Hier een stille meelezer. Ik heb even gewacht met reageren totdat ik mijn nieuwe cap had, die heb ik vandaag op kunnen halen.
Ik woon vlak bij de Duitse grens en heb mijn cap (uvision) dus in Duitsland gekocht. Ik heb mijn uvision vrij snel na de melding teruggebracht naar de winkel. Daar is hij ingenomen en er werd mij verteld dat ik (kostenloos) een upgrade naar de perfexxion kreeg. Een twee weken later gebeld en nog geen nieuwe cap binnen. Ik dacht al 'ik krijg gewoon mijn oude cap, gerepareerd, terug'. Maar vandaag werd ik gebeld en inmiddels heb ik een gloednieuwe perfexxion cap in mijn bezit, zonder bij te betalen. Lijkt me raar dat je in NL dus bij moet betalen voor de upgrade.
Misschien dat er mensen zijn die hier iets mee willen doen, of handig is om te weten voor degene die hun cap nog in gaan leveren.
Laatst bijgewerkt door Rais op 26-07-13 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt