aanraders paardenspullen Decathlon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 20:46

Ik zag de pijpkousen bij decathlon. Die lijken me echt wel wat. Kent iemand ze?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:11

Hebben jullie ervaring met bestellen en retourneren via de website? Heb een aantal dingen gezien die ik wil voelen en bekijken maar geen winkel direct in de buurt. Is meer dan een half uur rijden en dan hebben ze vaak nog niet alles wat ik graag wil zien. Heb de neiging om veel te bestellen en dan een deel te houden. Is dat te doen daar?

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:17

Ja, ik heb er prima ervaringen mee. Alleen voordat je je geld terug krijgt kan het soms een tijdje duren, maar het is altijd goed gegaan!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:23

Gisteren nog bij de Decathlon geweest en heb daar mijn nieuwe wedstrijd jas (blauw) gekocht en ik ga er vandaag er weer eentje in dezelfde kleur bij halen. ( beide wedstrijd jasjes zijn in de uitverkoop en dan kunnen we , mijn bijrijder en ik zelf in de zelfde wedstrijd outfit rijden op onderlinge wedstrijden enzo. )

Vind mijn nieuiwe wedstrijd rij jas erg fijn zitten en die kan je ook wassen in de wasmachine. Ik zal er straks foto's van maken en ga ook kijken naar een nieuwe witte rijbroeken.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 12:19

pluisje88 schreef:
Hebben jullie ervaring met bestellen en retourneren via de website? Heb een aantal dingen gezien die ik wil voelen en bekijken maar geen winkel direct in de buurt. Is meer dan een half uur rijden en dan hebben ze vaak nog niet alles wat ik graag wil zien. Heb de neiging om veel te bestellen en dan een deel te houden. Is dat te doen daar?

Alleen maar goede ervaringen mee :j

vbu1016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:20

Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-07-19 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, dit kan met de wijzig knop

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:42

Online gekocht mag je ook retouren in de winkel :)

Zadels zou ik imo niet doen. Die zijn aanpasbaar en passen dus of niet.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:53

Optiwolk schreef:

Die snap ik even niet?
Hele merken bestaan bij dit concept, en die zouden ‘dús’ allemaal niet passen?

Ik weet niet of ik het zou doen, maar dat zadels met een aanpasbaar kopijzer per definitie niet zouden passen vind ik wat boud.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 16:06

Orsje schreef:
Ik werk nu sinds 3 maanden bij Decathlon. Kom er al jaren voor mijn paarden spullen, maar alleen als ik echt iets nodig had. Nu ben ik helemaal om. Heb de spullen nu met regelmaat in de handen en hoor de opmerkingen van klanten. Ik ben echt tevreden over hun kwaliteit. Loop ook op de Kalenji schoenen van hun, als ik werken moet. Zo fijn materiaal! Ben zelfs weer begonnen met hardlopen. Ik ben helemaal fan, haha!

Ik heb er ook een tijd gewerkt, en ben toen ook helemaal fan geworden van het concept :) Ze hebben echt ontzettend veel goed spul, ontwikkelen heel veel en gewoon een fractie van de prijs dan elders. Hier zijn alle outdoorkledij haast decathlon.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 16:43

Ik heb net weer een paar leggings gehaald om mee te rijden. Niet van de ruiterafdeling, maar bij fitness slaag ik vrijwel iedere keer. :D

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:21

Wijslander schreef:
Ik heb net weer een paar leggings gehaald om mee te rijden. Niet van de ruiterafdeling, maar bij fitness slaag ik vrijwel iedere keer. :D

Toevallig draag ik voor gewoon bij de paarden altijd de hardloopleggings van Nike etc. Dit ivm de dry-fit wat zo goed werkt. Maar ik wil er graag nog wat goedkopere bij. Welke kan jij aanbevelen?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 23:08

Nienkje_H schreef:
Optiwolk schreef:

Die snap ik even niet?
Hele merken bestaan bij dit concept, en die zouden ‘dús’ allemaal niet passen?

Ik weet niet of ik het zou doen, maar dat zadels met een aanpasbaar kopijzer per definitie niet zouden passen vind ik wat boud.

Sorry, tikfout. Niet aanpasbaar.
Buiten het springzadel kan daar geen ander kopijzer in en geen idee of zadelmakers deze aanpassen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:03

Mijn beide wedstrijd rij jassen komen van de Decathlon en ze waren goed afgeprijsd.
Afbeelding

Gisteren was ik daar weer en kocht lederonderhoud spullen. Degreaser Lotion for leather dit is een ontvettende lotion en het reinigt het leer. Ik vind dit echt super goed werken. Glijcerin soap for leather, deze zeep reinigt, voedt en versoepelt het leer, vind ik ook erg fijn en werkt echt super. Alleen vergat ik de Leather cream gisteren erbij te kopen , dus vandaag was ik daar weer te vinden bij de Decathlon. (De school van mijn jongste zoon zit dichtbij de Decathlon )Deze leer cream heb ik nog niet uitgeprobeerd, dat zal wel deze week worden. Ik heb De Niro rijlaarzen van 500 euro die ik de laatste tijd een beetje had verwaarloosd vind ik zelf , dus word het weer hoog tijd om mijn fijne rijlaarzen weer goed bij te gaan houden. Ik heb mijn rijlaarzen nu ruim 2 jaar rijd er niet heel veel mee en altijd de onderhoud set van de Niro wat best veel kost en je heb maar 2 kleine flesjes . De lederonderhoud van de Decathlon werkt net zo goed en het is veel goed koper. Ik ben op stal al mijn borstel kwijt dus 2 borstel bij gekocht en de poetshandschoen gebruik ik voor mijn rijlaarzen uit te poetsen . Ik had al eerder een nieuwe halster gekocht voor nog geen 4 euro dat is een goede halster en een nieuwe touw erbij in dezelfde kleur.
Afbeelding

Afbeelding

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:05

In Groningen is een decathlon geopend. Ze hebben er een klein hoekje met paarden spullen.helaas niks in maat shetland.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 00:02

roekes schreef:
In Groningen is een decathlon geopend. Ze hebben er een klein hoekje met paarden spullen.helaas niks in maat shetland.

Nee eigenlijk is het assortiment net te weinig, maar wat ze hebben vind ik goed. Ik heb die grijze rijlegging de hele zomer aan gehad, zo’n fijn ding en m’n gsm past er in (is nu in de aanbieding Volgens mij)

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:16

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:56

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:48

Ik heb de grijze legging ook. Loopt heerlijk, past lekker, en met rijden ook super. De broekzak zit op je been, super handig voor de telefoon. Al mijn andere rijbroeken hebben deze hoger en vaak zit dat niet lekker met rijden, of de telefoon schuift langzaam omhoog en valt er uit.

Is mijn eerste rijlegging en ben helemaal om!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 00:48

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 00:55

Vraagje: zou er iemand durven om de spullen voor leeronderhoud ook op een zadel te gebruiken? Ik heb dus eem zwart leder zadel waar ik echt gehecht aan ben. Maar mijn potje van mijn zadelmaker is bijna op (en zij raadt natuurlijk op voorhand al alles af wat niet van haar is).

Voor de rest heb ik rijbroeken, kousen, chaps, jodhpurs en bodyprotector van decathlon. De bruine jodhpurs met veters zitten niet zo goed, die zonder veters zijn ideaal. En van superkwaliteit, worden hier al jaren gemarteld :o
Mijn bodyprotector ben ik ook superblij van! En een cap had ik ook, een goedkope, die was goed maar wel heel warm in de zomer. Dus toch maar omgeruild voor een uvex.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 01:43

Ik heb dat emmertje met zadelverzorging en heb er alle zadels op stal mee schoongemaakt en ingevet. Super fijn spul zat zelf een doekje en een spons bij, makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 02:21

Dat emmertje (in België, zal wel hetzelfde zijn) werkt super.
Gebruik deze altijd op mijn zadels, of moet te lui zijn.
Dan heb ik een spray van br en nog een merk, die reinigen en oliën tegelijk in.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:35

[quote="Poekkie"]Vraagje: zou er iemand durven om de spullen voor leeronderhoud ook op een zadel te gebruiken? Ik heb dus eem zwart leder zadel waar ik echt gehecht aan ben. Maar mijn potje van mijn zadelmaker is bijna op (en zij raadt natuurlijk op voorhand al alles af wat niet van haar is).

Ja hoor dat ga ik ook met mijn eigen zadels en hoofdstellen doen met de lederonderhoud spullen van de Decathlon. Ik gebruik de leder creme voor al mijn leren paardenspullen. Wat gebruik jij dan voor je zadel ts? Dat zeiden ze ook tegen mij toen ik mijn dure De Niro rijlaarzen kocht dat je dat alleen moest poetsen met de onderhout spullen van De Niro, wat ook duur is en je hebt hele kleine flesjes. Nu dat ik de lederonderhoud van de Decathlon gebruik zie ik echt geen verschil bij mijn rijlaarzen, het werkt net zo goed en het kost ook veel minder . Mijn zadels en hoofdstellen poetsen staat op de planning en ik zal er foto's van maken van voor het poetsen en na het poetsen van de lederonderhoud van de Decathlon en mijn ervaringen uit te delen. :D

Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:37

jansje73 schreef:
Gisteren nog bij de Decathlon geweest en heb daar mijn nieuwe wedstrijd jas (blauw) gekocht en ik ga er vandaag er weer eentje in dezelfde kleur bij halen. ( beide wedstrijd jasjes zijn in de uitverkoop en dan kunnen we , mijn bijrijder en ik zelf in de zelfde wedstrijd outfit rijden op onderlinge wedstrijden enzo. )

Vind mijn nieuiwe wedstrijd rij jas erg fijn zitten en die kan je ook wassen in de wasmachine. Ik zal er straks foto's van maken en ga ook kijken naar een nieuwe witte rijbroeken.

Ik heb ook de blauwe wedstrijdjas (wel te koop, M) en de witte rijbroek. Super blij mee!