Wat voor schoenen/laarzen heeft bokt aan op stal?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:28

Zidore schreef:
die van mij zijn wel helemaal waterdicht hoor, ik zou er anders mee terug zijn gegaan.. ga er zelfs mee naar het strand enzo. mijn tip is niet te vroeg in het seizoen kopen maar pas in januari als ze in de uitverkoop gaan

Kan jij een linkje sturen met het model die je hebt? Ik raak helemaal in de war van alle soorten... :')

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:30

Muckboot als het nat ligt, bergschoen als het droog ligt :D

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:31

Thesserd schreef:
Zidore schreef:
die van mij zijn wel helemaal waterdicht hoor, ik zou er anders mee terug zijn gegaan.. ga er zelfs mee naar het strand enzo. mijn tip is niet te vroeg in het seizoen kopen maar pas in januari als ze in de uitverkoop gaan

Kan jij een linkje sturen met het model die je hebt? Ik raak helemaal in de war van alle soorten... :')

Afbeelding

en deze waren 2 weken geleden dus 60 euro

grrrrr!!!

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:33

Afbeelding eigenlijk deze :D die donkere kleur, korte model is ook leuk maar dan zit ik alsnog onder de modder :o

Thesserd

Re: Wat voor schoenen/laarzen heeft bokt aan op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:42

Thanks! Ik heb zojuist het kortere model besteld. Moet toch lang genoeg zijn voor mij denk ik. (jouw model kon ik overigens ook niet vinden in ANWB shop) Ben benieuwd of ik ze pas etc... :P