Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kay_Kim schreef:Dan ga ik eens horen of het kan hier bij de schoenmaker
En anders zal het vakantiegeld, laarzengeld worden
HindaFree schreef:Celeris was ik ook gelijk verkocht! Fijne is dat ze snel terug reageert vind ik tog ook wel een stukje service! En als ze dan ook nog aan huid komen met modellen en aanmeten is erg fijn!
HindaFree schreef:Lipica ben ik ook niet over te spreken. Zelf nooit gehad maar zie ze om mij heen genoeg. Laarzen van een jaar uit die er uit zien alsof ze 10 jaar oud zijn en kwaliteit leer is ver te zoeken...
Celeris was ik ook gelijk verkocht! Fijne is dat ze snel terug reageert vind ik tog ook wel een stukje service! En als ze dan ook nog aan huid komen met modellen en aanmeten is erg fijn!
SkyMarian schreef:HindaFree schreef:Celeris was ik ook gelijk verkocht! Fijne is dat ze snel terug reageert vind ik tog ook wel een stukje service! En als ze dan ook nog aan huid komen met modellen en aanmeten is erg fijn!
Kan ik me niet anders dan bij aansluiten. En als het even lukt qua planning worden ze ook nog persoonlijk afgeleverd.
SkyMarian schreef:Heb je al een idee wat je zou willen naast de kleur?![]()
Morgen is het 10 wk geleden dat ze hier is geweest.
SkyMarian schreef:Die lijken wel heel erg op de laarzen die ik nu heb. Op de plek waar bij de passage de rits zit heb ik een stiknaad zitten.