Gratis sokken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Re: Gratis sokken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:12

Ik vind het erg bot overkomen tegen balou, ondanks ik zo'n 'schepsel' zou zijn die óók de sokken zou bestellen.
Dit vind ik niet netjes. Balou praat over er feit dat ze het niet netjes vind dat er zo 'misbruik' van gemaakt wordt. Vervolgens wordt zij persoonlijk aangevallen.

Overigens lees ik mee omdat ben ik erg benieuwd ben of de sokken worden geleverd :D

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:39

Iedereen is toch een schepsel :')

winnie70

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:08

Heeft iemand nog sokken gekregen??? Ik niet -O-

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:17

Arc_En_Ciel schreef:
Schepsel is geen belediging hoor.
Komt van iets wat geschapen is, als je niet geschapen was dan zat je hier niet.

Wie zegt dat de mens geschapen is? Vind ik bijvoorbeeld dikke bullshit, ik ben gewoon geboren.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:02

Ik heb mijn verzend kosten terug gevraagd :))

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:03

*grijnst* ik zou het dan weer coulant vinden, van iedereen die de sokken besteld heeft terwijl ze wisten dat het om een foutje ging, als divoza de verzendkosten mocht houden.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:05

Vjestagirl schreef:
*grijnst* ik zou het dan weer coulant vinden, van iedereen die de sokken besteld heeft terwijl ze wisten dat het om een foutje ging, als divoza de verzendkosten mocht houden.

dat doen ze niet ;) heb het al teruggestort gekregen met een mailtje vol excuses van hun ;)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:07

Vjestagirl schreef:

Inderdaad.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 00:40

Oh my ...... Wat een gezeur zeg in dit topic. Ik denk niet dat er ook maar iemand bij Divoza een seconde wakker heeft gelegen van de vele bestellingen en de hoge aantallen hoor, ze zullen er hooguit om gelachen hebben. Hallo iedereen die 50 paar sokken heeft besteld wist ook écht wel dat Divoza deze niet gratis zou leveren, ik heb ook niet gelezen dat er iemand serieus teleurgesteld was/verbaast was over het feit dat de sokken niet gratis geleverd worden. Dus mensen die gaan gooien met termen als asociaal en egoïstisch nemen het leven een beeeetje te serieus naar mijn mening. Van een beetje lol en prutsmuts in het leven is nog nooit iemand dood gegaan hoor. Pas als mensen gaan klagen dat ze geen gratis sokken krijgen vind ik het terecht dat er zeurkousen onder hun steen vandaan komen, verder lekker niet aan irriteren en lekker mensen hun lolletje laten hebben.

Daarnaast denk ik dat Divoza totaal geen moeite heeft met de extra bezoekers op hun site door 1 klein foutje met geen negatieve gevolgen. Beetje extra publiciteit is altijd fijn. Neem het dus vooral met een korreltje zout en niet te serieus aub.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 01:01

xZiva_ schreef:
Vjestagirl schreef:

dat doen ze niet ;) heb het al teruggestort gekregen met een mailtje vol excuses van hun ;)

Dat bedoeld ze niet :+
Ze bedoeld dat als ke dat geld 'teruggestort' krijgt, je divoza dat geld laat houden :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 03:47

winnie70 schreef:

Shocking news :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 08:33

Vjestagirl schreef:

Dit is leuk wakker worden. :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:13

Lauraa90 schreef:
Oh my ...... Wat een gezeur zeg in dit topic. Ik denk niet dat er ook maar iemand bij Divoza een seconde wakker heeft gelegen van de vele bestellingen en de hoge aantallen hoor, ze zullen er hooguit om gelachen hebben. Hallo iedereen die 50 paar sokken heeft besteld wist ook écht wel dat Divoza deze niet gratis zou leveren, ik heb ook niet gelezen dat er iemand serieus teleurgesteld was/verbaast was over het feit dat de sokken niet gratis geleverd worden. Dus mensen die gaan gooien met termen als asociaal en egoïstisch nemen het leven een beeeetje te serieus naar mijn mening. Van een beetje lol en prutsmuts in het leven is nog nooit iemand dood gegaan hoor. Pas als mensen gaan klagen dat ze geen gratis sokken krijgen vind ik het terecht dat er zeurkousen onder hun steen vandaan komen, verder lekker niet aan irriteren en lekker mensen hun lolletje laten hebben.

Daarnaast denk ik dat Divoza totaal geen moeite heeft met de extra bezoekers op hun site door 1 klein foutje met geen negatieve gevolgen. Beetje extra publiciteit is altijd fijn. Neem het dus vooral met een korreltje zout en niet te serieus aub.

_/-\o_ Amen

winnie70

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:19

_lies_ schreef:
winnie70 schreef:

Shocking news :')

Jaaaaaaa, heel erg, snik |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:25

sokken nog gekregen?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 19:46

Mijn sokken zelf maar geannuleerd. Moest anders 170 euro gaan betalen 8)7

[sarcasm mode on]Nu ben ik dus HEEL ERG BOOS op Divoza en ga ik ze natuurlijk voor de rechter slepen [/sarcasm mode off] :j :j

Tja was natuurlijk te verwachten, maar hier in het topic een hoop lol gehad gelukkig :D :# :# :# *\%/*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:43

moehahah.. divoza slaat terug

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 09:24

Divoza slaat terug? :')
ze geven je geld terug en je krijgt nog excuses ook

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:17

haha.. nee dat ze 170 euro moest betalen :) en dan geen sokken leveren :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 12:31

ZeSteigert schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Schepsel is geen belediging hoor.
Komt van iets wat geschapen is, als je niet geschapen was dan zat je hier niet.

Wie zegt dat de mens geschapen is? Vind ik bijvoorbeeld dikke bullshit, ik ben gewoon geboren.

Was ook niet zo bedoeld :') jemig, alsof het daarom ging.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 18:00

Ik heb nu ook eindelijk een mailtje gekregen dat ik de sokken niet gratis mag komen op halen.
Helaass haha.

Tsjerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:30

Volgens mij is het zo dat als er €0 staat dat ze ze daarvoor ook moeten "verkopen". Natuurlijk zou dat belachelijk zijn. Maar in de winkel is dat toch ook, als er €5 staat terwijl het eigenlijk €10 is, dan is het de fout van de verkoper

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:34

Tsjerk schreef:
Volgens mij is het zo dat als er €0 staat dat ze ze daarvoor ook moeten "verkopen". Natuurlijk zou dat belachelijk zijn. Maar in de winkel is dat toch ook, als er €5 staat terwijl het eigenlijk €10 is, dan is het de fout van de verkoper

Dat is dus niet zo. Als jij als koper kunt weten dat het een fout is (En dat kun je weten in dit geval) dan hoeft de verkoper het daar niet voor te leveren. Als je dat niet kunt weten (de sokken zijn overal €12,50 en hier €10) dan moet hij het er wel voor leveren.