[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:09

Tessawodan schreef:
bliksemflits schreef:
Baselayer van de nieuwe collectie van PK. Leek op de foto perfect maar helaas een andere kleur en vind de combi ook niet geslaagd, dus weer retour!
[ [url=m/0n5UQ7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het ook wel kunnen! <3

Andere optie is de roze uit de Pikeur zomercollectie, daarvan heb ik een t-shirt bij de rosewood!

Super leuk verder al die inspiratie!!

Deze is van de nieuwe zomercollectie! Of bedoel je een oudere collectie?
Ik he hem trouwens teruggestuurd, maar vooral vanwege de dikte van de stof. Vond hem niet lekker zitten dus dan ga ik hem toch niet dragen :)

wodant

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:39

Ik dacht dat je PK Sports als merk bedoelde met PK haha. Ik bedoel inderdaad de nieuwe zomercollectie :)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:47

Tessawodan schreef:
Ik dacht dat je PK Sports als merk bedoelde met PK haha. Ik bedoel inderdaad de nieuwe zomercollectie :)

Oh ik wist niet eens dat dat merk bestond, ik kort Pikeur altijd af met PK :') Je heb dat shirtje met die glitters dan zeker?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:47

Oohh een gele bodyprotector wat gaaf!

Afbeelding

Dikkie met het nieuwe setje <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 19:07

AylaL schreef:
Ik heb een hele mooie rijlegging van maximilian, en shirtje van Felix buhler
[ [url=m/QETy5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Details bij kuit uitgesneden bloemenmotief:
[ [url=m/Dz8wX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 zak met rits:
[ [url=m/GlGzqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een zak zonder rits:
[ [url=m/XqZ7NT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft een lekker brede taille band en zit hoog

Zijn die leggins van Maximillian wat dikker? En is het elastiek in de taille goede kwaliteit? Mijn Aztec legging is een stuk van dat elastiek gewoon kapot en dat vind ik echt zonde .. (is de prijs ook wel naar die kwaliteit maar dan nog haha)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 19:15

Sterre98 schreef:

[ [url=m/3LYbWd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat heel gaaf! <3

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 19:29

AylaL schreef:
AylaL schreef:
Ik heb een hele mooie rijlegging van maximilian, en shirtje van Felix buhler
[ [url=m/QETy5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Details bij kuit uitgesneden bloemenmotief:
[ [url=m/Dz8wX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 zak met rits:
[ [url=m/GlGzqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een zak zonder rits:
[ [url=m/XqZ7NT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft een lekker brede taille band en zit hoog

https://maximilianequestrian.com/ ze komen wel uit Duitsland dus verzendkosten zijn wat meer maar ze zijn echt geweldig!

Wow bedankt hiervoor! Ik ken dat merk helemaal niet, maar wat een ontzettend mooie leggings! Hoe vallen de maten?

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 19:32

bliksemflits schreef:
Tessawodan schreef:

Oh ik wist niet eens dat dat merk bestond, ik kort Pikeur altijd af met PK :') Je heb dat shirtje met die glitters dan zeker?

Oh :') , het lijkt ook wel erg op elkaar. Ja klopt, ik wil zo eventueel wel een foto maken.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 19:34

bliksemflits schreef:
Tessawodan schreef:

Haha ik had het inmiddels door toen ik bij EJ online aan het zoeken was en PK echt heel andere kleuren in het seizoen heeft zitten en die van Pikeur toch wel veel leek op die van jou :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:07

Sorry _O-

Als je een foto wilt maken Tessawodan graag! Deze baselayer van Pikeur (jaja <<) ) is op de verkoopfoto trouwens echt EXACT dezelfde kleur, maar viel in het echt toch tegen naar mijn zin. Denk dat ik voor een mooie lichtroze baselayer ga kijken voor erbij, is zien hoe dat staat gezien ik de exacte kleur inmiddels wel opgegeven heb :')

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:21

paljaslaura schreef:
Zijn die leggins van Maximillian wat dikker? En is het elastiek in de taille goede kwaliteit? Mijn Aztec legging is een stuk van dat elastiek gewoon kapot en dat vind ik echt zonde .. (is de prijs ook wel naar die kwaliteit maar dan nog haha)

Ja ze zijn wel wat dikker, staat ook bij year round. Het elastiek in de taille is ook lekker dik en breed, zit ook vast op zijn plaatst genaaid!

Unseen schreef:
Wow bedankt hiervoor! Ik ken dat merk helemaal niet, maar wat een ontzettend mooie leggings! Hoe vallen de maten?

Is een nieuwer merk, denk 1 a 2 jaar oud, ik ben 174cm en weeg ong 60 kilo en zit net op randje van S en M. In normale rijbroeken heb ik ook s/m en deze heb ik gewoon zoals mijn normale sportleggings in een S genomen en past prima al zijn ze wel wat moeilijker aandoen door de dikkere stof maar zodra ze aan zijn voel ik ze niet eens meer.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:13

AylaL schreef:
Unseen schreef:

Is een nieuwer merk, denk 1 a 2 jaar oud, ik ben 174cm en weeg ong 60 kilo en zit net op randje van S en M. In normale rijbroeken heb ik ook s/m en deze heb ik gewoon zoals mijn normale sportleggings in een S genomen en past prima al zijn ze wel wat moeilijker aandoen door de dikkere stof maar zodra ze aan zijn voel ik ze niet eens meer.

Top, dan heb je ongeveer mijn postuur gok ik. Ik ben even lang en zwaar. Ik heb van mijn Goldfinch rijleggings ook een S, die vallen vrij lang en dat is maar goed ook want ik heb lange benen in verhouding.
De kleur die ik wil is alleen nog in S dus dan waag ik de gok!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:29

Unseen schreef:
Top, dan heb je ongeveer mijn postuur gok ik. Ik ben even lang en zwaar. Ik heb van mijn Goldfinch rijleggings ook een S, die vallen vrij lang en dat is maar goed ook want ik heb lange benen in verhouding.

Leuk! Welke kleur heb je gekozen?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:31

AylaL schreef:
Unseen schreef:

Leuk! Welke kleur heb je gekozen?

Ik moet even een CC regelen, maar dan ga ik voor Military Green :D

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:38

bliksemflits schreef:
Sorry _O-

Als je een foto wilt maken Tessawodan graag! Deze baselayer van Pikeur (jaja <<) ) is op de verkoopfoto trouwens echt EXACT dezelfde kleur, maar viel in het echt toch tegen naar mijn zin. Denk dat ik voor een mooie lichtroze baselayer ga kijken voor erbij, is zien hoe dat staat gezien ik de exacte kleur inmiddels wel opgegeven heb :')

Hierbij de foto:
Afbeelding

Ik denk dat dit stofje goed bij de jouwe dus de cotton past en het glimmende stofje van de baselayer goed bij die glossy stof van mijn dekje past, om zo goed als dezelfde kleur te hebben. Precies omgedraaid :')

Ik denk dat ik de baselayer ook nog maar ga bestellen O:)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 21:54

Wel de perfecte kleur ja! <3
Maar deze perfectionist vind het logo voorop weer niet mooi, tis ook nooit goed :')

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 22:57

bliksemflits schreef:
Wel de perfecte kleur ja! <3
Maar deze perfectionist vind het logo voorop weer niet mooi, tis ook nooit goed :')

Haha, dat kan ik nog wel begrijpen :') al lijkt het logo op deze foto heel paars door de zon.

Het blijft ook altijd lastig met die bijpassende shirtjes.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 07:21

Mooi die leggings! Helaas alleen full grip en ik zoek juist zonder grip, valt nog niet mee. Maar volg het topic wel even!

Ik heb zelf veel navy en paard ook, plus zwart. Dus dat is vrij saai maar matcht altijd wel. Shirtjes vaak van Kingsland maar heb ook baselayers en polo’s van premier equine en schockemohle en die bevallen ook goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 07:49

Capriootje schreef:
Mooi die leggings! Helaas alleen full grip en ik zoek juist zonder grip, valt nog niet mee. Maar volg het topic wel even!

Ik heb zelf veel navy en paard ook, plus zwart. Dus dat is vrij saai maar matcht altijd wel. Shirtjes vaak van Kingsland maar heb ook baselayers en polo’s van premier equine en schockemohle en die bevallen ook goed.

Ik denk dat je dan bijna wel een gewone legging kunt nemen. Ik heb ze nog niet zonder grip gezien.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:12

Aztec Diamond had altijd zonder grip, nieuwe collectie alleen bij knie iets. Maximilian heeft leggings zonder grip, hier wil ik er nog 1 bestellen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:59

Sterre98 schreef:

[ [url=m/3LYbWd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geel staat altijd zo leuk op vossen! :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:58

Ik heb net mijn nieuwe horsegloss shirtje binnen, wat een superfijn stevig stofje, en model is ook top. Ze vallen klein, dus een M ipv S, en dat past perfect. Kleur is net ietsje donkerder dan mijn morrocan blue vest, vind dat persoonlijk erg mooi! Op de foto heb ik het onderste randje omgeslagen, maar ze vallen ook mooi lang. Ik heb heel vaak dat shirts net te kort zijn, superirritant!
Die horsegloss en maximillian rijleggings, is dat ook wat een stevig stofje?

Afbeelding

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 13:08

Ooh die gele set hierboven staat echt heel mooi!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:52

Outfitje vandaag :D
Uiteraard heerlijk in het zonnetje gereden, maar binnen even een foto gemaakt :)
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:58

Ooh lekker fris setje zo! En je sleeve matcht zo ook mooi :D