Zadel verkocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 09:32

ik zat zo eens te denken:
stel dat deze dit als vrienden dienst doet...per mail...

ten eerste gaat het altijd per post, nu zou het kunnen dat ze je adres gegevens niet hebben.
Zou het kunnen dat de zogenoemde advocaat dit doet via een eigen mail adres? Mail adres kwam toch niet overeen met wat jij kon vinden?

Ik zou denk ik eens bellen met dat advocate kantoor, want het lijkt er op dat deze vrienden dienst zwart wordt gedaan en buiten het advocaten kantoor om (neven diensten) wat vaak niet eens mag!

Ik denk dus dat de advocaat misschien wel echt is, maar probeert te bluffen.
Een vriendendienst die hem wellicht nog wel eens een zure nasmaak zou kunnen bezorgen.

AnnemiekvM

Re: Zadel verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 09:54

Jij hebt het zadel goed verzonden. Dat er misschien iets tijdens het verzenden is gebeurd valt volgens mij onder het risico van de koper.
Kan jij niets aan doen. Dan had zijn het zadel moeten ophalen of verzekeren.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 10:34

Je zou het kunnen negeren...

Wij hebben zelf vorig jaar een advocaat ingeschakeld na een ongeluk met een bus van Connexxion. We hebben een advocaat een brief laten schrijven en daarin staan de redenen waarom we hun schuldig bevonden en onze eis, en daarnaast dat als ze niet reageerden we er een verdere procedure van zouden maken en alle kosten op hun zouden verhalen. Ze hebben hier niet op gereageerd, toen was aan ons de keus of we verder wilden gaan maar door gebrek aan goede bewijzen hebben we het erbij gelaten. Kortom, het was puur een dreigement, meer niet.
Ik heb zelf het vermoeden dat dat hier ook het geval is!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:12

Ik heb het idee dat TS het zadel heeft terug genomen,zag een ander topic van haar.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 11:13

Nee hoor, dat gaat over een ander zadel. Deze kwestie gaat over een springzadel. Het andere topic gaat over een kinder westernzadel wat niet van mij is. Het ruitertje dat mijn pony rijdt heeft het gekocht bij een winkel en toen ik de fenders goed wou doen zag ik de scheur zitten. Maar dit is een winkel, we hebben hun gecontacteerd en valt gewoon onder de garantie dus kan het terug brengen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:29

bridgetF schreef:
ik zat zo eens te denken:
stel dat deze dit als vrienden dienst doet...per mail...

ten eerste gaat het altijd per post, nu zou het kunnen dat ze je adres gegevens niet hebben.
Zou het kunnen dat de zogenoemde advocaat dit doet via een eigen mail adres? Mail adres kwam toch niet overeen met wat jij kon vinden?

Ik zou denk ik eens bellen met dat advocate kantoor, want het lijkt er op dat deze vrienden dienst zwart wordt gedaan en buiten het advocaten kantoor om (neven diensten) wat vaak niet eens mag!

Ik denk dus dat de advocaat misschien wel echt is, maar probeert te bluffen.
Een vriendendienst die hem wellicht nog wel eens een zure nasmaak zou kunnen bezorgen.

Precies dit, gewoon dat kantoor eens bellen en vragen of de mail bij hun vandaan komt. Advocaten werken altijd met een refnr of een ander kenmerk omdat ze teveel zaken hebben en ze niet allemaal uit elkaar kunnen houden. Zou dus terug te vinden moeten zijn bij het kantoor. Zo niet, dan niet jouw probleem meer....

ik heb ook sterk het idee dat ze bluffen.

amie1965

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:05

niet bellen hoor, dan hebben ze je nummer ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:08

je kunt ook anoniem bellen, zonder nummerherkenning

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:56

Is er nog nieuws Ts?

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 18:57

Nope niks meer gehoord

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:58

MelissaV schreef:
Nope niks meer gehoord

Neem aan dat jij dan niet op de mail hebt gereageerd?

Mooi zo, het stopt vanzelf wel