Dit vind ik niet netjes. Balou praat over er feit dat ze het niet netjes vind dat er zo 'misbruik' van gemaakt wordt. Vervolgens wordt zij persoonlijk aangevallen.
Overigens lees ik mee omdat ben ik erg benieuwd ben of de sokken worden geleverd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xZiva_ schreef:Vjestagirl schreef:*grijnst* ik zou het dan weer coulant vinden, van iedereen die de sokken besteld heeft terwijl ze wisten dat het om een foutje ging, als divoza de verzendkosten mocht houden.
dat doen ze nietheb het al teruggestort gekregen met een mailtje vol excuses van hun

Lauraa90 schreef:Oh my ...... Wat een gezeur zeg in dit topic. Ik denk niet dat er ook maar iemand bij Divoza een seconde wakker heeft gelegen van de vele bestellingen en de hoge aantallen hoor, ze zullen er hooguit om gelachen hebben. Hallo iedereen die 50 paar sokken heeft besteld wist ook écht wel dat Divoza deze niet gratis zou leveren, ik heb ook niet gelezen dat er iemand serieus teleurgesteld was/verbaast was over het feit dat de sokken niet gratis geleverd worden. Dus mensen die gaan gooien met termen als asociaal en egoïstisch nemen het leven een beeeetje te serieus naar mijn mening. Van een beetje lol en prutsmuts in het leven is nog nooit iemand dood gegaan hoor. Pas als mensen gaan klagen dat ze geen gratis sokken krijgen vind ik het terecht dat er zeurkousen onder hun steen vandaan komen, verder lekker niet aan irriteren en lekker mensen hun lolletje laten hebben.
Daarnaast denk ik dat Divoza totaal geen moeite heeft met de extra bezoekers op hun site door 1 klein foutje met geen negatieve gevolgen. Beetje extra publiciteit is altijd fijn. Neem het dus vooral met een korreltje zout en niet te serieus aub.
Amen
en dan geen sokken leveren
Tsjerk schreef:Volgens mij is het zo dat als er €0 staat dat ze ze daarvoor ook moeten "verkopen". Natuurlijk zou dat belachelijk zijn. Maar in de winkel is dat toch ook, als er €5 staat terwijl het eigenlijk €10 is, dan is het de fout van de verkoper