Paard verkocht na 3 dagen terug

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Paard verkocht na 3 dagen terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:51

Welnee, dat maak jij ervan, net als die hooivorken en brandende fakkels. Het gaat erom dat de ts idd niks verplicht is maar dat het jammer is dat je in sommige toch wel heftige topics niet meer te lezen krijgt hoe het afgelopen is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 20:55

Oh god, dit gaat weer een oneindige discussie worden. Ik geef aan hoe een aantal berichtjes nu overkomt en dat het 't goed recht is van TS om niet meer te reageren, hoe jammer dat ook is.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 07:27

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal reacties in dit topic verwijderd. Hierbij het verzoek om on-topic te blijven reageren, en niet in herhaling te vallen of te speculeren.

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 19:04

Zo wat een gezellige reacties hier allemaal. Ik heb gewoonweg weinig tijd gehad om te reageren. Ze is gelukig goed gekeurd en nog helemaal de oude. Daar ben ik echt heel blij om. We zijn weer een ervaring rijker. Wel blijft ze voorlopig gewoon nog even bij mij na dit gebeuren ben ik wel even het vertrouwen kwijt om haar weer te koop te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:06

Simonesimone schreef:
Zo wat een gezellige reacties hier allemaal. Ik heb gewoonweg weinig tijd gehad om te reageren. Ze is gelukig goed gekeurd en nog helemaal de oude. Daar ben ik echt heel blij om. We zijn weer een ervaring rijker. Wel blijft ze voorlopig gewoon nog even bij mij na dit gebeuren ben ik wel even het vertrouwen kwijt om haar weer te koop te zetten.

*\o/* *\o/*

Super fijn TS! Hier een stille meelezer die zich meld. Super dat het goed is gegaan! :D

Enne... Sommige mensen kunnen zich ook echt overal druk om maken. Heb een beetje vertrouwen in je medemens. :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:08

Simonesimone schreef:

Fijn dat alles oke en nog fijner dat ze voorlopig gewoon mag blijven +:)+

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:11

Haha die reacties op de vorige pagina :')

Goed te horen TS!

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:44

Ik ben erg blij voor je dat ze niets heeft en dat de koper haar heeft teruggebracht naar jou. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden moesten ze hem gewoon doorverkocht hebben zonder het te zeggen! Ik hoop dat je als je pony terug ' koopklaar' is je een leuk nieuw baasje voor hem/haar vind! :)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:51

Super TS !

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:11

Simonesimone schreef:

{:} Fijn TS!
ps: ik hoop dat die sensatiezoekers van de vorige pagina zich even lekker gaan schamen. In een hoekje. Met een ezelsmuts op.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:19

Een stille meelezer hier. Wat fijn dat het zo is afgehandeld. Bah wat een stress en gedoe neemt het met zich mee!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:39

denisesilver schreef:
Ach bokt zou bokt niet zijn als het niet van het ergste uit zou gaan :')

Precies, dat is duidelijk te lezen in de eerste pagina's van dit topic, iedereen ging ervan uit dat er iets gebeurd zou zijn met het paard van ts.
Ts, fijn dat alles goed is.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:05

Ben blij dat ze is goedgekeurd, heb je nog iets gedaan met het resterende geld (dus toch teruggestort of zelf gehouden). En heb je nog wat van die mensen gehoord?

Ik denk echt dat ze gewoon te snel een beslissing hebben genomen, gewoon een imuls aankoop geweest. Ben blij dat ze weer terug is bij jou!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:33

Moderatoropmerking:
Wederom reacties verwijderd die niet aan het eerdere verzoek voldeden. Hierbij nogmaals het verzoek om on topic te reageren.