BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:59

CharlotteJay schreef:
nouky12 schreef:
Zelf vind ik het lekkerder rijden met een sport bh, die geeft veel meer steun.
Ook merk ik dat het zelfs pijn doet na een tijdje als ik met een gewone bh rij, maar ik weet niet of het slecht is.

ik kan je vertellen, wat mij is verteld
met een normale bh heb je niet genoeg steun en als je je leven lang met gewone bh rijdt, je simpel weg hangborsten krijgt
door een sport bh heb je meer steun en voorkom je dat ze gaan hangen :')

je borsten gaan echt niet door alleen te rijden zonder sportbh hangen hoor ;) is ook voor een (groot?) deel genetisch bepaald helaas....

Alwiene

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 00:37

Mijn neckermann bestelling is vandaag geleverd. Maak ik hem net open is 1 bh in de internationale maat terwijl ik omdat er niks vermeld stond rekening had gehouden met de Europese en de andere bh heeft een compleet andere omvangsmaat 75 ipv 90. Dus nu zit ik met een 90E en een 75E internationale maat, waar ik dus niks aan heb. Neck zegt in de brief erbij in het pakket dat terug sturen op mijn kosten is maar volgens mij mag dat wettelijk niet eens een ik vraag me af of ik het durf met al die slechte verhalen want straks betalen ze niet terug en heb ik helemaal niks.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 12:07

Ik begin er nu ook aan te twijfelen of ik wel had moeten bestellen, ze blijven volhouden dat het pakketje bezorgt is om 5 uur maar toen heeft niemand ook maar een bezorger gezien...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:34

Dat is helemaal klote Beau_Myrthe!!

Ik heb maar eens een mailtje gestuurd naar Neck dat ik het niet eens ben met het feit dat ik volledig de retour moet betalen terwijl ZIJ verkeerd geleverd hebben. Ze streven ernaar deze uiterlijk de volgende werkdag te beantwoorden. Ik ben benieuwd. :j

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:43

Ik heb ook weer terug gemaild dat ik hem toch echt niet heb dus hoop inderdaad ook op snel antwoord!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:46

Ik heb zelf een D/E en draag altijd sport bh's van Anita.

Afbeelding

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:36

Ik rij ook altijd met sport BH, echt veel fijner dan een gewone ^^

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:37

Mijn pakketje is bovenwater, 4 huizen verder bezorgt! Gelukkig kwam diegene hem brengen, super slecht van DHL dat ze blijven volhouden dat die bij mij is geleverd...

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:46

BertBaley schreef:

[ Afbeelding ]

Die vind ik nog te slap, geef mij maar Shockabsorber

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:10

Ik draag altijd gewoon een sportbeha (behalve bij speciale gelegenheid). Die dingen zitten gewoon 100x fijner :)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:31

Marie111 schreef:
BertBaley schreef:

[ Afbeelding ]

Die vind ik nog te slap, geef mij maar Shockabsorber

Mijne zijn niet puur natuur _O- dus stevig genoeg voor mijne.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:54

Pakketje ontvangen van neckerm. , één juiste maat, de ander niet (75E int maat, en in EU is dit 75F).
Dus die ene gaat weer terug.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:59

Ooh echt wel een sportBH voor bij de paarden hoor.
Voorheen dacht ik er niet zo bij na, maar nu ik er 1 heb, kan ik echt niet meer zonder.
Wat een lastvermindering, echt heel prettig!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:02

Morris schreef:
Pakketje ontvangen van neckerm. , één juiste maat, de ander niet (75E int maat, en in EU is dit 75F).

Verwachtte jij Eur of Int te krijgen? Ik heb volgens Eur besteld omdat er niks bij stond, maar kreeg 1x die maat in INT (dus te groot in Eur) en 1 compleet andere omvangsmaat.
Ben benieuwd wat jij verwachtte te krijgen dat je nu wel 1 x de juiste maat hebt. Ik heb helaas geen juiste maat ontvangen nu.

Ik heb contact gehad met Neck. En ze hebben me een etiket gezonden voor gratis retour omdat zij een fout gemaakt hebben. Dat is prachtig (en meer dan terecht) maarja, nu blijf ik dus wel zonder bh's achter. Gelukkig had ik nog wat meebesteld bij de bestelling zodat ik nu niet helemaal voor niks verzendkosten heb betaald. Maar als ik nu opnieuw de juiste maat moet gaan bestellen (als die er al nog zouden zijn) moet ik dus weer verzendkosten betalen. Dus ik vind het maar bagger.

Heb ze trouwens gisteren gemaild hoe ik nu exact moet terugsturen, maar zit nog op antwoord te wachten.

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:23

*D Ik heb tot nu toe een gewone beha gedragen maar ik ga voortaan voor een sportbeha. Dan zit het allemaal wat compacter

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:31

ik heb zelf 80c, dus niet echt groot, maar ook niet helemaal niks, maar ik rijd altijd met een gewone bh. en heb eigenlijk nog nooit ergens last van gehad. maar ik heb dan ook nog nooit van mn leven een sportbh aangehad, dus misschien is het gewoon gebrek aan beter weten haha, en misschien gaat er wel een hele wereld voor me open wanneer ik er eentje probeer. maarja, het is niet eventjes voor een paar centjes kopen, is dan toch wel een wat grotere uitgave, dat is een beetje wat mij tegenhoud, en ook wel het feit dat ik niet echt intensief rijd, gewoon recreatief.

ChanelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:06

.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 02:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:09

caittom schreef:
Ik heb op dit moment 65/70 F maar het is nog aan het groeien.
Ik ben nu opzoek naar een sport BH maar als 15 jarige wil ik daar niet teveel aan uitgeven omdat het na een tijdje toch niet meer past. Weten jullie iets?

met die maat ga je er helaas toch echt niet aan ontkomen dat je wat meer geld kwijt bent voor een sportbh, als je er een wil die ook echt goede ondersteuning geeft.

edit: heb je PB hestuurd ;)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 13:22

Ik ben echt een Miep wat sportbhs betreft. Ik wil ze gewoon níet zien wiebelen. En voelen dus ook niet. Ik sta echt letterlijk in de pashokjes op en neer te springen.
Ik heb een gewone bh van Marlies Dekkers die gekruiste bandjes heeft en die kan nog nét als ik een strak truitje of een sporttruitje draag. Maar dan zit ik alsnog heel krampachtig op m'n paard haha. Dus liever niet, maar als ik een alternatief moet kiezen.. (De twee maten kleiner van m'n moeder werkte duidelijk niet.)
Enig nadeel van een sportbh is dat het zo gaat zweten ertussen. En je moet je steeds omkleden als je wilt rijden.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:14

Ik sport (volleybal, paardrijden en hardlopen) echt nooit meer zonder sportbeha!

Ik droeg eerst een Shockabsorber Level 4, maar ben overgestapt op de Moving Comfort Juno. Voordeel hiervan is dat hij aardig voorgevormd is, dus geen priemende borstjes (85D) meer. En borsten worden niet samengeplet.

Afbeelding
Afbeelding

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:07

Alwiene schreef:
Morris schreef:

Verwachtte jij Eur of Int te krijgen? Ik heb volgens Eur besteld omdat er niks bij stond, maar kreeg 1x die maat in INT (dus te groot in Eur) en 1 compleet andere omvangsmaat.
Ben benieuwd wat jij verwachtte te krijgen dat je nu wel 1 x de juiste maat hebt. Ik heb helaas geen juiste maat ontvangen nu.

Ik heb contact gehad met Neck. En ze hebben me een etiket gezonden voor gratis retour omdat zij een fout gemaakt hebben. Dat is prachtig (en meer dan terecht) maarja, nu blijf ik dus wel zonder bh's achter. Gelukkig had ik nog wat meebesteld bij de bestelling zodat ik nu niet helemaal voor niks verzendkosten heb betaald. Maar als ik nu opnieuw de juiste maat moet gaan bestellen (als die er al nog zouden zijn) moet ik dus weer verzendkosten betalen. Dus ik vind het maar bagger.

Heb ze trouwens gisteren gemaild hoe ik nu exact moet terugsturen, maar zit nog op antwoord te wachten.

Ik verwachtte de Europese maat 75e. Maar nu je het zo zegt, weet ik zo niet hoe de maten op de site staan vermeld.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:13

mamajolijn schreef:
Ik sport (volleybal, paardrijden en hardlopen) echt nooit meer zonder sportbeha!

Ik droeg eerst een Shockabsorber Level 4, maar ben overgestapt op de Moving Comfort Juno. Voordeel hiervan is dat hij aardig voorgevormd is, dus geen priemende borstjes (85D) meer. En borsten worden niet samengeplet.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Waar is die te krijgen? Ik hockey ook nog (en daarbij buk je, dus je kan je voorstellen wat er gebeurt) en ik heb dezelfde maat als jij hebt :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:19

Kan het kloppen dat de bh's niet meer in de aanbieding zijn?
Ik klik mijn maat aan, staat dat hij 19,98 kost, gooi ik hem in mijn winkelmandje en dan kost hij ineens weer 50 euro?!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:58

verzendkosten er bij berekend Sammylover?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:00

Ja 4,95 verzendkosten, wat het totaal uit laat komen op 55 euro. Verder kan ik niet, dan moet ik inloggen/een account aanmaken zodat ik kan afrekenen. Of moet ik dat juist wel doen?