xMadelene9 schreef:Heeft iemand toevallig ook de blauwe laarzen gepast/ gekocht (Lot). Ik zit te twijfelen of ik deze wil, maar vind de kleur niet zo duidelijk op de afbeelding.

Ik heb ze gepast, vind het een mooie kleur!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessawodan schreef:xMadelene9 schreef:Heeft iemand toevallig ook de blauwe laarzen gepast/ gekocht (Lot). Ik zit te twijfelen of ik deze wil, maar vind de kleur niet zo duidelijk op de afbeelding.
[ [url=m/tO6Afm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze gepast, vind het een mooie kleur!
aldus01 schreef:Net de bruine laarzen gekocht, heeft iemand voor mijn dochter de roze veters over? In de winkel wilden ze die niet omwisselen van een zwart paar.
Ze is overigens eeeeerg blij met haar nieuwe laarzen
xMadelene9 schreef:Heeft iemand toevallig ook de blauwe laarzen gepast/ gekocht (Lot). Ik zit te twijfelen of ik deze wil, maar vind de kleur niet zo duidelijk op de afbeelding.
MarjanB schreef:Hmmmm ik heb een langere veter nodig vind de ruimte er tussen niet erg en heb aan de achterkant wel ruimte over. Wat vinden jullie?
[ [url=m/t1jSaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/akjV5a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Booooo schreef:Trouwens een stomme vraag hoor, maar zit er ook een rits in?
Of moet je dus iedere keer heel die veters open en dicht maken?
MarjanB schreef:Dat drukknopje maak ik me nog niet zo druk omdaar vind ik wel wat op. En moet nog 15kilo kwijt.
different1 schreef:Na me enorm te hebben zitten verlekkeren door dit topic, kan ik zeggen dat ik ook trotse eigenaresse ben van een paar zwarte Lou laarzen![]()
Mijn vriend is goud waard! Ik had wat foto's laten zien, en gegrapt dat ik deze laarzen wel wilde voor kerst.
Maar hij had vandaag dus al gebeld naar de winkel en een paar apart laten zetten...
Goed gegokt van hem, want het was ook nog mijn maat.
Ik ben zo blij!!!
different1 schreef:Na me enorm te hebben zitten verlekkeren door dit topic, kan ik zeggen dat ik ook trotse eigenaresse ben van een paar zwarte Lou laarzen![]()
Mijn vriend is goud waard! Ik had wat foto's laten zien, en gegrapt dat ik deze laarzen wel wilde voor kerst.
Maar hij had vandaag dus al gebeld naar de winkel en een paar apart laten zetten...
Goed gegokt van hem, want het was ook nog mijn maat.
Ik ben zo blij!!!