Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bontejames schreef:Als het "verboden" zou zijn om met een maatje meer te gaan paardrijden, waarom verkopen ruitersportzaken dan kleding in maat xl,42,44 en 46? Ik neem niet aan dat mensen die alleen een paard borstelen rijbroeken gaan kopen toch?
bruintje123 schreef:Dat vind ik ook niet nodig om haar zo aan te vallen al zit er wellicht een kern van waarheid in.
Als ik tien kilo afval ben ik ruim binnen een goed bmi.
Maar denk maar niet dat ik dan een maat 40 ga passen. Zeker niet in paardrijbroeken die meestal een maat kleiner vallen.
Daarom dus. Niet alleen om te verkopen terwijl het slecht is.
bruintje123 schreef:Was het maar zo makkelijk.
Dan was iedereen dat toch?
Maar jij mag mijn schildklier hebben. Goed?
Toen hij te snel werkte was het wel handig. Eten wat je Wilt en nog te licht zijn.
Nu op alles letten en nog te zwaar zijn.
bruintje123 schreef:7 kilo boven goed bmi.
Maar mijn buik omtrek is wel te veel.
1 geluk. Pas ik wel nog in een 17,5" zadel.
Maar ik weeg dus 80 kg.
En dat is overgewicht en kan echt niet volgens verschilde mensen hier.
Pocca_Locca schreef:Mag ik even vragen, Saddledancer, heb jij misschien een foto van jezelf, en hoe zwaar ben jij eigenlijk?
bruintje123 schreef:Dan zou ik toch even het hele topic lezen.
80 kilo is teveel. Er wordt niet naar combinatie gekeken.
Paard moet in topvorm zijn dus ruiter ook.
Zijn echt de uitspraken die hier regelmatig voorbij komen.
bumper schreef:Sadledancer. .ben het vrijwel nooit met je eens haha maar ik moet zeggen dat je reacties sportief oppakt en niet onnodig hard terugslaat en met humor reageerd.
bontejames schreef:Als het "verboden" zou zijn om met een maatje meer te gaan paardrijden, waarom verkopen ruitersportzaken dan kleding in maat xl,42,44 en 46? Ik neem niet aan dat mensen die alleen een paard borstelen rijbroeken gaan kopen toch?