bulck schreef:Maar dan opnieuw het gaat hier over TS en niet over anderen. En op basis van TS haar verhaal heb ik mijn bedenkingen. Dat jij dat op jouw krachten neemt/projecteert is niet mijn probleem.
Nee, TS schiet er wat mee op als iedereen haar spoken voorhoudt die er niet zijn, in plaats van haar de tools aan te reiken waarmee ze zinvol verder kan, zoals de, terechte, opmerking van Vuurneon en Brainless. Dat zijn zaken die ergens over gaan; dingen in hun juiste context plaatsen en TS de kans geven om de zaken goed voor te bereiden.
TS moet op basis van feiten kunnen bepalen of het wel of niet kan; aan oeverloos, inhoudsloos gezever over mogelijke risico's heeft TS niks.
Beter geef je TS tips en tools op basis waarvan ze zou kunnen bepalen of ze kans maakt om veilig over te steken, bijvoorbeeld door de pontbaas te vragen of ze er een keer op en af mag lopen, al dan niet met een keer het op toeren brengen van de motor. Bijvoorbeeld.

) zowel pony als verzorgster en zal dus beter kunnen inschatten wat TS aankan dan dat wij dat kunnen. De ene pony is de andere niet en de ene verzorgster is de andere niet, dus zoals heel veel dingen met paarden: het hangt er maar net vanaf