Nou in de stromende regen gereden en heerlijk droog gebleven. Ik kan de broek gewoon met een doekje afnemen (hij hoefde nog niet in de was want pas één keer mee gereden). Hij zakte wel iets af tijdens het rijden dus moest 'm wel af en toe ophijsen en was blij dat ik een riem op had maar ik ben nog steeds fan!
Hij zit hoe langer ik hem draag, hoe prettiger. 's Ochtends moet ik me er even inhijsen (vooral aan de knieën), maar eens ik hem aan heb (mét riem), zit hij gewoon perfect. En lekker warm!
Gister mee in de zeikregen gereden, en helemaal droog gebleven. Begin toch ook bij deze broek die stiksel 'scheursels' te zien. Nog lang niet zo erg als bij die andere broek maar toch.. Zou iemand even willen kijken of ik nou echt de enige ben die er last van heeft? Zit langs de naad tussen mijn benen zegmaar, bij mijn kruis..
Ah, dat is echt balen. Had het bij de eerste broek echt heel erg na een paar dagen, toen heb ik heel netjes een nieuwe gekregen maar zag dat het nu al weer begon bij de nieuwe helaas. Ach, je kan niet alles hebben voor 50 euro
Wauw ze zijn snel door de voorraad heen zeg! Heeft iemand een idee of ze snel de voorraad bijvullen? Ik wil graag een 38 of 40 voor een vriendin van mij voor kerst.
8 en 14 december zou de zwarte broek weer komen (verschillende maten kwamen in andere weken). Dit vertelde ze mij eind november in Decathlon Amsterdam.
Chris118
Geplaatst: 12-01-14 23:18
Is dit niet iets ? Ben aan het twijfelen om deze te kopen. Lijkt me echt ideaal voor de winter.
Hij was online een tijdje uitverkocht, ik wil nog wel een bruine maar die koop ik dan wel een keer in Frankrijk, tot nu is ie deze winter wel fijn maar nog niet echt nodig. Voor de regen is het wel fijn!
Of je paard zn benen afspuit en vervolgens de kop van de slang trekt en zelf natter bent dan je pony
Furrow
Geplaatst: 23-01-14 11:05
SuperAssie schreef:
Ik heb gewoon goedkope thermo ondergoed van de action of zo, niks spannends Houd even goed warm als die dure dingen wss.
Merk toch dat er verschil in zit, het materiaal is meestal wel beter. Maar als dit goed genoeg is voor jou, kan je nog iets leuks doen met het geld dat je bespaard hebt!
Thirza
Geplaatst: 25-01-14 23:26
Ik heb hem vandaag in Duitsland bij de decathlon gekocht was ie van €50,- voor €30,- ben erg benieuwd hoe het zit met rijden.
Ik Heb hem vorige week gehaald! Alleen nog niet getest!
moonfish13
Geplaatst: 01-12-14 19:07
Ik ben benieuwd, ik heb nu het echt al berekoud helaas. Ze hebben nu ook handschoenen met een bovenkant van hetzelfde spul voor 15 euro. Als hij bevalt haal ik er denk ik een bij, ze vallen niet zo groot, ik heb met maat 36-38 een maat 42 in de Kipwarm.
Ohjee hopelijk pas ik de broek nog wel dan! De buitenkant van mijn broek van vorig jaar laat los bij mijn kruis en vriendin was gister bij Decathlon dus heb haar nieuwe broek voor me laten meenemen. Ik dacht alleen dat het hetzelfde model zou zijn..